VAAKAMIEHEN OMA PALSTA!(HOURULA)

((((x x)))))

Tervetuloa! Kaikki vaakamiehen "sivupersoonat"
PUPPYT JA MURRIKAT JA LEHMÄT,ANSELIKAT JA KAIKKI ÄMMÄT LAPISTA JA MISTÄ VAAN MIELEEN JUOLAHTAA...LAHDATKAA KARAVAANINNE TÄNNE JA PYSYKÄÄ TÄÄLLÄ!=)

12

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sama

      joka viime syksynä terrorisoi neitsyitä???!!! Karavaaniani en kyllä lahtaa täällä!

      • Vaakamieheltä

        Kevättalvella hätyytin tänne uskaltautuneet neitsyet pois, enkä ole sen koommin halunnut olla niiden kanssa missään tekemisissä, enkä ole nyttenkään! Joten hiissaa vain kapinen karavaanisi täältä, ennen kuin se hautautuu hiekkaan, täältä et huijaa ketään vetäjäksi.


      • heiiiiii
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Kevättalvella hätyytin tänne uskaltautuneet neitsyet pois, enkä ole sen koommin halunnut olla niiden kanssa missään tekemisissä, enkä ole nyttenkään! Joten hiissaa vain kapinen karavaanisi täältä, ennen kuin se hautautuu hiekkaan, täältä et huijaa ketään vetäjäksi.

        Nyt sinäkin sorrut halpamaisuuksiin. Eipäs tuomita yhden epäonnistuneen neitsyt-suhteen takia koko klaania!!! Ammut vanhoja raatokärpäsiä!
        :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
        (ps. En ole itse neitsyt en kummassakaan mielessä, mutta oikeudentajuni ei salli moista yleistämistä!)


      • se sama
        heiiiiii kirjoitti:

        Nyt sinäkin sorrut halpamaisuuksiin. Eipäs tuomita yhden epäonnistuneen neitsyt-suhteen takia koko klaania!!! Ammut vanhoja raatokärpäsiä!
        :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
        (ps. En ole itse neitsyt en kummassakaan mielessä, mutta oikeudentajuni ei salli moista yleistämistä!)

        ...samasta ukosta on kyse. Neitsyen arkkivihollinen. Huh, vieläkin näen painajaisia...


    • vaakamieheltä

      ..palsta.. piti oikein oma laittaa.. tästähän mie tykkään, vahvasta naisesta.. vaan oletko sittenkään? Vahvalta taipuu myös hyvät sanat.. Tiesitkö.. siis oikein.. oikein vahvalta...

      Mutta se sitten myöhemmin, ensin kalistellaan ; )

    • siinä se

      Täällä ei ole liikkunut ketään muita kuin murrukka ja vaakamies!

      • murrukka

        minäpä annan tilaa aloittajalle,ihan sen toivossa että kertoisi tarinansa,mikä se sitten lieneekään,mut vahvasti tuleee ;)))) Hei asiaan välillä,kiitos. :))


      • Vaakamieheltä

        ..olithan sinäkin.. paitsi jos olet murrukka.

        helekatti teitä ja teidän kanssa. Huuuuooooh, et ole neitsyt.. jos lukaisit tuon Murrukan avauksen, niin näit, että viishän niitä jollakin tasolla on lähituntumassa käynyt. Kaikki vähän eri tyyppisestä sosiaalisista ympyröistä.. erilaisilla taustoilla muutenkin.. En siis tuomitse yhden perusteella. Mutta jos ajattelen elettyä elämääni, niin onko mitään järkeä enää tuhlata yhteenkään neitsyeeseen.. EI!


      • murrukka
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..olithan sinäkin.. paitsi jos olet murrukka.

        helekatti teitä ja teidän kanssa. Huuuuooooh, et ole neitsyt.. jos lukaisit tuon Murrukan avauksen, niin näit, että viishän niitä jollakin tasolla on lähituntumassa käynyt. Kaikki vähän eri tyyppisestä sosiaalisista ympyröistä.. erilaisilla taustoilla muutenkin.. En siis tuomitse yhden perusteella. Mutta jos ajattelen elettyä elämääni, niin onko mitään järkeä enää tuhlata yhteenkään neitsyeeseen.. EI!

        nimimerkilläni...vitja sul on VÄHÄN kinkkisiä kokemuksia neitsyistä...älä yleistä! Mut mies kaivaa ja kaivaa,löytääkseen sen minkä taakseen jätti.Ei välttämättä jatkaakseen vaan sopiakseen.:))


    • pikku tussu

      siellä jonkun eroottisen loilotukset. Minä voisin tulostaa sen ihan paperille ja lukisin sitä tarpeen tullen ettei menis niin kauan lämmittelyssä tuon ukon kanssa. Käypikö se?

    • parlebyy

      auttanee sanat, sanat ja sanat;)) Ole sie vaakamies semmonen ku oot ja pysy semmosena. Onhan se helevetinmoinen aarre nyt kuulla suomalaisen miehen puhuvan tunteistaan!

      • Vaakamieheltä

        ..mukava kuulla.

        Ei ole kiva, kun kauniisiin sanoihin vastaa äkämystynyt kiukkupussi ja käskee pois elämästään. Silti se sama villikko mustamaalaa minua, ettei kukaan muukaan uskatautuisi lähelleni. Jos kerran olen niin suuri rasitus, niin miksei sitten kehua retostais, niin joku ottaiski minut pois kuleksimasta : )

        Yksi sana.. vaikkapa tahdon ; ) vasta näyttäisi sulle mihin suomalainen mies tunteissaan pystyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe