Kaarlo on tyhmä

ei voi käsittää

Kuunteletteko Kaarlon ja Jennin keskustelua? Kuinka ton Kaarlon jutut voi olla niin helvetin tyhmiä! Myös sen ulosanti on onnetonta, ei ihme että sillä palaa pinna tosta vaan, kun kukaan ei tajua sitä.

Takaisin apinatarhaan!

32

2669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22-vuotias

Hei, vastaatko minulle heti, minkä ikäinen sinä olet? Muista, että Kaarlo on vasta 22-vuotias, eli porukan nuorin! Minusta Kaarlo on hyvä jätkä, jolle suon voiton täydestä sydämestäni.

• onn

Kaarlo on suomenruotsalainen, Tampereelta ja teekkari. Eli todella monta tyhmyyttä selittävää asiaa.

• HaHaHa Hahaaa

.........

• Olla tamperelainen

, jos Kaarlo on vielä teekkari.

• hämillinen

Arvaa onko se hämillään kaikkien naisten seassa? Se on hämillään. Ei se tiedä mitä tehdään hurjan naisjoukon kanssa. Ei ole äijä-juttuja. Ainoa mies on Kari, joka suuvasti juttelee tyttöjen kanssa meikeistä. Miten voi olla luontevasti?

• sukkahousumies

Kaki eli Kari on parempi sukkahousunaisena kuin miehenä. Ajatelkaa, suomalainen tv-sarja SUKKAHOUSUMIES, jossa Kaki olisi pääroolissa. Ettei totuus unohtuisi, niin Kale eli KAARLO... siis (keskenkasvuisille ja tyhmille keskustelijoille tavutettuna) KAAR-LO... VOIT-TAA KO-KO KI-SAN, KOS-KA KAAR-LO ON PA-RAS!

• Se äsken..

Runkkasi ja naiset nauroivat, että pitääkö täällä..

• annemariiii

jep! samaa mieltä!! kaarlo ulos talosta ja mahdollisimman pian.. en tajua sitä ja sen huumoria.. ihan skitso äijä ja pelottavan näkönenkin..se katse.. siis oikeesti-ihan friikki!!!! haukkuu miraa kokoajan... mira lämmin ihminen toisin kuin joku kaarlo.. ite se on selän takana puhuja. joo, ennemmin söisin graanitin kuin sen kanssa samassa huoneessa kaksin..vai miten se meni! huh huh mikä dille runkku!!!

• niinpä niin

Kaarlo on perus suomalainen luonne, se ei osaa puhua kauniisti mutta on rehellinen ja puhuu asiaa. Se voi sanoa myös ihmiselle asian minkä se sanoo selän takana.
        Sorella on ärsyttävä niiden järjestämiensä kohtausten takia ja puhuu lapsellisesti "minä olen vahva, minä selviydyn kaikesta, kukaan ei oikeasti välitä minusta". LAPSELLISTA. Noin puhuu lellityt ainoat lapset joiden vanhemmilla ei ole aikaa muksuilleen.
        Mira taasen on todellakin hukassa ja loppupeleissä hirveen epävarma itsestään mitä se yrittää korvata pönkittämällä egoaan kaikki tietäväisenä ja puhuu sen puolesta mitä muut on sanonut. Ikinä ei pitäis puhua kenenkään muun muutakun itsensä puolesta.

• Einou

Mira lämmin ihminen? Ei helvetti mikä joo joo -tyyppi sen vois vetää kiikkuun sinne BB:n takapihalle. Tyhmä kana joka pitäs saada pois talosta!

• Einou
        niinpä niin kirjoitti:

Kaarlo on perus suomalainen luonne, se ei osaa puhua kauniisti mutta on rehellinen ja puhuu asiaa. Se voi sanoa myös ihmiselle asian minkä se sanoo selän takana.
        Sorella on ärsyttävä niiden järjestämiensä kohtausten takia ja puhuu lapsellisesti "minä olen vahva, minä selviydyn kaikesta, kukaan ei oikeasti välitä minusta". LAPSELLISTA. Noin puhuu lellityt ainoat lapset joiden vanhemmilla ei ole aikaa muksuilleen.
        Mira taasen on todellakin hukassa ja loppupeleissä hirveen epävarma itsestään mitä se yrittää korvata pönkittämällä egoaan kaikki tietäväisenä ja puhuu sen puolesta mitä muut on sanonut. Ikinä ei pitäis puhua kenenkään muun muutakun itsensä puolesta.

Sorellan olen vahva jutut... HUH HUH! Täti alkaa spiidaa kesken illan vieton ettei oo koskaa ollut rakastavaa isää ja on aina joutunu oleen yksin ja on vaan niin hirveen vahva.
        Hui kauheeta! Varmaan ihan yksin tässä maailmassa.
        Vittu on meitä... ja ei valiteta!!!!

• enää ihan

jepan ansiosta. Jepahan "ymmärtää" kalen kaltaisia miehiä. Toitotti sitä jo kroisos tehtävän aikana kun kalen hihat paloi. Kunpa löytäisivät toisensa, siitä ei pariskunta enää parane ;>

• on paljon

tyhmempi kuin Kale. Hihittää vaan ja ilmehtii hampaillaan, ei mitään omia mielipiteitä uskalla tuoda esille!

• auts olikin jo aihe samasta jutusta.. no siirrän viestini tähän...
      ---------------------------------------------

Kaarlo:"puhutaanko me samaa kieltä"?
      Heh Jenni selitti hänen suhtautumistaan työhän ja harrastukseen, ja miten ne suhtautuu toisiinsa. Kaarlo putosi täysin kärryiltä.

Jenni kertoi että siinä missä työ tyhjentää niin harrastus täydentää.. Kaarlo oli ilmeisesti kysellyt jotain ja ei ymmärrä nyt ollenkaan miten Jennin mielestä työ ei voi olla sama kuin harrastus. Kaikilla on hauskaa kun kumpikin yrittää vakuuttaa muita omasta mielipiteestään.

Asetelma on aika klassinen että mies ajattelee suoraan ja nainen monisyisesti. Kumpikin varmasti tavallaan selittää oikeaa asiaa, mutta yhteistä säveltä ei oiken löydy. Riitaa nyt sentään ei ole.

• 24/7

Kalella ollu useasti ns pallo hukassa. Se tajuaa kyllä juu asioita, mutta kun mennään tunnetasolle ja vakavampiin juttuihin huomaa surutta sen kokemattomuuden ja nuoren iän. Kypsyy "ehkä" aikanaan vuosien saatossa toivon näin :) Ei ainakaan ole valmis millään tasolla voittamaan näinkin "suurta" kun BB on.

• Valistan Cesaria

" ... työ ei voi olla sama kuin harrastus..." Minä itse olen tehnyt työtä, jolla olen rahoittanut elämäni, lähes 30 vuotta. Edelleenkin suhtaudun työhöni, kuin harrastukseeni. Työ on minun harrastukseni, ja siitä työstä myös pidän. Cesar voi aivan vapaasti minun puolestani aloittaa tuon Kaarlon mollaamisen, mutta täältä tulee takaisin moninkertaisesti, mikäli Cesarin näkemykset eivät ole edellistä älykkäämpiä ja todellisuuspohjaisempia.

• 24/7
        Valistan Cesaria kirjoitti:

" ... työ ei voi olla sama kuin harrastus..." Minä itse olen tehnyt työtä, jolla olen rahoittanut elämäni, lähes 30 vuotta. Edelleenkin suhtaudun työhöni, kuin harrastukseeni. Työ on minun harrastukseni, ja siitä työstä myös pidän. Cesar voi aivan vapaasti minun puolestani aloittaa tuon Kaarlon mollaamisen, mutta täältä tulee takaisin moninkertaisesti, mikäli Cesarin näkemykset eivät ole edellistä älykkäämpiä ja todellisuuspohjaisempia.

Katsotko sä oikeesti 24/7???? En oikein usko. Kaarlosta on tullut viimeisen 3 viikon aikana ikäviä ja pelottavia piirteitä. Olin alkuun Kaarlon kannattaja sydämmellä ja verellä, mutta mutta liven jälkeen suru tullut rintaan Kaarlon puolesta :(

• Valistan Cesaria kirjoitti:

noin.. En sanonut että minä olisin sitä mieltä.. Sen kyllä sanoin että Kaarlo ei ollenkaan hyväksy tuota mielipidettä.

• katson
        24/7 kirjoitti:

Katsotko sä oikeesti 24/7???? En oikein usko. Kaarlosta on tullut viimeisen 3 viikon aikana ikäviä ja pelottavia piirteitä. Olin alkuun Kaarlon kannattaja sydämmellä ja verellä, mutta mutta liven jälkeen suru tullut rintaan Kaarlon puolesta :(

Tosin tänään täällä Kuopiossa kaivinkone pisti poikki valokaapelin, joten kaapelitv on poiki aamuun saakka. Muutoin seuraan sitä about 15 tuntia vuorokaudessa. Mieti, millainen olit 22-vuotiaana? Olitko tuohon aikaan kenties uhmamielinen, pikkuaikuinen, maailmanvaltijas, maailman viisain ihminen? Mieti tarkkaan noita sanoja ja niiden todellisia tarkoituksia, ennenkuin vastaat!

• Toi jätkä on suoraan.
        Valistan Cesaria kirjoitti:

Freak show.

Welcome to the freak show
        Watch me on TV it's
        Prime time tonight and I shine
        Watch me I freak out
        I do it all and it's live
        There is nothing that
        I wouldn't do
        To entertain you

X-Prophets / Freak show

• sydämellä
        24/7 kirjoitti:

Sinun lauseesi: "... Olin alkuun Kaarlon kannattaja sydämmellä ja verellä, mutta mutta liven jälkeen suru tullut rintaan K..."

AIKOINAAN KANSAKOULUSSA OPETETTIIN, että sydämeen mahtuu yksi m. Miksi sinä arvostettu tämän palstan vartija pistät sydämellä sanaan kaksi m-kirjainta - äidinkielen yo-kokeessa se aikoinaan oli 9 pisteen virhe.

• 24/7
        katson kirjoitti:

Tosin tänään täällä Kuopiossa kaivinkone pisti poikki valokaapelin, joten kaapelitv on poiki aamuun saakka. Muutoin seuraan sitä about 15 tuntia vuorokaudessa. Mieti, millainen olit 22-vuotiaana? Olitko tuohon aikaan kenties uhmamielinen, pikkuaikuinen, maailmanvaltijas, maailman viisain ihminen? Mieti tarkkaan noita sanoja ja niiden todellisia tarkoituksia, ennenkuin vastaat!

Olen nainen ja olin jo täysin kypsä siinä iässä. Miehethän kypsyy edelleen paljon paljon hitaammin kuin naiset henkisesti ja myös ruumillisesti. Tuossa iässä olin jo perhettä perustamassa ja opinnot suoritettu. Itse laitat sellaisia sanoja mun suuhun joita en ole edes sanonut ja se anteeksi sinulle sallittakoon :)

• järkeä
        Cesar kirjoitti:

noin.. En sanonut että minä olisin sitä mieltä.. Sen kyllä sanoin että Kaarlo ei ollenkaan hyväksy tuota mielipidettä.

Kaarlo puhui siis järkevästi!

• 24/7
        sydämellä kirjoitti:

Sinun lauseesi: "... Olin alkuun Kaarlon kannattaja sydämmellä ja verellä, mutta mutta liven jälkeen suru tullut rintaan K..."

AIKOINAAN KANSAKOULUSSA OPETETTIIN, että sydämeen mahtuu yksi m. Miksi sinä arvostettu tämän palstan vartija pistät sydämellä sanaan kaksi m-kirjainta - äidinkielen yo-kokeessa se aikoinaan oli 9 pisteen virhe.

Siis hienoa että kansakoulun käynyt pyörii näillä palstoilla ja opettaa meitä vaan peruskoulun käyneitä :D Ikää on sulla sentäs jo ainakin 50 :)

• entäs nykynuoret
        24/7 kirjoitti:

Olen nainen ja olin jo täysin kypsä siinä iässä. Miehethän kypsyy edelleen paljon paljon hitaammin kuin naiset henkisesti ja myös ruumillisesti. Tuossa iässä olin jo perhettä perustamassa ja opinnot suoritettu. Itse laitat sellaisia sanoja mun suuhun joita en ole edes sanonut ja se anteeksi sinulle sallittakoon :)

Nyt eletään vuotta 2006. Ainakin Kuopion torilla parikymppiset nuoret ryyppäävät kaikki arkiyöt ja parantavat maailmaa. Silloin, kun minä olin nuori, oli kotiin tultava viimeistään klo 20.00. Mutta nyt eletään nykyaikaa... Ei aikoinaan voinut kuvitella, että entisaikojen opettaja olisi tv-ruudussa, humalassa ja vieläpä kerjäämässä kielisuudelmia huomattavasti nuoremmalta vastakkaisen sukupuolen edustajalta.

• järkeä kirjoitti:

Kaarlo puhui siis järkevästi!

että heillä ei nyt maailmat kohtaa ollenkaan.

• ylioppilas
        24/7 kirjoitti:

Siis hienoa että kansakoulun käynyt pyörii näillä palstoilla ja opettaa meitä vaan peruskoulun käyneitä :D Ikää on sulla sentäs jo ainakin 50 :)

Ihan nylioppilas ja ikää löytyy 47 vuotta. Herran rauhaa sinulle toivotan sydämestäni. Kaarlo voittaa!

• 47-v.
        24/7 kirjoitti:

Ihan ylioppilas ja ikää löytyy 47 vuotta. Herran rauhaa sinulle toivotan sydämestäni. Kaarlo voittaa!

• Soika
        sydämellä kirjoitti:

Ainahan on opetettu että yhteen sydämeen mahtuu yksi m

• juttu-----
        Cesar kirjoitti:

että heillä ei nyt maailmat kohtaa ollenkaan.

Hyvä, että noiden - Jennin ja Kaarlon - näkemykset eivät kohtaakaan. Totta kait ymmärsin, mitä Kaarlo tarkoitti, ja olen Kaarlon ajatuksen kannalla - SIIS SAMAA MIELTÄ KAARLON KANSSA TUOSSA ASIASSA.
        Parasta em. erimielisyydessä on se, että J ja K ovat kavereita edelleenkin; Jenni on pikkasen rakastunut Kaarloon.

• pimeetä

Se puhuu ihan pehmosia. Tai voi sillä olla joku pointti, mutta ei saa oikeita sanoja niiden "vittujen" väliin muodostaakseen ymmärrettävää lausetta.

• mika idiootti

ja Jenni pyorittaa sormensa ymparilla. Jenni ulos nyt, Soren saa helposti ulos koska vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe