Re: MAANANTAIN MULLISTUS
29.9.2006
On olemassa toinen talo, johon on otettu porukkaa sisälle samaan aikaan kuin nämä. ihmiset ovat eläneet siellä samanlaista elämää ja luulleet että kamerat kuvaavat heitä. Maanantaina meidän bb-asukkaat viedään uuteen taloon uusina ihmisinä "ulkopuolisiksi".
Peli alkaa ikäänkuin alusta.
Loppujen lopuksi ketkään ei tiedä ketä on kuvattu vai onko molempia.
Maanantaina klo. 8.00
14
2770
Vastaukset
- rouva 52
Siälä toisessa talossa taitaa majailla meiränkin miäs, vaikka se sano menevänsä kavereitten kanssa kalaan. Mää oon luullu, että se luuhaa kapakasta toiseen ja viättää yänsä viaraitten naisten kanssa. Mutta sehän onkin tianaamassa meille 50 tuhatta eeroo. Kyllä mää sitä nii rakastan!
Tuo olisi kyllä melkoinen juttu jos olisi totta. Tällöin tuosta toisestakin talosta olisi pitänyt tippua kokoajan porukkaa jollain muulla perustaalla kuin yleisöäänestyksellä.. Esim arvalla tai suoraan sillä perusteella että kumpi nimetyistä on saanut enemmän nimeämispisteitä. Eli todellisuudessa asukkaat itse olisivat ratkaisseet tippujan. Hauska idea olisi tosiaan jos sitten porukka alkaisi miettimään kumpi talo nyt oikeasti on ollut se oikea bb-talo jota on seurattu...
Hullunhauska idea, mutta olisiko pysynyt salassa? Aina on joitain joille on jouduttu kertomaan että lähtee taloon ja ne olisivat sitten ihmetelleet että missä se oma sukulainen nyt sitten on. Ja kaikki muukin järjestely olisi ollut aika kallista... Mieletöntä olisi kyllä seurata miten tuollaiset kaksi sisäpiiriä saisi homman toimimaan keskenään.- arvuuttajako
talon asukkaat saa äänestää taloon takas jonkun jo tippuneen antamalla pisteitä joko kaks tai yks, siis samalla tavalla kun pudotuksessa. Eivät tietty saa puhua asiasta keskenään.Kuka tulis takas??
- Jeesus
arvuuttajako kirjoitti:
talon asukkaat saa äänestää taloon takas jonkun jo tippuneen antamalla pisteitä joko kaks tai yks, siis samalla tavalla kun pudotuksessa. Eivät tietty saa puhua asiasta keskenään.Kuka tulis takas??
Ei tuollainen vanhan asukkaan tuleminen ole mun mielestä sen arvoinen juttu että "mikään ei ole enää ennallaan". Sitä paitsi, talohan olisi vaan enemmän ennallaan, jos joku vanha asukas äänestettäisiin mukaan.. :)
- nulkunpissijä
Sorellan takia tuo ei ole enää mahdollista, koska Sorella on ennen taloon saapumistaan seurannut talon elämää tv:stä, ja on muutamaan kertaan ehti kommentoidakin sitä asukkaille tultuaan taloon.
nulkunpissijä kirjoitti:
Sorellan takia tuo ei ole enää mahdollista, koska Sorella on ennen taloon saapumistaan seurannut talon elämää tv:stä, ja on muutamaan kertaan ehti kommentoidakin sitä asukkaille tultuaan taloon.
Totta tosiaan tuo... Vaikka Sorellaa kiellettäisiin paljastamasta totuutta muille, niin ei se siltikään kyllä oikeen toimisi juuri tuon takia.
- Jeesus
jotenkin tuntuu siltä, että asukkaat tosiaan muuttaisivat jonnekin..!? Nimittäin muutamat asiat tukevat sitä:
- BB kysyi, mitkä astiat ovat menneet rikki, mutta eipä uusia astioita ole kuulunut, vai onko?
- Olen ihmetellyt, miksi leijona ym. jossain määrin eivät välitä siitä, että tuhoavat vanhan talon omaisuutta (rikkoivat paljun kannen ja muutenkin näytti niiden meno jotenkin holtittomalta)
- Mitä järkeä oli tuoda talo täyteen moskaa (viikkotehtävä)? Itse ihmettelin sitä suuresti, kun näin viikkotehtävän ekaa kertaa.. Vaikkakin suht puhtaaksi talon saivat, mutta kuitenkin
- Huhun mukaan jossain alueella jossain päin on rakennettu BB:hen liittyvää jotakin (mahdollisesti samassa hallissa), mutta itse en tiedä mitä...
- Toisen huhun mukaan karvaotukset olisivat jotain toisia asukkaita tai ainakin liittyvät jotenkin sarjan jatkoon.. Karvaotuksia oli tällä viikolla yhteensä muistaakseni neljä: leijona, susi, panda ja majava... Vai oliko vielä joku? - Pantheryca
. . . jännitystä elämään ;)))
- ghjghj
Ootko Lostin 2 seasonia katsonu ;)Oli nimittäin suoraan siitä toi idea...
- kertoo!
ghjghj kirjoitti:
Ootko Lostin 2 seasonia katsonu ;)Oli nimittäin suoraan siitä toi idea...
meitsi seuraa niitä jaksoja ja oon jo aika pitkällä, en kuitenkaan viel toisel tuotantokaudella.
Ärsyttää, ku kerrotaan etukäteen tapahtumista!
- sitten
ne lennätetään ulkomaille, johonkin maahan missä on ollut BB, mutta talo nyt tyhjillään.
miksi ihmeessä muuten R-Kioskin skaban pääpalkinto on BB2007-kuvauksiin Thaimaahan? Kuvataanks siellä Suomen ensi vuoden BB vai onks se taikkujen oma? - parasta mitä olen kuullut
Tosi makee juttu!! Tulee tusinoittain 24/7 tilaajia, menee takuulla linjat tukkoon. Parasta pitään aikaan!!!!
- Lewer
Olen kuullut tuon saman monesta paikkaa, tuostahan puuttui vielä se että asukkaat lähtevät talosta klo. 12.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673