Vaaka tyttö ja poika... Kuinkas meillä tähtikartan mukaan menee? Sovitaanko yhteen? :)
Vaaka
vaaka^
2
600
Vastaukset
- vaaka x 2
Tähtikartoista en tiedä mutta mitä itsellä kokemusta niin ei toiminu..
Mä vaakanaisena haluan mieheltä enemmän huomiota kuin liiaksikin omissa oloissaan viihtyvä vaakamies pystyy antaan. - vaakalikka
moikka tota mä olin kerran vaakapojan kanssa ja no se oli yhtä ...... juttua se ei kannata vaikka teille luvataiski hyvää ja kummiski vaaka pojat on liian katkeria ja jos sä sitte joskus jätät sen sä et saa rauhaa tiiän kokemuksen mua on jo pri vuotta haukuttu huorix ja vaikka mix mut en mä lannistu joten enkannata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido813237Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891715- 1231153
- 151094
- 55982
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76974- 55944
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844