Jäsenen nimeltä Palovaara Sannan veli "Kantri" on pahimman luokan säätäjä ja pikkunarkki tyyliin aurikolasit sisälläkin sekä vara-andymccoy-look sekä aksentti. Tyyliin tietysti kuuluu tulevaisuudessa julkaistava "runokirja" tms. vaikka mies ei ole kouluja käynyt edes perussellaista.
Huumerikoksia, petoksia, lääkkeiden väärinkäyttöä.
Tämä on se kuuluisa "kantri" joka television paneeleissa halusi työttömille 10 000 mk kuussa käteen koska "vittu mitään paskahommia tartte tehdä"... mies käy kuulopuheiden perusteella myös lataamossa vähän väliä.
Three Ultra Bimboos
10
1190
Vastaukset
- ZZzz
Thee Ultra Bimboosissa ei soita ketään Sanna-nimistä, joten ole sinä hiljaa!!
- Vinkkaaja-Jack
Siis Milla. Muistin nimen väärin. Asia tarkistettu ja olit aivan oikeassa. Millahan se.
- The Grrrreee Bimboooos
...nää pikkupimpitkö jotain julkkiksia, älkää nyt noin alas vajotko!
Eka kertaa edes kuulin ja vilkaisin netistä...jotain narsistitasoista pikkulikkaa, omia kuvia piirrellään...huh!- Fakta
Yksi harvoista suomalaisbändeistä, joka on soittanut Roskilden musiikkifestivaaleilla.
Mitä pahaa pienissä pimpeissä on ?
- olet varsinainen
ketä voi kiinnostaa joku bimbosien jäsenen broidi
eikö larivaaran mummon veli juonut viinaa saunantakana.
mutta ei silti kyllähan noita on kiva lukea .
mikäli noissa on perää .
mutta ei tollasia jos joku on ollu tv:ssä niin sitse on ollu joku .
oliskos sulla jotain jostain näytteliästä kaupungin teatterista ( nainen vanhempi ja aika timmi) .- Vinkkaaja-Jack
Tulossa myös mukavia pikku ilkeitä paljastuksia lähiaikoina. Mm. vanha paljastus Taneli Mäkelästä kertoo (juorun mukaan) hänen bylsineen erästä parikymppistä blondia Kaisaniemen puistossa Ylen bibbaloiden jälkimainigeissa...
- huh mikä peluri juoru
Vinkkaaja-Jack kirjoitti:
Tulossa myös mukavia pikku ilkeitä paljastuksia lähiaikoina. Mm. vanha paljastus Taneli Mäkelästä kertoo (juorun mukaan) hänen bylsineen erästä parikymppistä blondia Kaisaniemen puistossa Ylen bibbaloiden jälkimainigeissa...
tää on peli, jolla oot saanu mielestäs valtaa?
Et minun yli...sorry. - Vinkkaaja-Jack
huh mikä peluri juoru kirjoitti:
tää on peli, jolla oot saanu mielestäs valtaa?
Et minun yli...sorry."Et minun yli...sorry"
Hmmm... riippuu siitä oletko kiinostava vai et. Jos kuulut ens. ryhmään saattaa lähiaikoina tulla mukava pieni paljastus...
P.S. minua ei valta kiinnosta. Myönnettäköön että vahingoniloinen kyllä olen. - hattivatti
Vinkkaaja-Jack kirjoitti:
"Et minun yli...sorry"
Hmmm... riippuu siitä oletko kiinostava vai et. Jos kuulut ens. ryhmään saattaa lähiaikoina tulla mukava pieni paljastus...
P.S. minua ei valta kiinnosta. Myönnettäköön että vahingoniloinen kyllä olen...juuri, sinun tuo vahingonilosi.
Eivätkö pikkupimmpisi antaneetkaan sinulle ja nyt olet niitten kimpussa?
Tarvitset itse lataamoa!
- Anonyymi
Jos se on Imatralla kasvanut niin otan osaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834