Shoei XR-1000

Jamo/

Onko kellään kokemuksia tosta ruukusta? Onko hiljanen, pysyykö visiiri huurtumattomana ja miten pyörteet vaikuttaa? Kertokaa kaikki mitä tiedätte.

7

8572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia tämän

kesän ajalta.

Mulla on ns. Arai-pää ja edellinen kypärä oli Arai Quantum, joka sopii mun päähän kuin valettu. Shoeit eivät yleensä ole sopineet mulle mutta XR-1000 sopii tosi hyvin.

Mä odotin, että XR-1000 olis ollut hiljaisempi käytössä kuin tuo Arai mutta äänekkyydeltään nuo ovat samaa luokkaa mikä oli mulle iso pettymys.

En ole vielä kuullut Shoeista, joka ei huurtuisi ja sitä tekee tämäkin. Kypärän mukana tuli antifog kalvo jota en kuitenkaan laittanut paikoilleen. Se saattaisi auttaa. Käytännössä visiiriä joutuu pitämään hieman raollaan sen pikkuvivun avulla.

Kuitenkin ihan OK potta.

• ei huurru

koska, siinä on pinlock-visiiri.

• Kallion Shoei ei huurru. Mikä lie malli?

• mennään
        ei huurru kirjoitti:

koska, siinä on pinlock-visiiri.

n.230-270 rupee vähän värisemään ,ehkä liian iso

• akTTKA

Hieman äänekäs, jota voi tosin paikata erikseen myytävällä melusuojalla. Itselläni kuitenkin tämä teki potasta todella ahtaan pukea päähän ja pois. Toisaalta tuo lisäosa vähensi myös kurkulle tulevaa vetoa. Earit tms. käyttöön ja hyvä tulee.

Pinlock toimii niinkuin pitääkin, ei huurru kovinkaan helposti.

Aiempi kypärä oli NZI Vitesse jonka jälkeen tuo Shoei tuntuu ajoviimassa roimasti paremmalta, ilmeisesti takaosassa oleva spoilerin tapainen toimii. Ei riepottele ainakaan VFRrän kyydissä. FJRrrää ajaessa toisaalta tuntui että olisi kiskottu päätä irti harteista riippumatta pyörän pleksin asennosta.

• shoeilla..

ja hyvin tuntuu pelaavan pinlockkia en laittanut kiinni hyvin pysyy huurut poissa ilman sitäkin kun kaikki 4 räppänää auki pitää kevyt ja mukava myös silmälasien kanssa jos vauhtia yli 200km/h suosittelen tulppia korviin en vaihtaisi mihinkään muuhun kypärään tuntuu vaan pelaavan hyvin;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe