Tilanteet ja fiilikset muuttuvat päivittäin. Perjantaisen koosteen perusteella ketkä ovat mielessäsi nyt petranneet ja ketkä ovat menettäneet pisteitään?
Gallup: nousussa/laskussa
10
1127
Vastaukset
- ja Kaarlo
menetti todella pinnojaan.
Sarikin petrasi.
Hanne samana harmaana.
Mira petrasi myös
Kale missasi.- myös sitten rajusti
pinnoja.
- Peli-Mira
myös sitten rajusti kirjoitti:
pinnoja.
mielestäsi petrasi? Valehtelullaanko?
- petras
tänään -100p
- dettt
Sorella mokas ULOS!
- 24/7
Sanon ihan liven perusteella en koosteen. Kaarlo ja Jenni miinus ja Sari ja Kaki plussaa. Sorella on vielä sillä rajalla, mutta tänään sekin piristynyt kummasti.
- vaatii
jo hieman perusteluja!?
minun vähän vaikea sanoa olisiko tilanne muuttunut edellisestä päivästä, mutta Sorella on kyllä piristynyt ja Sari on nousussa. Kaarlo laskussa.
- sallii vain
mieleisensä kommentit. Muut suolataan heti. Ps. kokemusta on
- Sunnuntaina häädetään
Nousussa Jenni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340