Vedin äsken oikein kunnon kohtaukset, kiitos Laila Snellmannin!!
Katselin siis Mallikoulua ja sieltä tiputettiin tyttö sen takia, että se oli liian lihava!!!! muka!!
Tää typy oli ainoa normaalipainoinen niistä likoista ja terveen näkönen! Ja arvaatkas mitä, sillä oli kapeampi lantio kuin minulla!!
Olen nykyisin pitänyt itseäni normaalipainoisena ja lääketieteellisesti sitä olenkin. Mutta arvatkaapas miltä tuntui, kun tämä samainen Laila sanoo, että tyttö, joka tippui sopisi XL-malliksi tai hänen pitäisi laihduttaa ainakin 10 kiloa, että saisi itsensä kuntoon!!!!
Haistakoon paska koko Snellmannin akka!!! Aloitin laihdutuskuurin siitä paikasta, kun se tyttö tippu!!! Enhän mä voi olla hoikka, kun olisin Snellmannin mukaan XL-malliakin isompi!!!!
Miettikääpä miltä tommonen kuulostaa minun siis entisen anorektikon, nykyisen bulimikon korvaan!!
Tää maailma on sairas, en ainoastaan minä!!
Äsken itkin pää vessanpöntössä, kun en mahdu tämän maailman raameihin!!!
Vihaan itseäni !!!!
Mallikoulu
36
4933
Vastaukset
- voin mennä
sinulta Jeesus löysin ne vain."
Me ei koskaan mahduta ihmisten raameihin.Aina on jokin vika, Olet sopiva, täydellinen Jumalan luoma Älä itke! Maailma on tosiaan outo. - Armani....
ynnä muut sanoivat juuri tällä viikolla että heille kelpaisi malleiksi myös normaalipainoiset tytöt, mutta stailaajat ym. vaativat anorektikkoja. Ja tuo mallikoulu on kuvattu viime talvena? Hyvään saumaan tuli...
- FB__
Niin sanoi, mutta mallien vaatteet vaan kun ovat liian pieniä normaalikokoisille ihmisille. Se on sairasta, että ne on suunniteltu ihmisille, joiden painoindeksi on korkeintaan 16.
- nancycallahan
koko fuckin mallikouluhan on vaan läppä!! siis....suomessahan on ´toiseksi eniten koko maailmassa ylipainoisia ihmisiä. ja joku mallikoulu?? kamaan hei!ajatelkaa nyt ite. sitäpaitsi se joku tuomari on luulee olevansa joku janice dickinson, vaikka janice implanteistaan ja kauneusleikkauksistaan huolimatta on varmaan miljoona kertaa kauniimpi ku se huoratuomari mallikoulus.sehän vaan esittää hirveen kovaa. janice on todellinen.se on oikeesti kokenu kovia ja sil on syytä sanoo jolleki et laihduta.
ja sitäpaitsi.mallienhan kuuluu olla alipainoisia??joo anteeks vuodatus.oon vähän maaninen nyt.sori.- antaa oikeuden
Siis täh!! Koska Dickinson on kokenut kovia niin hän siis voi sanoa mitä vaan vai? Sitäpaitsi Dickinsonhan vetää roolia aivan kuten Laila snelmankin.
- nancycallahan
antaa oikeuden kirjoitti:
Siis täh!! Koska Dickinson on kokenut kovia niin hän siis voi sanoa mitä vaan vai? Sitäpaitsi Dickinsonhan vetää roolia aivan kuten Laila snelmankin.
ei vaan siis dickinson on vakuuttavampi kokemuksiensa takia. ainakin minusta laila on vain läski wannabe-mallituomari. ämmä näyttää muuten korppikotkan perseeltä. ja itse katselen mieluummin janicea.
- Snellman
on kauhea, samoin kuin hänen kelvoton TV-ohjelmansa. Ihan oikeassa olet, että maailma on sairas, etkä vain sinä. Snellmanilla on sekä aikuisen, työnantajan, että mediavaikuttajan vastuu, mutta hän ei kanna niitä, vaan tavoittelee pelkästään omaa etuaan toisten ihmisten kustannuksella.
Laila & Mallikoulu ei kuitenkaan ole koko maailma, vaan vain mitätön osa elämästävieraantunutta muotimaailmaa. Miksi antaisit jonkun "mallimamman" pahoittaa mielesi? Ei hän itsekään järin hoikka aina ole. Ainoa syy, miksi hän vaatii alaisiltaan laihuutta, on se että siten hän saa haalittua itselleen enemmän rahaa.
Menestys on paras kosto! Yritä hyväksyä itsesi ja toteuta jotain merkittävämpää kunnianhimoa kuin laihuutta. Eihän se aina helppoa ole, kun kaikenlaiset öykkärit hypettävät hoikkuutta, niinkuin se muka olisi jokin naisille asetettu velvollisuus, mutta suuremman tyydytyksen saat, ja enemmän muut ihmiset sinua arvostavat, jos otat itsellesi ihan toisenlaisia tavoitteita vaikkapa harrastuksen/opiskelun/työn/tai vaikkapa järjestötoiminnan alalta. - ohjelmasta vihastunut
Katsoin itsekin malliohjelmaa ja ihmettelin ääneen sitä touhua. Se, että Laila Snellman käski normaalipainoista tyttöä laihduttamaan jopa 10 kiloa (!!!!) on älytöntä. En tosin voi syyttää tästä vain Snellmannia, hänhän toimii mallimaailman ehdoilla. On totta ettei normaalipainoiset menesty siellä, ainakaan vielä. Ehkä jossain vaiheessa vielä menestyy (viittaan esim. Espanjan tapaukseen jossa painoindeksiltään alle 18 mallit kiellettiin, tämä oli hyvä merkki terveempään suhtautumiseen).
Eräs tikkulaiha tyttö lähes itki ohjelmassa, kun hänelle oli sanottu: lantion ympärysmitta ei saa nousta mutta olet liian laiha. Täysin ristiriitaista. Tyttö ihmettelikin, että mitä hänen pitäisi tehdä kun on liian laiha mutta samalla liian paksu? Painoa ei saa nostaa, mutta miten sitten pääsee liiasta laihuudesta eroon?
Ohjelmaa katsoessa otti eniten päähän se, että tällaiset ohjelmat ikävä kyllä vaikuttavat nuorten naisten käsitykseen omasta kehostaan. Malliksi pyrkivät tytöt laitetaan kilpailemaan keskenään ilman solidaarisuuden häivääkään ja arvostelemaan toisiaan selän takana. Lopuksi kaikkia arvostellaan julkisesti, haukutaan lihaviksi tai muuten asennevammaisiksi. Huomasin nimittäin, että menettelytapoja kritisoineet tytöt saivat ankaraa läksytystä tyyliin "teillä on ongelmia asenteen kanssa". Miten niin on?? Kukaan tytöistä ei ollut hankala, jotkut vain uskalsivat sanoa ääneen niinkuin asiat ovat. Mallimaailmassa ilmeisesti halutaan että naiset ovat kilttejä, anorektisen laihoja, eivätkä uskalla sanoa vastaan tai kehittää omia mielipiteitään, vaan tottelevat kaikessa muita. Oletetaan, että tällaisia ovat paitsi mallit itse, myös ne naiset jotka eivät kuuluu mallimaailmaan millään tavalla. Se on naisihanne, josta toivon ettei kukaan ottaisi oppia. Joten päät pois vessanpytystä ja kulkekaa ylpeinä ja itseänne arvostaen! Ainakaan itse en ole pyrkimässä malliksi, joten en näe mitään syytä näännyttää itseäni alipainoiseksi. Normaalipaino on ihan riittävän hyvä. Sen pitää olla, koska se on minulle paras ja terveellisin vaihtoehto. - marja82
Älytöntä, että tuollasta ohjelmaa saa ylipäätänsä näyttää tuohon aikaan tv:stä! Mielestäni sen kuuluisi tulla keksiyöllä, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Mallikoulun kaunein tyttö, normaalipainoinen, terveen näköinen nuori nainen, joka olisi ollut erittäin hyvä roolimalli lapsille ja teini-ikäisille tytöille, pudotettiin pois, koska "hän on 10 kiloa liian lihava". Älytöntä, ettei kukaan uskalla tehdä mitään, miksi esimerkiksi tv-ohjelmista vastaava kulttuuriministeri (?) ei puutu asiaan. Suomihan on ollut monesti edelläkävijä maa, joten miksi ei tässäkin asiassa voitaisi olla maailman järkevimpiä ja lopettaa noin julkisesti ihannoimmaan sairaita ihmisiä! Voitaisiin niin helposti vähentää nuorten mielensairauksia (syömishäiriöt, ahdistus, masennus)!
- Snellman hiiteen
Ois kerrankin asia mihin kannattaisi puuttua! Mutta tuskinpa, onhan se itsekin entinen missi/(wannebe)malli.
- ..........
Snellman hiiteen kirjoitti:
Ois kerrankin asia mihin kannattaisi puuttua! Mutta tuskinpa, onhan se itsekin entinen missi/(wannebe)malli.
pakko kysyä kuka Saarela? =)
- Viisastelija
TV-asiat kuuluvat liikenne- ja viestintäministeri Susanna Huoviselle, ei narisemis- ja säälinkerjuuministeri Tanja Saarelalle.
- varmaan
.......... kirjoitti:
pakko kysyä kuka Saarela? =)
kulttuuriministeri Tanja Saarelaa (ex-Karpela).
- ohhoh
Kylläpä tämä maailman meno on mennyt hulluksi. Tuollaista ohjelmaa ei saisi tulla ollenkaan televisiosta. Sehän vaarantaa monien ihmisten hengen. Onhan alkoholimainontakin kielletty.
Laitan sähköpostia muutamalle kansanedustajalle nyt saman tien. Kehottaisin muitakin tekemään samoin.
Riippuvuus sairauksilla ei pitäisi leikkiä ainakaan julkisesti.
- timanttimies
joo
- että...
ohjelman tytöt haluavat malleiksi. Jos joku on liian pulska malliksi, se ei tarkoita että hän olisi oikeasti liian lihava. Ei millään pahalla, mutta luulisi meillä bulimikoilla olevan sen verran järkeä, että tajuamme ohjelmassa näkevämme hyvin laihoja tyttöjä, ja kun oma ajatusmaailma on mikä on, kannattaisi vakavasti harkita katsooko koko ohjelmaa.
- sitten
olemassa joku ihmisryhmä, jonka kannattaisi katsoa tuollaisia ohjelmia? I don't think so.
- ennemmin
sitten kirjoitti:
olemassa joku ihmisryhmä, jonka kannattaisi katsoa tuollaisia ohjelmia? I don't think so.
suosittelisin sitä sellaisille henkilöille, jotka ovat sinut kroppansa kanssa.
- joku
ennemmin kirjoitti:
suosittelisin sitä sellaisille henkilöille, jotka ovat sinut kroppansa kanssa.
on sinut itsensä kanssa, niin miksi hän haluaisi katsoa sadistista tositeeveetä, jossa nuoria tyttöjä kilpailutetaan toisiaan vastaan siitä kuka on "kyllin laiha" ja "kaunis".
Kyllä tuollaiset ohjelmat ja niiden suosio paljastavat aika paljon massayleisön psyyken tilasta. - .............
joku kirjoitti:
on sinut itsensä kanssa, niin miksi hän haluaisi katsoa sadistista tositeeveetä, jossa nuoria tyttöjä kilpailutetaan toisiaan vastaan siitä kuka on "kyllin laiha" ja "kaunis".
Kyllä tuollaiset ohjelmat ja niiden suosio paljastavat aika paljon massayleisön psyyken tilasta.Varmaan siksi että he sadistiset ja itsensä kanssa sinut olevat saisivat viihdettä ja naurun aihetta kun alipainoisia tyttöjä komennetaan kuin lemmikki koiria ja kun nämä typerykset vielä tottelevat ja itkevät ja parkuvat, antavat nöyryyttää itseään. Onhan se jollekin sadistiselle ja itseensä tyytyväiselle huvittavaa että miten monet suostuu moiseen itsensä kiduttamiseen.
- se...
............. kirjoitti:
Varmaan siksi että he sadistiset ja itsensä kanssa sinut olevat saisivat viihdettä ja naurun aihetta kun alipainoisia tyttöjä komennetaan kuin lemmikki koiria ja kun nämä typerykset vielä tottelevat ja itkevät ja parkuvat, antavat nöyryyttää itseään. Onhan se jollekin sadistiselle ja itseensä tyytyväiselle huvittavaa että miten monet suostuu moiseen itsensä kiduttamiseen.
sitä, että laihoja nuoria tyttöjä kadehditaan (ja samalla vähän vihataan?), ja siksi tietynlaiset ihmiset saavat mielihyvää siitä kun näitä kadehdittuja kaunottaria hyppyytetään ja alennetaan telkkarissa.
- Heteroäijä
Ei kannata välittää Laila Snellmanista. Sen muijan määkiminen saa kyllä minutkin hulluuden partaalle...
Pitää muistaa, että mallien ihannemittojen takana olevat muotisuunnittelijat ovat "niitä poikia", ja katselevat naista vähän eri silmin kuin me heterot. Heillehän malli on pelkkä kävelevä vaatehenkari--ja siihen tarkoitukseen sopii heroiininarkkarin näköinen luuranko ihan hyvin.
Itselläni ei ole mitään tarkkaa naisihannetta--en kiertele mittanauhan kanssa tyttöystävää etsimässä. Nainen voi olla ihana, oli sitten lyhyt tai pitkä, hoikka tai vähän vähemmän hoikka :) Kuulostaa ehkä kliseeltä, mutta esim. kaunis hymy todellakin on paljon tärkeämpi kuin joku anatominen mitta.
Ja Seta-aktiivit hoi, pysykää housuissanne! En todellakaan ole mikään homofobi! Ottaa vaan päähän, että muutama turhantärkeä muotihomo pääsee määräämään miljoonien ihmisten käyttäytymisestä. - säälittävää
En oo itte kattonut Mallikoulua, mutta tommonen kuulostaa järjettömältä! 10 kiloo liian lihava... Miten jollekki voi edes sanoa sellasta?!? Ja jos se kerran oli ainoa normaalipainoinen likka, niin mulle ainakin iskee vielä älytön alemmuuskompleksi ja laihdutan itteni näkymättömiin... Ei vaan, sairasta touhua tommoset mallikoulut.
- huihui
Hei.. mä tiedän kyllä itse entisenä anorektikkona miltä tuo kuulostaa. Mutta. En revi siitä tekosyytä alkaa laihduttamaan, koska... He ovat malleja tai sellaisiksi haluavia. Heidän on oltava sen alan "standardien" mukaisia, se ei tarkoita että tämä normaalipainoinen tyttö olisi läski vaikka hän olisi malliksi 10 kiloa liian painava. Hän on hoikka tyttö mutta malli-alalla (joka ei ole Laila Snelmannin päätettävissä) ei pärjää valitettavasti... Koska kansainväliset mallit ovat anorektikoita.
Yhtä tyhmää on alkaa vertailemaan itteään minkään muunkaan ammatin vatimuksiin.- marja82
Koita kertoa se kaikille suomen teinitytöille, että vaikka lehdissä/tv:ssä olevat mallit ovat alipainoisia, niin se ei tarkoita sitä, että se olisi hienoa.. helpommin sanottu kuin tehty. Media vaikuttaa erittäin paljon nuoriin ihmisiin ja siinä ei vanhempien opettavaiset mielipiteet paljoa paina.
- aaaaaaa
marja82 kirjoitti:
Koita kertoa se kaikille suomen teinitytöille, että vaikka lehdissä/tv:ssä olevat mallit ovat alipainoisia, niin se ei tarkoita sitä, että se olisi hienoa.. helpommin sanottu kuin tehty. Media vaikuttaa erittäin paljon nuoriin ihmisiin ja siinä ei vanhempien opettavaiset mielipiteet paljoa paina.
Niinpä... mun mielestä tollaset mallikoulut vois jättää näyttämättä, mallibisnes on mallibisnestä mun mielestä siihen liittyviä asioita ei tarvitsis tuoda esille noin näkyvästi telkkarissa. Mutta nykyään kun hyvän maun raja on rikottu, niin telkkaribisnes tekee rahaa tällasella vaikka ne ohjelmat provosoi nuoria tyttöjä syömishäiröiden partaalle. Ikävää ja sairasta. Ihmiset nauttivat tyttöjen nörryyttämisestä, toinen puolisko itkee kun alipainoisia tyttöjä nimitellään xl-malleiksi. Parempi olisi jättää katsomatta tällaiset... Minäkään en sitä katso siksi, koska olen anoreksiasta parantunut jo enkä halua mitään kimmokkeita saada. Pitää ymmärtää että sairas on sairasta ja henkisesti sairaan ei kannata katsoa. Ja herää kysymys.. - Mitä helvettiä terveet näkevät tuossa ohjelmassa? Taitavat olla sadisteja.
- Kumpare
aaaaaaa kirjoitti:
Niinpä... mun mielestä tollaset mallikoulut vois jättää näyttämättä, mallibisnes on mallibisnestä mun mielestä siihen liittyviä asioita ei tarvitsis tuoda esille noin näkyvästi telkkarissa. Mutta nykyään kun hyvän maun raja on rikottu, niin telkkaribisnes tekee rahaa tällasella vaikka ne ohjelmat provosoi nuoria tyttöjä syömishäiröiden partaalle. Ikävää ja sairasta. Ihmiset nauttivat tyttöjen nörryyttämisestä, toinen puolisko itkee kun alipainoisia tyttöjä nimitellään xl-malleiksi. Parempi olisi jättää katsomatta tällaiset... Minäkään en sitä katso siksi, koska olen anoreksiasta parantunut jo enkä halua mitään kimmokkeita saada. Pitää ymmärtää että sairas on sairasta ja henkisesti sairaan ei kannata katsoa. Ja herää kysymys.. - Mitä helvettiä terveet näkevät tuossa ohjelmassa? Taitavat olla sadisteja.
Itse olen seurannut kyseistä ohjelmaa, vaikka mielestäni sen periaatteet ovatkin vääriä. En ole sadisti, katson sitä kuten mitä tahansa muutakin ohjelmaa. Luonnollisesti tuntuu pahalta, kun normaalipainoista tyttöä pyydetään laihduttamaan 10 kiloa, että hän olisi "kunnossa" ja järkyttävältä tuntuu varsinkin se, kun anoreksiaa sairastavan ihmisen lantiota mittaillaan ja arvostellaan... Mielestäni kaiken lisäksi kilpailijat ovat liian nuoria, alaikäisiä ei saisi tuollaiseen ohjelmaan ottaa mukaan... Eli en todellakaan ole sadisti, en nauti ihmisten nöyryyttämisestä tms. Kaikista muistakin tv-ohjelmista löytyy epäkohtia eikä se tee katsojasta sadistia (ohjelmien tekijöistä en viitsi mainita mitään).
- marja82
Miksi esimerkiksi elokuville, joissa käytetään huumeita laitetaan kaikenlaisia esitysrajoituksia, mutta ei sellasille, joissa kehotetaan näännyttämään itsensä? Mitä eroa on näillä itsetuhoisilla käyttäytymisillä? Kumpaankin kuolee, jos niitä liikaa tekee... (laihduttaa/käyttää huumeita)Miks sitten toista saa näyttää lapsille, mutta ei toista... grr! eli siis näännyttämisohjelmiin rajat.
- Voi Pyhä Sylvi!
... Laila Snellman pakottaa SINUT laihduttamaan? Laila Snellmannin ja tv- ohjelman syy että sinä päätät itse mennä näännyttämään itsesi näkään, hä?
Itselläsi ei ole mitään tekemistä omien tekojesi kanssa? Voi luoja mitä paskaa jauhat!
Ota nyt saatana se pää pois sieltä missä sitä sitten tällä hetkellä päätätkin roikottaa! Itse olet vastuussa omista tekemisistäsi. Yksikään katumainos, tv- ohjelma saatikka mallitoimiston pitäjä ei pyöritä sinun elämääsi, tai tee sinun elämäsi valintoja. Sinä pyörität sitä ihan itse.
Maailmassa on kaikenlaista epäterveellistä, mutta tarkoittaako se jumalauta sitä että niihin täytyy heti mennä lankeamaan? Ettei ihmisellä ole itsellään sitten minkäänlaista vastuuta itse yhtikäs mistään?
Menetkö sinä syömään myrkkymarjojakin ihan vain siksi, koska niitä on olemassa? Ja myrkkymarjojen syy, jos sinä tulet niistä kipeäksi?
Itse entisenä anorektikkona ja buliimikkona voi sanoa, että anoreksia on 90%:sti pelkkä huomion kerjäämiskeno, ei mitään muuta.
Siitä kertoo jo ihan pelkästään sekin että tulet tänne julistamaan meille kaikille omaa anoreksiaasi. Kai sinä seuraavaksi tulet yksityiskohtaisesti kertomaan kuinka sinä nyt tuon mallikouluohjelman vuoksi ahmit sitä ja tätä ja kuinka sinä sen jälkeen menit itkien oksentamaan hyyhkyti nyyh? Ja muut päivittelee ja kauhistelee vieressä.
Ja sinä olet saanut haluamasi.- paska olet naurettava
Saatanana tekopyhä paska!
Mene jauhamaan tota omaa paskaas muualle! Tämä on palsta, jossa bulimikot hakevat tukea, purkavat itseään yms... joten mitäs täällä teet, jollet edes tajua asioita!!
Jos itse kuulut niihin säälittäviin, jotka ovat "sairastaneet" anoreksiaa huomion vuoksi en voi kuin ihmetellä, että kehtaat sanoa sen! Oikea anoreksia ei ole mitään huomion tavoittelua vaan ihan oikea lääketieteellinen sairaus, jota usein tehdään salassa muilta ja häpeillen!!!
Olet naurettava ja tekopyhä!!!
- tyttonen123
Lailahan on itse läski, katsoisi itseään peiliin ennen kuin alkaa arvostelemaan normaali- ja alipainoisia. Eli pää pois pöntöstä.
- ..................
laila ei ole malli eikä hänen tarvitse olla mallien mittainen. Nämä tytöt haluavat malleiksi, ja heidän on oltava mallien mittaisia. Tässä on nyt se ero, Laila ei tarkoittanut että tyttö on läski vaan hän on MALLIKSI liian Iso. VALITETTAVASTI Laila ei sille asialle voi yhtään mitään, että mallimaailmassa on sairaat vaatimukset ja mallien mitat ovat anorektisia nykyään. JOs haluaa nykypäivänä malliksi, ei voi olla nätti ja hoikka.. Pitää olla luiseva raato. Se että nämä tytöt itse tiedotavat sen asian mitä heiltä tullaan vaatumaan ja ovat itse ottaneet osaa tuohon ohjelmaan joten syyttäköön itseään siitä, ei kenenkään ole pakko itseään näännyttää luurangoksi mutta jotkut haluavat koska pääsevät sitten malliksi. Tyhmiä on tässä tapauksessa se joka pyytää ja se joke tekee, eli muotivaatesuunnittelijat ja mallit itse. Mallitoimistot ovat vain välittäjiä jotka antavat asiakkaalle sitä mitä asiakas haluaa. Asiakas haluaa kuolleen näköisen tytön esittelemään heidän vaatteitaan ja laila pistää mallin tulemaan. Syyttäkää jotain muuta.
- Lailaa
.................. kirjoitti:
laila ei ole malli eikä hänen tarvitse olla mallien mittainen. Nämä tytöt haluavat malleiksi, ja heidän on oltava mallien mittaisia. Tässä on nyt se ero, Laila ei tarkoittanut että tyttö on läski vaan hän on MALLIKSI liian Iso. VALITETTAVASTI Laila ei sille asialle voi yhtään mitään, että mallimaailmassa on sairaat vaatimukset ja mallien mitat ovat anorektisia nykyään. JOs haluaa nykypäivänä malliksi, ei voi olla nätti ja hoikka.. Pitää olla luiseva raato. Se että nämä tytöt itse tiedotavat sen asian mitä heiltä tullaan vaatumaan ja ovat itse ottaneet osaa tuohon ohjelmaan joten syyttäköön itseään siitä, ei kenenkään ole pakko itseään näännyttää luurangoksi mutta jotkut haluavat koska pääsevät sitten malliksi. Tyhmiä on tässä tapauksessa se joka pyytää ja se joke tekee, eli muotivaatesuunnittelijat ja mallit itse. Mallitoimistot ovat vain välittäjiä jotka antavat asiakkaalle sitä mitä asiakas haluaa. Asiakas haluaa kuolleen näköisen tytön esittelemään heidän vaatteitaan ja laila pistää mallin tulemaan. Syyttäkää jotain muuta.
saa syyttää, itsehän hän on ammattinsa valinnut.
Kyse on siitä, että tuolla alalla työntekijät ovat nuoria tyttöjä joita on paljon helpompaa kohdella huonosti, kuin aikuisia ammattiliittoihin järjestäytyneitä ihmisiä.
Ei, minulta ei Laila saa yhtään sympatiaa, vaikka hän ei olekaan vastuussa asiakkaidensa kieroutuneista toiveista.
Olen myös kuullut Lailan sanovan, että on ihan ok. että mallit viettävät muutaman vuoden elämästään laihuuspaineiden alla, "eihän se ole koko elämä". Varmasti L kuitenkin tietää, miten vaarallista alipainolla pelleily on nuorella iällä: hedelmällisyys vaarantuu, samoin mielenterveys, osteoporoosi uhkaa, s-häiriöisillä on korkea itsemurhan riski... kyllä te tiedätte.
Onko muka oikein, että pomo vaatii alaisiltaan tuollaisten riskien ottamista?
- on pelkkä
pelle! Ämmä istuu tärkeänä kuin paskariu´ulla ja haukkuu kauniimpiaan.
- Lailaa vihaava
Mutta täysin kohtuutonta oli ne tytöt puottaa. Ei se ollu mikään läski!! Laila aivot läskiä!!
Onneks se pahoitteli sitä julkisesti! Syytäkin oli..- en usko
joitain joo satutta ja sun tilanne kummeksuttaa.outo juttu kun entisenä anorektikkona tiedät että missä mennää normaali rajoissa niin miksi sä muka itteäs rankaiset?taitaa olla sulla ny huuhaata noi laihdutus höpinät ei anoreksia potilaat ääneen puhu laihduttamisen tarpeestaan ne vaan hiljaa ihannoi itseänsä.ota pipo pois pöntöstä ja rauhoitu!ärsyttää tollaset vouhottajat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161