Ne Tuhos...

<X'(

Ne Tuhos Helix pomatien ainoan paikan missä niitä on!! Nyt ne katosi täältä.. Ne rakentaa siihen kerrostaloa..

12

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vit*n vihainen..

      eikä! vi*tun tyhmät ihmiset!!!!! "#¤"!" saitko yhtään talteen???? ootk omuuten se sinizz? pelasta jos voit ni siitä lieppeiltä edes vähän..ja yritä ettiä siitä reunamilta ja ympäristöstä..:((

      • <X'('

        Sori en pysty lähettää niitä sulle kun piti mennä sinne töihin ja äiti oli sillä välin lempannut ne kotilot johokin >:'( en uskaltanu kertoo.. ei pysty enää pelastaa sieltä yhtää.. se kerrostalo on liian iso.. niitä oli vaan siinä kerrostalon keskikohassa..


      • tiia..
        <X'(' kirjoitti:

        Sori en pysty lähettää niitä sulle kun piti mennä sinne töihin ja äiti oli sillä välin lempannut ne kotilot johokin >:'( en uskaltanu kertoo.. ei pysty enää pelastaa sieltä yhtää.. se kerrostalo on liian iso.. niitä oli vaan siinä kerrostalon keskikohassa..

        no en mä sulle oo vihanen.. mut oisist voinu kertoo.. ootko varma ettei lähellä ole paikkoja jossa voisi olla? ja voisitko kiltti vielä etsiä lähistöltä metsistä ym? >:( tyhmät ihmiset tuhosivat ihanat pomatiat:(( nyt niitä ei sitten saa enää mistään ;( olen niin kovin surullinen.. rikkoko ne siis sen palaneen talon? :( eti myös lähitön metsistä ja vaikka jostakin pihasta/puutarhasta,sillä niitä voi olla myös toisina esiintyminä siinä lähellä. älä menetä toivoa,koska voi olla ettei suomessa ole muita paikkoja..


      • tiia..
        tiia.. kirjoitti:

        no en mä sulle oo vihanen.. mut oisist voinu kertoo.. ootko varma ettei lähellä ole paikkoja jossa voisi olla? ja voisitko kiltti vielä etsiä lähistöltä metsistä ym? >:( tyhmät ihmiset tuhosivat ihanat pomatiat:(( nyt niitä ei sitten saa enää mistään ;( olen niin kovin surullinen.. rikkoko ne siis sen palaneen talon? :( eti myös lähitön metsistä ja vaikka jostakin pihasta/puutarhasta,sillä niitä voi olla myös toisina esiintyminä siinä lähellä. älä menetä toivoa,koska voi olla ettei suomessa ole muita paikkoja..

        missä sä asut? siis mikä kaupunki/paikkakunta? tuun ens kesänä sinne ja koluun nenä maassa koko kaupungin.. mut etippäs vielä kaista muureista ja puistoista,silla se tuskin oli ainot esiintymä,siellä voi olla useampiakin esiintymiä siellä lähistöllä.


      • <X'('''
        tiia.. kirjoitti:

        no en mä sulle oo vihanen.. mut oisist voinu kertoo.. ootko varma ettei lähellä ole paikkoja jossa voisi olla? ja voisitko kiltti vielä etsiä lähistöltä metsistä ym? >:( tyhmät ihmiset tuhosivat ihanat pomatiat:(( nyt niitä ei sitten saa enää mistään ;( olen niin kovin surullinen.. rikkoko ne siis sen palaneen talon? :( eti myös lähitön metsistä ja vaikka jostakin pihasta/puutarhasta,sillä niitä voi olla myös toisina esiintyminä siinä lähellä. älä menetä toivoa,koska voi olla ettei suomessa ole muita paikkoja..

        jep.. sen talon päälle rakennettiin..Muualla on autotiet, ja omakotitalo ja 2 muuta kerrostaloa.. Ei mitään mahdollisuutta selviytyä koska siinä oli vain pieni ympäristö kotiloille johon tuli kerrostalo.. :(


    • vivi

      pomatioita muuallakin suomessa kuin vain yhdessä paikassa.Niitä on istutettu ympäri suomea.Jos tuo paikka olisi viimeinen mistä niitä löytyy,ei sinne olisi saanut rakentaa mitään ja pomatiat olis silloin rauhotettuja.

      • tiia..

        eikun siis viville: tarkotin että tuo on ainot tuntemani paikka josta niitä löytää,ja sinizzin(en muista oikeaa nimeä xD) piti lähettää niitä minulle. nyt en enää tunne ketään joka asuisi paikassa,jossa niitä olisi x( yhyy.. nyt ei varmaan tiia pääse ikinä koskettamaan ihanaa ja jaloa suurinta suomalaista kotilolajia X(


      • tiia..
        tiia.. kirjoitti:

        eikun siis viville: tarkotin että tuo on ainot tuntemani paikka josta niitä löytää,ja sinizzin(en muista oikeaa nimeä xD) piti lähettää niitä minulle. nyt en enää tunne ketään joka asuisi paikassa,jossa niitä olisi x( yhyy.. nyt ei varmaan tiia pääse ikinä koskettamaan ihanaa ja jaloa suurinta suomalaista kotilolajia X(

        oisko sulla sinizz meseä? voitais jutella:(


      • vivi
        tiia.. kirjoitti:

        eikun siis viville: tarkotin että tuo on ainot tuntemani paikka josta niitä löytää,ja sinizzin(en muista oikeaa nimeä xD) piti lähettää niitä minulle. nyt en enää tunne ketään joka asuisi paikassa,jossa niitä olisi x( yhyy.. nyt ei varmaan tiia pääse ikinä koskettamaan ihanaa ja jaloa suurinta suomalaista kotilolajia X(

        Mäkin oon pomatoita metsästäny jo aika pitkään...


      • maranello
        vivi kirjoitti:

        Mäkin oon pomatoita metsästäny jo aika pitkään...

        Veikkaan että kotilofarmit myyvät näitä kotiloita ihan kenelle vaan, tuskin niitä niiden kohtalo kiinnostaa, kunhan saavat rahan...


      • <X'(''''
        maranello kirjoitti:

        Veikkaan että kotilofarmit myyvät näitä kotiloita ihan kenelle vaan, tuskin niitä niiden kohtalo kiinnostaa, kunhan saavat rahan...

        Lisään sut meseen kun tiän osottees :)
        jutellaan enemmän voin selittää paremmin


    • Viiniksettakas

      Jos joku löytää niin tekis mieli ruveta kasvattamaan viinis kuntaa suuremmaksi ja itsenäiseksi takaisin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe