Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MIKSI EI TAPAHDU

siis.

MIKSI MUIDEN MERKKIEN SIVUILLA EI TAPAHDU OIKEIN MITÄÄN.AINOASTAAN NEITSYT JA VAAKA ON TOIMINNASSA.MUUT NUKKUU SYYSUNTA.OLLANKO ME JOTENKIN ENERGISEMPIÄ SYKSYLLÄ?VAI MISTÄ KIIKASTAA?

22

1837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siten,

      että muut merkit nauttivat syksystä muualla kuin PC:n äärellä.
      ... merkitsisiköhän se, että vaa´at ja neitsyet poikkeavat laumasta. ;)))

    • ovat

      'muuttuvia' merkkejä. Kiinnostuneita kaikesta koko ajan. Ja tappelevat keskenään kuin kissa ja koira. Parempi sekin kuin tylsä elämä.

      • Waakatar

        paikkansa!! Minä olen vaaka ja mieheni on neitsyt ja meillä on aivan loistava elämä!!!
        Tämä vuosi varsinkin on ollut aivan loistava.
        En ymmärrä mikä sota täällä on neitsyllä ja vaoilla??!!


    • muuta elämää..

      Neitsyt on jäänyt yksin.

      Täällä pyörimällä neitsyt yrittää todistaa itselleen, että hänellä on elämää ja että hän on sosiaalisesti aktiivinen.

      • siis...

        neitsyt (tai vaaka), tai siis, itse asiassa luulen että olet sitä nk. 'peruskamaa', ihmiskunnan peruskamaa:

        hännystelijä siellä, selkäänpuukottaja täällä, narri juhlissa, pelkuri bussissa. Näin se elämä menee, sen tiesivät jo muinaiset näytelmäkirjailijat (joista muuten iso osa oli neitsyitä).


      • NOUSEVA VAAKA..
        siis... kirjoitti:

        neitsyt (tai vaaka), tai siis, itse asiassa luulen että olet sitä nk. 'peruskamaa', ihmiskunnan peruskamaa:

        hännystelijä siellä, selkäänpuukottaja täällä, narri juhlissa, pelkuri bussissa. Näin se elämä menee, sen tiesivät jo muinaiset näytelmäkirjailijat (joista muuten iso osa oli neitsyitä).

        Miksiköhän neitsyestä ei koskaan kerrota mitään positiivista? No eihän noiden muiden merkkien palstoilla juuri kukaan kirjoittele,missä syy? Tuntuu,että neitsyt on kaiken pahan alku ja juuri,ette taida tuntea neitsyitä. Voisin tässä kertoa oman näkemykseni eri merkeistä.Kauris:rahalle ahne,häikäilemätön,muut eivät ole mitään.Vesimies:ei ota selvää mikä on,ei voi luottaa,ei tiedä mitä tahtoo,herkkä nahkaainen.Kalat:minä,minä.ailahteleva,kiero,puhuu usein perättömiä,rahalle ahne.Oinas:itseään täynnä,haluaa näyttää varakkaalta vaikkei olisi.määräilijä.Härkä:kaikki ulkoinen tärkeää,pinnallinen,määräilijä,suuttuu helposti,ei ymmärrä huumoria,kiivas.Kaksoset:kaksijakoinen,edessä mielinkielin ja heti samassa puhumassa pahaa selän takana.raivostuttavan ailahteleva,ei tiedä mitä tahtoo.Rapu:lirkuti,lirkuti,vähän kuin kaksonen,kova myös puhumaan pahaa seläntakana,aina muka oikeassa,määräilijä,kova huutamaan.Leijona:pöyhkeä,ylimielinen,määräilijä,lyhyt pinna.Neitsyt:Itsevarma,ei vaihda omia päätöksiään,mielipiteitään helposti,rauhallinen,ei kylläkään saa helposti suuttumaan,mut kun suuttu räjähtää kuin tulivuori,joidenkin mielestä pelottava.Vaaka:itsepäinen,ennalta arvattava,tavallinen,joskus aika itsepäinen.Skorpioni:tulinen,luotettava,kiivas suuttuessaan,uskollinen,salaperäinen,ei oikein ota selvää niinkuin ei neitsyestäkään,ei ole avoimesti luettava.Jousimies:vaihtaa mielipiteitä usein,ailahteleva,minä,minä.saa helposti raivon partaalle kun vähän ärsyttää.lyhyt pinna.ovela.itseään täynnä,kestää huonoiten arvostelua.ei kestä stressiä.


      • ennallaan
        NOUSEVA VAAKA.. kirjoitti:

        Miksiköhän neitsyestä ei koskaan kerrota mitään positiivista? No eihän noiden muiden merkkien palstoilla juuri kukaan kirjoittele,missä syy? Tuntuu,että neitsyt on kaiken pahan alku ja juuri,ette taida tuntea neitsyitä. Voisin tässä kertoa oman näkemykseni eri merkeistä.Kauris:rahalle ahne,häikäilemätön,muut eivät ole mitään.Vesimies:ei ota selvää mikä on,ei voi luottaa,ei tiedä mitä tahtoo,herkkä nahkaainen.Kalat:minä,minä.ailahteleva,kiero,puhuu usein perättömiä,rahalle ahne.Oinas:itseään täynnä,haluaa näyttää varakkaalta vaikkei olisi.määräilijä.Härkä:kaikki ulkoinen tärkeää,pinnallinen,määräilijä,suuttuu helposti,ei ymmärrä huumoria,kiivas.Kaksoset:kaksijakoinen,edessä mielinkielin ja heti samassa puhumassa pahaa selän takana.raivostuttavan ailahteleva,ei tiedä mitä tahtoo.Rapu:lirkuti,lirkuti,vähän kuin kaksonen,kova myös puhumaan pahaa seläntakana,aina muka oikeassa,määräilijä,kova huutamaan.Leijona:pöyhkeä,ylimielinen,määräilijä,lyhyt pinna.Neitsyt:Itsevarma,ei vaihda omia päätöksiään,mielipiteitään helposti,rauhallinen,ei kylläkään saa helposti suuttumaan,mut kun suuttu räjähtää kuin tulivuori,joidenkin mielestä pelottava.Vaaka:itsepäinen,ennalta arvattava,tavallinen,joskus aika itsepäinen.Skorpioni:tulinen,luotettava,kiivas suuttuessaan,uskollinen,salaperäinen,ei oikein ota selvää niinkuin ei neitsyestäkään,ei ole avoimesti luettava.Jousimies:vaihtaa mielipiteitä usein,ailahteleva,minä,minä.saa helposti raivon partaalle kun vähän ärsyttää.lyhyt pinna.ovela.itseään täynnä,kestää huonoiten arvostelua.ei kestä stressiä.

        Mikään ei tässä maailamssa muutu, niin kauan kun ihminen on olemassa. Ihminen ei muutu: Niitä kadehditaan eniten, joista eniten pahaa puhutaan.

        Ja huvittavinta on se, että nämä neitsyen mollaajat eivät pääse pois tästä kierteestä; he ovat pahan puhumisen addikteja, jotka viettävät ison osan päivää netin ääressä (osa on saanut potkut työstään, osa muuten vain 'epäsosiaalista' ainesta; omat lahjat ei ole pitkälle riittäneet, ja tämän v*tutuksen voi hoitaa parjaamalla niitä, joilla menee paremmin. Koska - todellakin - kaikista kauheita ominaisuuksistaan huolimatta, neitsyt ei koskaan luovuta; hänellä menee aina hyvin. Ja tämäkös v*tuttaa.

        Joten ei hätää, luomakunnassa kaikki ennallaan.


      • pro visio
        ennallaan kirjoitti:

        Mikään ei tässä maailamssa muutu, niin kauan kun ihminen on olemassa. Ihminen ei muutu: Niitä kadehditaan eniten, joista eniten pahaa puhutaan.

        Ja huvittavinta on se, että nämä neitsyen mollaajat eivät pääse pois tästä kierteestä; he ovat pahan puhumisen addikteja, jotka viettävät ison osan päivää netin ääressä (osa on saanut potkut työstään, osa muuten vain 'epäsosiaalista' ainesta; omat lahjat ei ole pitkälle riittäneet, ja tämän v*tutuksen voi hoitaa parjaamalla niitä, joilla menee paremmin. Koska - todellakin - kaikista kauheita ominaisuuksistaan huolimatta, neitsyt ei koskaan luovuta; hänellä menee aina hyvin. Ja tämäkös v*tuttaa.

        Joten ei hätää, luomakunnassa kaikki ennallaan.

        Neitsyt on kadehdittu neitsyt- merkin symboliikan vuoksi. Millään muulla merkillä ei ole sellaista sisältöä.


      • symboliikan?
        pro visio kirjoitti:

        Neitsyt on kadehdittu neitsyt- merkin symboliikan vuoksi. Millään muulla merkillä ei ole sellaista sisältöä.

        Mitä tarkoitat neitsyt-merkin symboliikalla? Merkkihän on saanut nimensä kreikan kielestä.


      • Pro Visio
        symboliikan? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat neitsyt-merkin symboliikalla? Merkkihän on saanut nimensä kreikan kielestä.

        Tähän ei olekaan helppo vastata, mutta itse ajattelen tätä merkkiä Kreikan mytologian (Athene, Artemis ja Hestia) Neitsyt Marian ja islamin uskon neitsyiden pohjalta. Siinä on kaikille jotain. En sano tätä asiantuntijana vaan tarkoitukseni on tuoda tämä seikka keskusteluun.


      • alunperin
        Pro Visio kirjoitti:

        Tähän ei olekaan helppo vastata, mutta itse ajattelen tätä merkkiä Kreikan mytologian (Athene, Artemis ja Hestia) Neitsyt Marian ja islamin uskon neitsyiden pohjalta. Siinä on kaikille jotain. En sano tätä asiantuntijana vaan tarkoitukseni on tuoda tämä seikka keskusteluun.

        ... 'nuorta naimaikäistä naista, eli ts. palavaa uteliaisuutta ja vitaalisuutta' (tämä lainaus yhdestä kirjasta) (alkuperäinen merkitys kreikan kielen sanasta (josta siis muunnettu muotoon virgo, vierge jne.) - niin, eipä ihme että kadehditaan :)


      • Pro visio
        alunperin kirjoitti:

        ... 'nuorta naimaikäistä naista, eli ts. palavaa uteliaisuutta ja vitaalisuutta' (tämä lainaus yhdestä kirjasta) (alkuperäinen merkitys kreikan kielen sanasta (josta siis muunnettu muotoon virgo, vierge jne.) - niin, eipä ihme että kadehditaan :)

        Neitsyt on taatusti kiistellyin merkki. Nuo kreikan taruston jumalat lienevät 'esikuvina' neitsyille.


      • oletettavasti...
        Pro visio kirjoitti:

        Neitsyt on taatusti kiistellyin merkki. Nuo kreikan taruston jumalat lienevät 'esikuvina' neitsyille.

        myös Kore/Persefone.


      • neitsyestä
        symboliikan? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat neitsyt-merkin symboliikalla? Merkkihän on saanut nimensä kreikan kielestä.

        Lainaan tekstiäni toisesta ketjusta:

        >>>Jos neitsyttä ja siihen liitettyä ominaisuutta analysoida ajatellaan astrologisesti, niin neitsyt poikkeaa muista merkeistä ratkaisevasti.

        Neitsyelle ei ole annettu mitään valmiina. On annettu mukaan vain se parjattu analysointitaito. Neitsyen on itse otettava selvää kaikista asioista, tiedoista, käytöksestä ja yleensäkin suhtautumisesta toisiin ihmisiin.

        Neitsyt on nuori merkki ja esimerkiksi nouseva neitsyt säilyy luonnollisen nuorekkaana läpi elämän. Mikään muu merkki ei ole niin herkkä vioittumaan kuin neitsyt. Toisaalta jos ajatellaan toista parjattua (epäsovinnaista) merkkiä vesimiestä, niin sille on tyypillistä koko elämän kestävä itsensä ja paikkansa hakeminen.

        Neitsyen käytös on pitkälle tai kokonaan ympäristön muokkaamaa ja hyvänä ja usein älykkäänäkin oppilaana se imee itseensä kaikki vaikutteet. Jos neitsyt alkaa sitten henkseleitä paukuttaen toteuttaa itseään niin yhteenotot ovat väistämättömiä.

        Neitsyt kyllä oppii ja oppiikin, mutta mitä ja miten, se riippuu ymäristöstä. Viisas neitsyt osaa myös perääntyä tarvittaessa. >>>

        Näin siis neitsyt symboloi neitseellistä alkua ilman edellisten elämien rasitusta. Muita myötäjäisiä ei ole annettu mukaan kuin merkuriuksen viisaus yhdistää mentaalinen ja fyysinen puoli toisiinsa saatesanoilla : Tutki ja analysoi maailma!


      • Vesimiessssss
        NOUSEVA VAAKA.. kirjoitti:

        Miksiköhän neitsyestä ei koskaan kerrota mitään positiivista? No eihän noiden muiden merkkien palstoilla juuri kukaan kirjoittele,missä syy? Tuntuu,että neitsyt on kaiken pahan alku ja juuri,ette taida tuntea neitsyitä. Voisin tässä kertoa oman näkemykseni eri merkeistä.Kauris:rahalle ahne,häikäilemätön,muut eivät ole mitään.Vesimies:ei ota selvää mikä on,ei voi luottaa,ei tiedä mitä tahtoo,herkkä nahkaainen.Kalat:minä,minä.ailahteleva,kiero,puhuu usein perättömiä,rahalle ahne.Oinas:itseään täynnä,haluaa näyttää varakkaalta vaikkei olisi.määräilijä.Härkä:kaikki ulkoinen tärkeää,pinnallinen,määräilijä,suuttuu helposti,ei ymmärrä huumoria,kiivas.Kaksoset:kaksijakoinen,edessä mielinkielin ja heti samassa puhumassa pahaa selän takana.raivostuttavan ailahteleva,ei tiedä mitä tahtoo.Rapu:lirkuti,lirkuti,vähän kuin kaksonen,kova myös puhumaan pahaa seläntakana,aina muka oikeassa,määräilijä,kova huutamaan.Leijona:pöyhkeä,ylimielinen,määräilijä,lyhyt pinna.Neitsyt:Itsevarma,ei vaihda omia päätöksiään,mielipiteitään helposti,rauhallinen,ei kylläkään saa helposti suuttumaan,mut kun suuttu räjähtää kuin tulivuori,joidenkin mielestä pelottava.Vaaka:itsepäinen,ennalta arvattava,tavallinen,joskus aika itsepäinen.Skorpioni:tulinen,luotettava,kiivas suuttuessaan,uskollinen,salaperäinen,ei oikein ota selvää niinkuin ei neitsyestäkään,ei ole avoimesti luettava.Jousimies:vaihtaa mielipiteitä usein,ailahteleva,minä,minä.saa helposti raivon partaalle kun vähän ärsyttää.lyhyt pinna.ovela.itseään täynnä,kestää huonoiten arvostelua.ei kestä stressiä.

        Niin, eiköhän tämä kirjoitus kerro juurikin oleellisesti neitsyistä: muut on huonoja, itse hyviä, jopa täydellisyyttä hipovia, mutta oleellisinta siis se että muut kuin neitsyet vajavaisia ties millä tavoilla. Omassa elämässäni olen huomannut neitsyet ikäviksi tyypeiksi. Lisäksi kokemukseni mukaan etenkin miespuoliset neitsyet ajavat omaa etuaan kylmästi ja keinoja kaihtamatta työelämässä ja henkilökohtaisessa hyödyssä. Tästä esimerkkinä Jari Aarnio, ent. huumepoliisi...


    • Codetsu

      neitsyeiden tähti kartta on ollu jo pidemmän aikaa
      pelkkää nousua pitkän lamakauden jälkeen
      luulen että jokainen neitsyt on huomannut
      miten voimia on tullut lisää
      kestää vaikka mitä eteen tulisi
      nauttikaa tätä ei tapahdu usein ;D
      nyt ei ole aika nyhjätä kotona
      vaan pistää lisää pykäliä peliin
      kapulat rattaissa napsuvat poikki kuin palsa puu
      johan on kärsimystä ollut jo tarpeeksi
      annetaan muiden masistella välillä
      neitsyet antaa palaa

      *nousee parrikaadeille*

    • trooppisia eliöitä

      Aurinko sen tekee. Leijonia hidastaa saturnuksen konjunktio.

      Sanokaas mikä muu merkki kestäisi tällaista panettelua kuin neitsyt. Talvella tilanne voisi olla toisin.

      • xaara

        ...ja panem... :)


      • gathu

        Kauris kestää suhteellisen hyvin myös - fiksuja kun ovat ja sarkasmilla höystettyjä (- eli kuten me :)


      • troopp eliö
        gathu kirjoitti:

        Kauris kestää suhteellisen hyvin myös - fiksuja kun ovat ja sarkasmilla höystettyjä (- eli kuten me :)

        Olen samaa mieltä ja kauris on myös työkaverina ahkera eikä teetä töitä muilla. Ja ainakin mulle sopiva merkki. Niillä on myös karismaa.


    • AROSUSI-09

      Kaiken aikaa.Varsinkin syksyisin,että siks ja sen takia.Muutenkin neitsyt on merkkinä ylivoimaisin:)

      • on,

        niin sittenhän neitsyillä ei ole ainakaan syksyllä syytä ryhtyä kiimasta kutuhommiin. Seurauksena on näet härkiä ja kaksosia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe