Onko kellään näistä kokemuksia?
En rupee näit suosittelemaan. Tein ohjeiden mukaan ja se vaha jäi kiinni ihoon -.-
Ja sitte sitä rupee raaputtamaan (voi sitä tuskaa) Tulee iho punaseks ja ärtyneeks, lisäks se jää karvoihi kii ja sitte tuntuu kivuliaat sitä vahaa repii irti.
Sama juttu käyny mun kavereil.
Veet -kylmävahaliuskat
8
907
Vastaukset
- eikö
Noiden tarkotuksena oo just repiä ne karvat pois ?
- FluteWulf
ON! Mutta se vaha kuuluisi jäädä siihen liuskaan eikä jäädä ihoon! Ja sittemmin vahaan jäädä kiinni karvat, joka siis on koko aika siinä liuskassa!
Siin ihme mainoksessa jossa "tytöt ovat neitsyeitä vahauksessa" sanotaan ettei satu, ei oikeestaan tunnukaan ees.- ...
Mulle kävi kans noin! Mitäköhän tein väärin..Kuitenkin se "lima" jäi sääreen kiinni ja sit piti hinkata sitä pois vaikka kuinka kauan :F
- hyat-89
... kirjoitti:
Mulle kävi kans noin! Mitäköhän tein väärin..Kuitenkin se "lima" jäi sääreen kiinni ja sit piti hinkata sitä pois vaikka kuinka kauan :F
itselleni kävi myös näitten liuskojen kanssa. tein juuri samalla tavalla,kuin pakkauksessa neuvottiin.Lopputuloksena vahat kiinni sääressä,karvat paikallaa ja vaha liuska hyödytön. vaha ei lähde niin millään melkein irti jalasta,ei edes pesemällä. kummaa huiputusta tuntuu olevan tuote..?
- on valttia
hyat-89 kirjoitti:
itselleni kävi myös näitten liuskojen kanssa. tein juuri samalla tavalla,kuin pakkauksessa neuvottiin.Lopputuloksena vahat kiinni sääressä,karvat paikallaa ja vaha liuska hyödytön. vaha ei lähde niin millään melkein irti jalasta,ei edes pesemällä. kummaa huiputusta tuntuu olevan tuote..?
Te ette nykäise sitä liuskaa tarpeeksi nopeesti irti. Tai tarpeeksi jyrkässä kulmassa. Mulla ne on kyllä aina toiminu, kun niitä oppi käyttämään. Ja jos sitä vahaa jää jalkaan, se lähtee pois niillä kosteuspyyhkeillä, joita paketissa tulee mukana.
- Siina.
LOL? :DD
Ne pitää vetäistä nopeasti, ensimmäisillä kerroilla on parempi, jos joku toinen tekee sen. Mulla tais jäädä ehkä kaksi kertaa paristakymmenestä kerrasta se vaha ihoon.
Liuskat on ihan hyviä, mutta jos haluaa pitää kesällä rusketuksen, niitä ei voi käyttää! Ne nimittäin vetäsee sen rusketuksen pois! xD - erno eunukkilainen
jep.jäi ihoon kiinni se vaha,otti kipiää,tuli iho punaasekseikä karvat meinannukkaa lähtiä.turhia kok paskat sanon minä.
- ...........................
et sit vissiin oikeen osaa..:0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321