Olen äskettäin vasta muuttanut Turkuun, joten en tunne kaupungin kauppavalikoimaa vielä. Vanhojen tansseihin pitäisi kuitenkin mekko löytyä. Minkä nimisiä mekkoliikkeitä Turusta löytyy ja mistä? Kiitos jo etukäteen
Vanhojen tansseihin mekko Turusta?
7
648
Vastaukset
- hmu
Kannattaisi varmaan ensimmäiseksi kokeilla löytyykö kirpputorilta- vai kannattaako maksaa satasia rätistä, jota käyttää vain kerran? Kokeilepas ekaks Yliopistonkatu 11 ja Vaikka mitä- niminen kirppari, erikoistunut naisten hepeniin.
- Tanssija
Vanhojen tanssit on vain kerran elämässä. Kuka niissä haluaa hillua vanhat koin syömät kirppari-rievut päällä? Kun toiset ovat pukeutuneet hienosti. Ei kukaan omilla aivoilla ajatteleva.
Sitä varten on pukuvuokraamot.
Tuo viesti oli taas tuota punaviher piipertäjä ituhippien panettelua.
- vanhojentanssipuku
Itse ostin puvun viime vuonna Ra-Kesta Kauppiaskadulta. Upeita iltapukuja, jotka sopii tansseihin, joutuu tosin maksamaan hieman enemmän.
- Émilia
Kiitos vinkistä, täytynee syyslomalla katsastaa kyseinen paikka. Onko muita kauppoja tiedossa?
- jonna4
Émilia kirjoitti:
Kiitos vinkistä, täytynee syyslomalla katsastaa kyseinen paikka. Onko muita kauppoja tiedossa?
Itse joskus muinoin vuokrasin Punanaamiosta (Humalistonkatu).
- -N-
jonna4 kirjoitti:
Itse joskus muinoin vuokrasin Punanaamiosta (Humalistonkatu).
Hei,
Minä voisin vuokrata oman pukuni :). Se on kokoa n.38. Yläosa on mustaa samettia(pitkät hihat) ja hameosa terrakotan väristä kiiltävää kangasta(satiinia?)
-N- - Émilia
-N- kirjoitti:
Hei,
Minä voisin vuokrata oman pukuni :). Se on kokoa n.38. Yläosa on mustaa samettia(pitkät hihat) ja hameosa terrakotan väristä kiiltävää kangasta(satiinia?)
-N-Hmmh, itse kun olen kokoa 32-34 :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634