Tossa linkki tuomiosta. Onko riittävä? Tuleeko lisää hovissa? Syyttäjä ainakin valittaa ja vaatii enempi.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=601100
TAEKWONDO-TUOMIO
7
978
Vastaukset
- farmansson
Täysin naurettava ja ylimitoitettu tuomio. Edes taposta ei tule noin isoa tuomiota.
- farmanssonin naapuri
taitaa kaveri olla itsekin niitä pikkutytöistä kiinostuneita ku noin kirjotteloo.
- farmansson
farmanssonin naapuri kirjoitti:
taitaa kaveri olla itsekin niitä pikkutytöistä kiinostuneita ku noin kirjotteloo.
Taidat olla itse tappaja, kun tuollaisia kirjoittelet. Vai pidätkö tappoa vähäpätöisempänä rikoksena?
- farmanssonin toinen naapuri
farmansson kirjoitti:
Taidat olla itse tappaja, kun tuollaisia kirjoittelet. Vai pidätkö tappoa vähäpätöisempänä rikoksena?
Vanha kunnon pedo-farmanssonko se siellä vaahtoaa poikiinsekaantumisoikeuksiensa puolesta. Tappo on vakava rikos, mutta nyt oli kyseessä lähes KAHDEKSASTASADASTA tuomitusta teosta!!! Tuomio ei kyllä ole lähellekkään tarpeeksi kova.
That guy is one sick puppy! - farmanssonin naapuri
farmansson kirjoitti:
tuollainen sairas seksirikollinen joka on sekaantunut TOISTUVASTI LAPSIIN ei ansaitse noin kevyttä tuomiota.
Ja mitä tulee tappamiseen, ehkä tapoin, ehkä en. farmanssonin toinen naapuri kirjoitti:
Vanha kunnon pedo-farmanssonko se siellä vaahtoaa poikiinsekaantumisoikeuksiensa puolesta. Tappo on vakava rikos, mutta nyt oli kyseessä lähes KAHDEKSASTASADASTA tuomitusta teosta!!! Tuomio ei kyllä ole lähellekkään tarpeeksi kova.
That guy is one sick puppy!Ei kaksisataa vaan kahdeksansataa.
- nainen,äiti,vaimo
tuomio kuulostaa hieman oudolta,tosin vertailu vaikeaa,koska yleensä tämän aihepiirin oikeudenkäyntimateriaali salattua..Hovin tuomio riippuu täysin siitä, kuinka kovan julkisen keskustelun tästä aiheesta saa, todennäköisesti vankeus lisääntyy, mutta korvaukset kyllä kuullostavat kohtuuttoman kovilta.Toisaalta, korvaussummahan osoittaa vain ja ainoastaan sen, että joillakin kaikki tuntuu olevan kaupan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523981
- 603605
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1922931- 1052768
- 432593
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192086- 282011