Olen lukenut jostakin, että ensimmäinen homeopaatilla käynti saattaisi kestää kaksikin tuntia, omani kesti 20 minuuttia.
Tajusin myöhemmin, että olin unohtanut puhua välilevynpullistumista ja siitepölyallergiasta kokonaan...
Hänellä oli kiire ja hän sanoikin joutuvansa käymään alkuhaastattelun nopeasti ja kyseli lempivärejä, suhdetta eläimiin yms.
Miltä tämä teistä kokeneemmista kuulostaa?
Tuli vain jälkikäteen paine, että vastasinkohan nyt "oikein" lempivärini, jos sillä oli isokin vaikutus määrättyihin aineisiin... Kun en oikein osaa yksittäistä lempiväriä sanoa.
Homeopaatin vastaanotolla
6
1598
Vastaukset
- tyttö.
Mitähän se sinun lempivärisi vaikuttaa mihinkään? Minäkin olen käynyt homeopaatin vastaanotolla, ja kyllä tuo sinun homeopaattisi vaikuttaa aika puoskarilta. Että ensinnäkin kyselee lempivärejä ja aika ohi 20 minuutissa, huh. Minulla kesti yli tunnin, ja homeopaatti katsoi silmät, kuten kuuluu, ja kyseli sen mukaan, onko näitä ja noita oireita, ja varmistui siitä, mitä ongelmia minulla on ja sen mukaan määräsi lääkkeetkin.
Paljastuihan sieltä kilpirauhasen vajaatoiminta, munuaisten toimintahäiriö, vatsakatarri ja avun sain kovaan stressiinkin.- korjaus
Homeopatia on itsessään täydellinen lääkintämuoto. Silmistä katsominen ei "kuulu" asiaan eikä liity osana homeopaattissen hoitoon. Homeopaattisi sattuu vain olemaan asiaan perehtynyt.
Myös esim. vyöhyketerapia sopii erittäin hyvin homeopaattista hoitoa tukemaan. - tyttö.
korjaus kirjoitti:
Homeopatia on itsessään täydellinen lääkintämuoto. Silmistä katsominen ei "kuulu" asiaan eikä liity osana homeopaattissen hoitoon. Homeopaattisi sattuu vain olemaan asiaan perehtynyt.
Myös esim. vyöhyketerapia sopii erittäin hyvin homeopaattista hoitoa tukemaan.Ja minä vastaanotankin vyöhyketerapiaa viikoittain.
- ope73
Aika oudolta kuulosti tuo 20 minuuttia. Olen itse ollut kahdesti eri homeopaatilla, enkä ole sieltä alle puolentoista tunnin selvinnyt. Olihan siinä haastattelussa monenlaisia "hassuja" kysymyksiäkin, mutta niilläkin kuulemma on tärkeä osansa kokonaiskuvan muodostamisessa. Silti vaikuttaa, että sulla kävi huono säkä homeopaatin valinnassa... Kokeile jotain toista, itse tykkäsin molemmilla kerroilla ja sain toki paljon apua. Mulla ei muuten katsottu silmiä, mutta kieltä kyllä.. :)
- jacumsacum
Osaisitteko suositella homeopaattia pk-seudulta?
Olisi hyvä kuulla tyytyväisen asiakkaan kokemus.
Jos syystä tai toisesta ette halua suositella julkisesti, voi minulle laittaa s-postia [email protected].
Olisin todella kiitollinen... - hesassa
jacumsacum kirjoitti:
Osaisitteko suositella homeopaattia pk-seudulta?
Olisi hyvä kuulla tyytyväisen asiakkaan kokemus.
Jos syystä tai toisesta ette halua suositella julkisesti, voi minulle laittaa s-postia [email protected].
Olisin todella kiitollinen...käykö vielä se lääkäri L.sulkakoski hesassa ottamassa vastaan potilaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161