Ei kaikkia voi miellyttää

Ansku.

Yllättävän kauan siinä menikin ,ennenkuin tänne alkoi noita tuollaisia negatiivisia kirjoituksia Tapsasta ilmestyä. No, en kannata niiden turhaan antaa mieltään pahoittaa. Joka laulajan palstallahan niitä tuollaisia "häirikkö"viestejä näyttää olevan, sillä eihän kukaan voi kaikkia miellyttää. Antaa heidän pitää mielipiteensä ja nautitaan me , jotka Tapsaa diggaamme tästä upeasta ja ihanasta laulajastamme täysin rinnoin.

18

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula

Ja sehän juuri tekeekin Tapanista niin karismaattisen kun hän ei halua miellyttääkään kaikkia vaan on ja uskaltaa olla juuri sellainen kuin on. Hän ei todellakaan teeskentele eikä nuoleskele fanejaan.

Joskus ottaa aivoon esim. se käsitys mikä monella on ja se halutaan antaa, että Tapani olisi joku rattijuoppo tai muuten käyttäisi paljon alkoholia ja tämä on täysin lööppien rakentama. On pakko keksiä jotain, kun Tapanista ei oikein mitään negatiivista irtoa muuten. "Tapani kärysi taas" -on tuttu otsikko Iltasanomissakin.

Kyse on ylinopeudesta kuitenkin ollut aina ja käsi sydämelle me autoilijat, kuinka moni ei ole koskaan ajanut ylinopeutta? Kun vertaa minkä kilometrimäärän han vuosittain ajaa, tuo on jokaiselle mahdollista. Häntä vaan käydään kyttäämässä. Kun paikallinen nimismies näkee että Tapsalla on keikka täälläpäin, ei kun pusikkoon. Kai siitäkin joku kiksejä saa kun julkkiksen saa tutkaan.

• Johku1

Muistan kun Iltasanomissa oli juttu, jonka otsikko oli jotain ,että : "Tapanille ehdollista" juttuun oli liitetty valokuva, jossa Tapsa käveli oikeussalin käytävää ja taustalla oli seinällä juliste " VAIN DORKA AJAA DOKUSSA ", minusta tuossakin ihan tahallaan haluttiin antaa sellainen vaikutelma lukijoille ,että Tapsa olisi kärynnyt rattijuoppoudesta, vaikka siis "vaan " ylinopeudesta oli kysymys.

• että Tapsa

on jossakin elämänkerrassa tms. tunnustanut, että hänellä on takavuosina ollut alkoholin kanssa vaikeuksia.

• PÖH!

Olet oikeassa Tuula. Karisma on juuri sitä , että uskaltaa olla oma itsensä , vaikkei silloin kaikkien mieliksi voi ollakkaan. Tapani Kansa on äärettömän karismaattinen esiintyjä. Itse en edes uskonut , että niin karismaattinen voi olla, enen kuin hänet livenä keikalla näin.

Minua harmittaa myös nuo känni-jutut.
        Kerran keikalla eräs mies tuli lätisemään , että " Tapsahan on kännissä ,kuin käki " silloin teki mieli kyllä vetästä sitä ukkoa lättyyn. Tapsa EI KOSKAAN esiinny kännissä. Se on aivan varma juttu. Eikä käytä muutenkaan alkoholia juuri lainkaan.

• PÖH!
        että Tapsa kirjoitti:

on jossakin elämänkerrassa tms. tunnustanut, että hänellä on takavuosina ollut alkoholin kanssa vaikeuksia.

Vai sekoitatkohan hänet nyt johonkin muuhun artistiin ?
        Reijo Taipale, Eino Grön ja Kari Tapiohan ovat ainakin mm. niistä alkoholiongelmistaan puhuneet.

• Tuula
        PÖH! kirjoitti:

Olet oikeassa Tuula. Karisma on juuri sitä , että uskaltaa olla oma itsensä , vaikkei silloin kaikkien mieliksi voi ollakkaan. Tapani Kansa on äärettömän karismaattinen esiintyjä. Itse en edes uskonut , että niin karismaattinen voi olla, enen kuin hänet livenä keikalla näin.

Minua harmittaa myös nuo känni-jutut.
        Kerran keikalla eräs mies tuli lätisemään , että " Tapsahan on kännissä ,kuin käki " silloin teki mieli kyllä vetästä sitä ukkoa lättyyn. Tapsa EI KOSKAAN esiinny kännissä. Se on aivan varma juttu. Eikä käytä muutenkaan alkoholia juuri lainkaan.

Tuli tuosta mieleeni kun olin Saarenmaalla Tapsan keikalla toissa kesänä, eräästä pöydästä myös huudeltiin (känniläinen suomalainen miespoppoo) että "kattokaa kun se on taas ihan kännissä" ja Tapsa oli tietysti tapansa mukaan ihan selvin päin kuten aina esiintyessään eikä tietääkseni muutenkaan juuri käytä alkoholia.

Eikö hän kertonut juttua että oli kerran ajatellut ottaa kossuta oikein kunnon kännit (jonkun vedonlyönnin seurauksena?) ja ottikin mutta siihen se jäi.

• PÖH!
        Tuula kirjoitti:

Tuli tuosta mieleeni kun olin Saarenmaalla Tapsan keikalla toissa kesänä, eräästä pöydästä myös huudeltiin (känniläinen suomalainen miespoppoo) että "kattokaa kun se on taas ihan kännissä" ja Tapsa oli tietysti tapansa mukaan ihan selvin päin kuten aina esiintyessään eikä tietääkseni muutenkaan juuri käytä alkoholia.

Eikö hän kertonut juttua että oli kerran ajatellut ottaa kossuta oikein kunnon kännit (jonkun vedonlyönnin seurauksena?) ja ottikin mutta siihen se jäi.

Aika huvittavaa on just muuten tuo ,että useimmiten ne jotka huutelevat Tapsan esiintyvän kännissä ovat itse humalassa ;)

Joo, jostain lehdestä luin tuosta vedonlyönnistä. Tapsa oli piirtänyt kossupullon kylkeen merkkiviivat, että näki kuinka paljon sitä pitää juoda enenkuin tulee kunnolla känniin ;)

• Jippiin palstalla luettua

Tahallaanhan tuo Tapsu kuulemma niitä ylinopeuksia ajaa - tavoitteenaan tulla kuulemma kuulustelluksi/pysäytetyksi komeiden nahkatakkisten poliisien toimesta! Pistää kuulemma vähän aina hanttiinkin pysäytystilanteessa, jotta kuulemma saisi poliisien pampusta! Kaiken huipuksi hän kuulemma pyytää aina ky poliisin nimmaria sakkolappuun - ja Tapsulla kuulemma on kertynyt jo aika pino poliisisetien nimmareilla varustettuja sakkolappuja. Poistuessaan sakotustilanteesta Tapsu kuulemma laulaa "Kauppaopiston naiset" - sävelmää mutta omilla sanoillaan: "Nahkatakkiset miehet, ne todella sekoittaa mun pään, nahkatakkiset miehet, ne todella sakoittaa mun taas...jne". Pollarit ovat kuulemma aina vähän häkellyksissä Tapsuliinin kohtaamisen jälkeen. Ehkä hekin hyräilevät kotona illalla "Kauppaopiston naiset"-sävelmää omilla sanoillaan tyyliin: "Tapsuliini Kanza se todella sekoittaa mun pään..."

Kuka tietää? Mutta näin kuulemma on!

• ounou!
        Jippiin palstalla luettua kirjoitti:

Tahallaanhan tuo Tapsu kuulemma niitä ylinopeuksia ajaa - tavoitteenaan tulla kuulemma kuulustelluksi/pysäytetyksi komeiden nahkatakkisten poliisien toimesta! Pistää kuulemma vähän aina hanttiinkin pysäytystilanteessa, jotta kuulemma saisi poliisien pampusta! Kaiken huipuksi hän kuulemma pyytää aina ky poliisin nimmaria sakkolappuun - ja Tapsulla kuulemma on kertynyt jo aika pino poliisisetien nimmareilla varustettuja sakkolappuja. Poistuessaan sakotustilanteesta Tapsu kuulemma laulaa "Kauppaopiston naiset" - sävelmää mutta omilla sanoillaan: "Nahkatakkiset miehet, ne todella sekoittaa mun pään, nahkatakkiset miehet, ne todella sakoittaa mun taas...jne". Pollarit ovat kuulemma aina vähän häkellyksissä Tapsuliinin kohtaamisen jälkeen. Ehkä hekin hyräilevät kotona illalla "Kauppaopiston naiset"-sävelmää omilla sanoillaan tyyliin: "Tapsuliini Kanza se todella sekoittaa mun pään..."

Teikäläisessä on ihan selvästi kirjailijan lahjoja. Mielikuvituksen puutteesta ei ainakaan voi nimittäin syyttää. Väkisinkin alkoi hymyilyttämään tuo ns. totuus Tapsulin ylinopeuksista kun tuota juttua luki :-D

• PÖH!

Ei tuollaista juttua kyllä ihan selvinpäin ole voitu aikaiseksi saada :) Kyllä täytyy kirjoittajan olla nauttinut jotain miestä väkevämpää ;)

• Amppari

Äläpäs lue Jippiin palstoja enää enempää, siellä ilmiselvästikkin satuillaan liikaa .

• Amppari

Joo. Minun mielestäni myöskin Tapsa on just hyvä, kun hän ei mielistele eikä nuoleskele ketään, vaan on aito omaitsensä AINA. Teennäisyyttä inhoan.

Tuosta Tapsan ylinopeus jutuista olen myös sitä mieltä, että minusta se ei nyt niin kauhea rike ole vaikka keskelläyötä, tyhjällä tiellä ajaakin vähän reippaammin. Harva artisti tai kukaan muukaan sitä tuolloin nopeusrajoituksia niin orjallisesti noudattaa.

• Oho!

..minun näppikseni kun purskahdin nauruun ja kahvit lensi suustani suoraan tietsikan päälle?

Uskomatonta legendaa! ;-))))

• vierailija
        Oho! kirjoitti:

..minun näppikseni kun purskahdin nauruun ja kahvit lensi suustani suoraan tietsikan päälle?

Uskomatonta legendaa! ;-))))

Oli tuo kyllä melkoisen huvittava tarina :DD
        Tuskin saat korvausta keneltäkään, mutta toivottavasti otit opiksesi ja seuraavalla kerralla et juo kahvia tietokoneen ääressä ;)

• Hihhuleita onko heitä?

Vaikka Tapsu vääntäisi teitä nokastanne niin te vain pyytäisitte että "VÄÄNNÄ LISÄÄ"! Tiedättekö te, että Tapsu ihan oikeasti pissaa ja kakkaa niinkuin tekin vaikka olette häntä Jumalan asemaan korottamassa????

• Olet sä kyllä mahdoton noiden juttejesi kanssa... no ei kaikki Tapsan tekemiset miellytä tietenkään, eikä nyt liioitella, ei kukaan häntä ole Jumalan asemaan korottamassa.

• Amppari

Miksi olet niin ilkeä meille faneille ?

• persoonallisuus kunniaan!

Tapsa Kansa on oman tiensä kulkija, sellainen kapinallinen. Onneksi hänestä ei ole onnistuttu muokkaamaan sellaista vailla omaa tahtoa ja persoonaa olevaa tuotetta, kuten nykyään on tapana. Sellaista samaan muottiin tungettua tusinatavaraa tässä maassa on jo ihan tarpeeksi. Tapsassa on särmää, hän ei kosiskele yleisö imelillä lässytyksillä, eikä teennäisillä mielistelyillä, vaan pääpaino on aina siinä laulamisessa ja musiikissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      132
      2782
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2227
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1783
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1318
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1270
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 130
      954
    Aihe