Ne Tuhos...

<X'(

Ne Tuhos Helix pomatien ainoan paikan missä niitä on!! Nyt ne katosi täältä.. Ne rakentaa siihen kerrostaloa..

12

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vit*n vihainen..

eikä! vi*tun tyhmät ihmiset!!!!! "#¤"!" saitko yhtään talteen???? ootk omuuten se sinizz? pelasta jos voit ni siitä lieppeiltä edes vähän..ja yritä ettiä siitä reunamilta ja ympäristöstä..:((

• <X'('

Sori en pysty lähettää niitä sulle kun piti mennä sinne töihin ja äiti oli sillä välin lempannut ne kotilot johokin >:'( en uskaltanu kertoo.. ei pysty enää pelastaa sieltä yhtää.. se kerrostalo on liian iso.. niitä oli vaan siinä kerrostalon keskikohassa..

• tiia..
        <X'(' kirjoitti:

Sori en pysty lähettää niitä sulle kun piti mennä sinne töihin ja äiti oli sillä välin lempannut ne kotilot johokin >:'( en uskaltanu kertoo.. ei pysty enää pelastaa sieltä yhtää.. se kerrostalo on liian iso.. niitä oli vaan siinä kerrostalon keskikohassa..

no en mä sulle oo vihanen.. mut oisist voinu kertoo.. ootko varma ettei lähellä ole paikkoja jossa voisi olla? ja voisitko kiltti vielä etsiä lähistöltä metsistä ym? >:( tyhmät ihmiset tuhosivat ihanat pomatiat:(( nyt niitä ei sitten saa enää mistään ;( olen niin kovin surullinen.. rikkoko ne siis sen palaneen talon? :( eti myös lähitön metsistä ja vaikka jostakin pihasta/puutarhasta,sillä niitä voi olla myös toisina esiintyminä siinä lähellä. älä menetä toivoa,koska voi olla ettei suomessa ole muita paikkoja..

• tiia..
        tiia.. kirjoitti:

no en mä sulle oo vihanen.. mut oisist voinu kertoo.. ootko varma ettei lähellä ole paikkoja jossa voisi olla? ja voisitko kiltti vielä etsiä lähistöltä metsistä ym? >:( tyhmät ihmiset tuhosivat ihanat pomatiat:(( nyt niitä ei sitten saa enää mistään ;( olen niin kovin surullinen.. rikkoko ne siis sen palaneen talon? :( eti myös lähitön metsistä ja vaikka jostakin pihasta/puutarhasta,sillä niitä voi olla myös toisina esiintyminä siinä lähellä. älä menetä toivoa,koska voi olla ettei suomessa ole muita paikkoja..

missä sä asut? siis mikä kaupunki/paikkakunta? tuun ens kesänä sinne ja koluun nenä maassa koko kaupungin.. mut etippäs vielä kaista muureista ja puistoista,silla se tuskin oli ainot esiintymä,siellä voi olla useampiakin esiintymiä siellä lähistöllä.

• <X'('''
        tiia.. kirjoitti:

jep.. sen talon päälle rakennettiin..Muualla on autotiet, ja omakotitalo ja 2 muuta kerrostaloa.. Ei mitään mahdollisuutta selviytyä koska siinä oli vain pieni ympäristö kotiloille johon tuli kerrostalo.. :(

• vivi

pomatioita muuallakin suomessa kuin vain yhdessä paikassa.Niitä on istutettu ympäri suomea.Jos tuo paikka olisi viimeinen mistä niitä löytyy,ei sinne olisi saanut rakentaa mitään ja pomatiat olis silloin rauhotettuja.

• tiia..

eikun siis viville: tarkotin että tuo on ainot tuntemani paikka josta niitä löytää,ja sinizzin(en muista oikeaa nimeä xD) piti lähettää niitä minulle. nyt en enää tunne ketään joka asuisi paikassa,jossa niitä olisi x( yhyy.. nyt ei varmaan tiia pääse ikinä koskettamaan ihanaa ja jaloa suurinta suomalaista kotilolajia X(

• tiia..
        tiia.. kirjoitti:

eikun siis viville: tarkotin että tuo on ainot tuntemani paikka josta niitä löytää,ja sinizzin(en muista oikeaa nimeä xD) piti lähettää niitä minulle. nyt en enää tunne ketään joka asuisi paikassa,jossa niitä olisi x( yhyy.. nyt ei varmaan tiia pääse ikinä koskettamaan ihanaa ja jaloa suurinta suomalaista kotilolajia X(

oisko sulla sinizz meseä? voitais jutella:(

• vivi
        tiia.. kirjoitti:

Mäkin oon pomatoita metsästäny jo aika pitkään...

• maranello
        vivi kirjoitti:

Mäkin oon pomatoita metsästäny jo aika pitkään...

Veikkaan että kotilofarmit myyvät näitä kotiloita ihan kenelle vaan, tuskin niitä niiden kohtalo kiinnostaa, kunhan saavat rahan...

• <X'(''''
        maranello kirjoitti:

Veikkaan että kotilofarmit myyvät näitä kotiloita ihan kenelle vaan, tuskin niitä niiden kohtalo kiinnostaa, kunhan saavat rahan...

Lisään sut meseen kun tiän osottees :)
        jutellaan enemmän voin selittää paremmin

• Viiniksettakas

Jos joku löytää niin tekis mieli ruveta kasvattamaan viinis kuntaa suuremmaksi ja itsenäiseksi takaisin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7909
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      31
      3116
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      372
      2165
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1750
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      147
      1573
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1401
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1208
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1152
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1096
    Aihe