On/off suhde??

ihmettelevä kaurisneiti

Lueskeltuani näitä viestejä tällä palstalla ja omien kokemusteni perusteella tulin siihen tulokseen että rapumiehen kanssa ei voi vaan olla yhdessä ilman, että on koko ajan huolissaan siitä, että milloin se taas katoaa.. Eikö ravut osaa sitoutua ollenkaan Mitä ihmettä täytyy tehdä että niin tapahtuu?

Tutustuin aivan ihanaan rapumieheen ja melkein rakastuin heti, en ole ikinä tavannut noin romanttisia ja helliä miehiä! Tapaamisemme on hyvin antoisat ja kiihkeät (ei seksiä), mutta sitten rapumiehestä ei kuulu mitään, kun otan yhteyttä, niin vastaa jotain lyhyesti, ihan kuin meidän välillä ei ole ikinä ollut mitään ja olen sille joku puolituttu!?! Tuo on tosi loukkaavaa..

Sitten menee joku viikko, vähän yli, ja rapumies on taas aivan innoissaan, soittelee ja tekstailee, että pitää nähdä. Ja kun näemme niin on taas aivan ihastunut/rakastunut (?) muhun..

Alussa se kyl otti koko ajan itse yhteyttä ,mut nyt ei enää hirveästi vaivaudu.. Mitä tosta voi päätellä? Ja millä ihme keinolla saisin ravun itselleni? On koko ajan hirveän ikävä, mut samalla olen vihainen sille, kun se on niin välinpitämätön välillä :/

27

5238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nashuli

      Yllätyin tätä lukiessani. Tiedän aivan hyvin miltä sinusta tuntuu. (Kohta) kahden vuoden kokemusta tuosta samasta. Itse olen siis oinas, ja moni olisi varmaan antanut periksi tämän rapumiehen kanssa, mutta minä en voi.. Olen taistelija!..
      Meillä on tilanteena nyt se, etten kuule hänestä taas 1-3 kk mitään, koska kummatkin haukuimme tänään toisemme aivan maan alle. Mutta tiedän, että hän palaa. En todellakaan tiedä, satutanko vain itseäni tässä, ja odotan rapua, vai pitäisikö minun jatkaa eteenpäin? Ei, en usko.. Koska tiedän että hän tulee takaisin, ja meillä menee taas hyvin..

      Olen samassa tilanteessa, miten saisi ravun itselleni? Vaikka tiedän sen, että olen liian huono tälle miehelle.. Voin vain haaveilla hänen kauniista kasvoista ja vartalosta, ja varsinkin hänen rakkaudesta. Mutta..
      Kannattaa puhua tämän ravun kanssa asiasta. Itse sanoin siitä pari kuukautta sitten, ja rapu myönsi asian, mutta vakuutti ettei ikinä unohda, ja lupaa tulla aina takaisin. Muistan sen aina, ja siksi en luovuta, ÄLÄ LUOVUTA SINÄKÄÄN. Jos rapu sanoo välittävänsä, hän välittää..
      Itse olet kauris, en ole perehtynyt siihen merkkiin, mutta minä oinasnaisena olen taistelija, ja en jätä tätä asiaa tähän.. Voimia ja hyvää syksyä.

      • Vielä kesken?

        Olitko sinä se rapujen lemmikkityttö,jolle rapumiehet toivo parasta.Kyllä se mies on sinuun pahasti koukussa,jos näin kirjoitat.Taistelijat,suuttujat ja riehuvat rakastavat tyypit kiinnostaa rapuja.Anteeksi antaminen lämmin sovinto tekee suhteista aina lujia,luotettavia,rapusihan on onnessaan sinusta.Tältä kuulosti.


      • Kysymys oli
        Vielä kesken? kirjoitti:

        Olitko sinä se rapujen lemmikkityttö,jolle rapumiehet toivo parasta.Kyllä se mies on sinuun pahasti koukussa,jos näin kirjoitat.Taistelijat,suuttujat ja riehuvat rakastavat tyypit kiinnostaa rapuja.Anteeksi antaminen lämmin sovinto tekee suhteista aina lujia,luotettavia,rapusihan on onnessaan sinusta.Tältä kuulosti.

        vain retorinen, ei toki uteleva.Tsemppiä.


      • tarvitsee

        omaa tilaa.

        Olen itse rapunainen, ja aivan käsittämättömän loistavassa ihmissuhteessa vesimiesmiehen kanssa. Puoliskoni tosin muutti juuri sadan kilometrin päähän opiskelemaan, ja näemme harvemmin. Kun hän tulee luokseni, olen hetken aikaa etäinen, kunnes hän pehmittää minut ja muistuttaa, millainen on. Ja kun hän lähtee, olen etäinen, koska on jotenkin helpompaa pistää tunteensa kuoren sisälle siksi aikaa, kun on erossa. Ravun luontainen vietti on takertua, eikä siitä aiheutuisi kuin tuskaa välimatkan takia, joten on helpompaa irtaantua.

        Ehkä rapumies on ollut edellisessä suhteessa mustasukkainen ja kavahtanut tätä puolta itsessään? Tuo on asia, joka saa minut käyttäytymään noin. Taistelen takertumisviettiäni vastaan etäistämällä, ja tämä saa haluamaan omaa tilaa. Mikä sen hienompaa, kuin olla hetken erillään, ja kun näkee taas ja löytää yhteisen taivaan uudelleen, elää sitä kuin uutta alkua?
        Ei ainakaan arki pääse aiheuttamaan harmia, ei uutuudenviehätys katoa.

        Ja kolmanneksi, rapu on hyvin yksityinen ihminen. Jos tuntuu siltä, että toinen tulee liian lähelle väärällä hetkellä, tapahtuu kuoreensa vetäytyminen ja saksien esilletuominen, peloite, joka saa toisen antamaan tilaa - ja toisaalta, samalla näkee, kuinka paljon toinen ihminen tosissaan välittää, lähteekö pois vai tuleeko silti takaisin.


    • HANAT AUKI

      Pientä tappelua ja suuria ihania sovintoja.Vähintään telaketjutraktorin jäljet täytyy molempien kasvoilta näkyä,silloin kumpikin tietää missä mennään.Ravut ovat hyviä ihmistuntijoita,mutta itseä ne ei vain aina tunne.Tunteet vain ei tahdo aina pysyä hanskassa.No vauhtia ja kokemuksia.Sinulla on edessäpäin suuria ylämäkiä ja hirmusia alamäkiä.Mustelmia sydämessä,riemua sydämessä ja elettyäELÄMÄÄ.Huh,taidan lopettaa löpinät.Onnea ja usko oinastytönkin sanaan.

    • Lainaa vain

      Mitä sinä sillä omana tekisit? Ei sitä kiinnosta. Tyydy siihen mitä saat ja tarvitset.
      Lähetä aina tarvittaessa sille tekstiviesti; "Panettaa!", ja kas, hän soittaa kohta ovikelloasi!
      Sama toimii kaikkiin miehiin. Tai sitten ei. Horoskooppimerkillä ei ole tämänkään asian kanssa mitään tekemistä.
      Horokooppit on luotu niinkuin ystävänpäivä postille. Tyhmien rahastamiseen!

    • oinastyttö

      sydämiä, niin nuo Rapumiehet.
      *sydän huokaa onnettomana*
      jotenkin niihin jää koukkuun, minäkin oinastyttönä en ole kovin hyvä luovuttamaan, ikuinen taistelija kun olen, niin sitä jaksaa ja jaksaa odottaa rapua...
      miten pitkään?!? sitä ei kukaan tiedä!!
      *huokaus*

      • ymmärtää

        että ravut ovat tosi vaarassa kun vain tilaisuus tulee.Huokaus.


    • _arska_

      no.. ehkä se ei sitte ookkaan vaan siitä että se on rapu horoskooppi merkiltään.. voisin itse sanoa että
      olen rapu oikeasti horoskooppi merkiltäni mutta en todellakaan ole tuollainen.
      se rapumies ehkä haluaa olla ystäväsi tai sitten jotain muuta.. mutta se ei tiedä hluatko sä tai sitten se ei todella itse tiedä mitä se haluaa.
      sun täytyisi puhua asiasta hänen kanssaan ja puida että mikä on meneillään. niin asiat saat selville parhaiten.
      kannattaa todella puhua hänen kanssaan asiasta jos sä todella haluat olla hänen kanssaan.. :D:D
      usko tai älä.. näin toimisin ainakin minä.. en jättäisi hyvää ihmistä tuon takia pois vaan ottaisin asiasta selvää!!

      • ihmettelevä kaurisneiti

        nyt on taas mennyt 5pv eikä tyypistä kuulunu mitään!! Ei se kyl ainakaan siltä vaikuttanu että haluais olla vain ystävä.. Mut mikä tuo juttu oikein on, nyt meni kyl lopullisesti hermot! Kysyn kyllä suoraan haluaako tapailla, vai ei, ja jos haluaa, niin vaivatuisi ottamaan enemmän yhteyttä, eikä pelleillä tuolla tavalla, ollaan yhteydessä vain silloin kun herraa huvittaa! En mä aio sitä ikuisuutta odottaa.. Kyllä täällä muitakin miehiä riittää, paljon innokkaampia..


      • _arska_
        ihmettelevä kaurisneiti kirjoitti:

        nyt on taas mennyt 5pv eikä tyypistä kuulunu mitään!! Ei se kyl ainakaan siltä vaikuttanu että haluais olla vain ystävä.. Mut mikä tuo juttu oikein on, nyt meni kyl lopullisesti hermot! Kysyn kyllä suoraan haluaako tapailla, vai ei, ja jos haluaa, niin vaivatuisi ottamaan enemmän yhteyttä, eikä pelleillä tuolla tavalla, ollaan yhteydessä vain silloin kun herraa huvittaa! En mä aio sitä ikuisuutta odottaa.. Kyllä täällä muitakin miehiä riittää, paljon innokkaampia..

        jep! pitää olla lujana tuollaisissa aioissa eikä niissä saa pelleillä niikun tämä rapuherra tekee. teet nii kun sanoit ja ilmoita mulle mitä on seurauksena tai siis tarkoitan mitä hän haluaa edes susta.. haluaako olla ystävä vai mitä.. tuo on selvää pompottelua ja peliä mitä hän taitaA pelata ja sen on katkettava välittömästi!1


      • ihmettelevä kaurisneiti
        _arska_ kirjoitti:

        jep! pitää olla lujana tuollaisissa aioissa eikä niissä saa pelleillä niikun tämä rapuherra tekee. teet nii kun sanoit ja ilmoita mulle mitä on seurauksena tai siis tarkoitan mitä hän haluaa edes susta.. haluaako olla ystävä vai mitä.. tuo on selvää pompottelua ja peliä mitä hän taitaA pelata ja sen on katkettava välittömästi!1

        selvää pompottelua.. miten en aikaisemmin tuota tajunnu :D ilmoitan huomenna mitä selviää..:)


      • ihmettelevä kaurisneiti
        ihmettelevä kaurisneiti kirjoitti:

        selvää pompottelua.. miten en aikaisemmin tuota tajunnu :D ilmoitan huomenna mitä selviää..:)

        lähetin sille miehelle eilen tekstarin, että mikä on kun siitä ei kuulu mitään, se vastasi vaan : "on ollut vaan kaikkea". No tosta voi päätellä jo jotain. En jaksa enää tuota pelleilyä. Etsin jotain kypsempää ja fiksumpaa miestä.


      • Vaakatar
        ihmettelevä kaurisneiti kirjoitti:

        lähetin sille miehelle eilen tekstarin, että mikä on kun siitä ei kuulu mitään, se vastasi vaan : "on ollut vaan kaikkea". No tosta voi päätellä jo jotain. En jaksa enää tuota pelleilyä. Etsin jotain kypsempää ja fiksumpaa miestä.

        ...Kun reipastuit vihdon ja toivottavasti alat elämään omaa elämääsi. Tota tollaista pompottelua voi kestää vuosia ja siinä voi mennä pahasti rikki. Tsemppiä sinulle :)!


      • ihmettelevä kaurisneiti
        Vaakatar kirjoitti:

        ...Kun reipastuit vihdon ja toivottavasti alat elämään omaa elämääsi. Tota tollaista pompottelua voi kestää vuosia ja siinä voi mennä pahasti rikki. Tsemppiä sinulle :)!

        kiitos paljon!:) Elämä on kyl liian lyhyt tuhlattavaksi tuommosiin ailahteleviin miehiin.


      • Vaakatar
        ihmettelevä kaurisneiti kirjoitti:

        kiitos paljon!:) Elämä on kyl liian lyhyt tuhlattavaksi tuommosiin ailahteleviin miehiin.

        Hyvät jatkot sinulle ja pidä pääsi..:)!


    • Nimetön

      olen sellainen että jos joku alkaa hiillostamaan oikein kunnolla viesteillä tai puheluilla minulla hiipuu kiinnostus, mutta heti jos jostain ei ole kuulunut niin sitten kiinnostaa!!! Niin ja minulla on näin sinkkuna aika monta pyörityksessä koko ajan...ja jos yhtäkkiä onkin yksinäinen niin saatan ottaa yhteyttä johonkin vanhaan ihastukseen...uskoisin että mies tekee samaa...

      • ihmettelevä kaurisneiti

        tota mä just ajattelinkin.. aika säälittävää toimintaa.. Pyörittää muutamaa koko ajan.. Pelkääkö rapu niin paljon yksinäisyyttä vai mikä vaivaa? Ja rapu on se joka saa lähetellä viestejä ja soitella niin paljon kuin huvittaa, jos toinen alkaa tekemään noin, niin kiinnostus hiipuu? Ihmeellistä.. Voi kun mä odotan että se joskus ottaisi yhteyttä silloin kun oon jo onnellisesti jonkun toisen kans yhdessä, niin nauran sille päin naamaa!!! :/


      • opi
        ihmettelevä kaurisneiti kirjoitti:

        tota mä just ajattelinkin.. aika säälittävää toimintaa.. Pyörittää muutamaa koko ajan.. Pelkääkö rapu niin paljon yksinäisyyttä vai mikä vaivaa? Ja rapu on se joka saa lähetellä viestejä ja soitella niin paljon kuin huvittaa, jos toinen alkaa tekemään noin, niin kiinnostus hiipuu? Ihmeellistä.. Voi kun mä odotan että se joskus ottaisi yhteyttä silloin kun oon jo onnellisesti jonkun toisen kans yhdessä, niin nauran sille päin naamaa!!! :/

        MIKSI ei sanota suoraan mitä haluaa suhteelta... ja millaisen suhteen haluaa KO "kohteen" kanssaä

        Vihille...yhteinen koti...lapsia..
        vai vaan seksiä tai
        vain seuraa harrastuksiin ettei tartte mennä yksin

        Jos vain haahuilee soittojen ja viestien perään ja ihmettelee..... kyll pittää ihmetellä


        Miksi ihmiset ei opi sanomaan suoraan mitä haluavat suhteelta. Vaan epätoivoisena vatkataan mitä miksi milloin miksiei mitävarten ja pälä pälä pälä ja aika valuu jonnekin tyhjää miettiessä


        Seurustelussakin olisi hyvä laittaa välillä järki sydämen paikalle ja toimia suunnitelmallisemmin. Eikä turhaan ihmetellä ja kummastella.

        Jos ei saa suoraan kysymykseen suoraa vastausta.
        antaa TOISEN MENNÄ. Normaali järjellä varustettu ihminen antaa vastauksen .


        Omasta kokemuksesta tiedän että TUNNEVAMMAISEN kanssa suhteesta seuraa vaan vaikeuksia, tai jossakin vaiheessa TUKEHTUMINEN tai AHDISTUMINEN

        Jos haluat toiselle psygologiksi onnea vaan yritykselle.

        Rapu.kauris suhde on yleensä suht koht onnistuva. mutta ehkä molemmille sittenkin sopisi hieman suhteeseen ilmaa tuovampi merkki
        Ettei sitä ilmaa olisi tarve mennä etsimään aika-ajoin muualta

        sillä kahden SUPER-turvahakuisen ihmisen suhde saattaa olla välillä melko raskas soutuinen.
        nyt joku huutaa tietenkin EI EI mutta kun tätä kokemusta on 40vuoden ajalta voin vastata että KYLL KYLL skoprpioni tai vesimies sopisi molemmille paremmin pariksi !! siis

        rapu skorpioni tai vesimies
        kauris skorpioni tai vesimies

        t. opi


      • Oppiihan sitä
        opi kirjoitti:

        MIKSI ei sanota suoraan mitä haluaa suhteelta... ja millaisen suhteen haluaa KO "kohteen" kanssaä

        Vihille...yhteinen koti...lapsia..
        vai vaan seksiä tai
        vain seuraa harrastuksiin ettei tartte mennä yksin

        Jos vain haahuilee soittojen ja viestien perään ja ihmettelee..... kyll pittää ihmetellä


        Miksi ihmiset ei opi sanomaan suoraan mitä haluavat suhteelta. Vaan epätoivoisena vatkataan mitä miksi milloin miksiei mitävarten ja pälä pälä pälä ja aika valuu jonnekin tyhjää miettiessä


        Seurustelussakin olisi hyvä laittaa välillä järki sydämen paikalle ja toimia suunnitelmallisemmin. Eikä turhaan ihmetellä ja kummastella.

        Jos ei saa suoraan kysymykseen suoraa vastausta.
        antaa TOISEN MENNÄ. Normaali järjellä varustettu ihminen antaa vastauksen .


        Omasta kokemuksesta tiedän että TUNNEVAMMAISEN kanssa suhteesta seuraa vaan vaikeuksia, tai jossakin vaiheessa TUKEHTUMINEN tai AHDISTUMINEN

        Jos haluat toiselle psygologiksi onnea vaan yritykselle.

        Rapu.kauris suhde on yleensä suht koht onnistuva. mutta ehkä molemmille sittenkin sopisi hieman suhteeseen ilmaa tuovampi merkki
        Ettei sitä ilmaa olisi tarve mennä etsimään aika-ajoin muualta

        sillä kahden SUPER-turvahakuisen ihmisen suhde saattaa olla välillä melko raskas soutuinen.
        nyt joku huutaa tietenkin EI EI mutta kun tätä kokemusta on 40vuoden ajalta voin vastata että KYLL KYLL skoprpioni tai vesimies sopisi molemmille paremmin pariksi !! siis

        rapu skorpioni tai vesimies
        kauris skorpioni tai vesimies

        t. opi

        ..mutta vaikka jotkut muut merkit,muttei rapu,pyöräyttää sen Rakkauden Hedelmän,jopa kaksikin,keskelle Suomen kaunista suvea....Niin mieli on taas niin onnesta heleä...Mutta taas...jatkuu Mitä Ihmettä se se rapumies taas ...Jos kaiken kertois siitä,ei koskaan aika riitä..Rakkaus,sillä niitä Rapuja riittää.


      • ihmettelevä kaurisneiti
        opi kirjoitti:

        MIKSI ei sanota suoraan mitä haluaa suhteelta... ja millaisen suhteen haluaa KO "kohteen" kanssaä

        Vihille...yhteinen koti...lapsia..
        vai vaan seksiä tai
        vain seuraa harrastuksiin ettei tartte mennä yksin

        Jos vain haahuilee soittojen ja viestien perään ja ihmettelee..... kyll pittää ihmetellä


        Miksi ihmiset ei opi sanomaan suoraan mitä haluavat suhteelta. Vaan epätoivoisena vatkataan mitä miksi milloin miksiei mitävarten ja pälä pälä pälä ja aika valuu jonnekin tyhjää miettiessä


        Seurustelussakin olisi hyvä laittaa välillä järki sydämen paikalle ja toimia suunnitelmallisemmin. Eikä turhaan ihmetellä ja kummastella.

        Jos ei saa suoraan kysymykseen suoraa vastausta.
        antaa TOISEN MENNÄ. Normaali järjellä varustettu ihminen antaa vastauksen .


        Omasta kokemuksesta tiedän että TUNNEVAMMAISEN kanssa suhteesta seuraa vaan vaikeuksia, tai jossakin vaiheessa TUKEHTUMINEN tai AHDISTUMINEN

        Jos haluat toiselle psygologiksi onnea vaan yritykselle.

        Rapu.kauris suhde on yleensä suht koht onnistuva. mutta ehkä molemmille sittenkin sopisi hieman suhteeseen ilmaa tuovampi merkki
        Ettei sitä ilmaa olisi tarve mennä etsimään aika-ajoin muualta

        sillä kahden SUPER-turvahakuisen ihmisen suhde saattaa olla välillä melko raskas soutuinen.
        nyt joku huutaa tietenkin EI EI mutta kun tätä kokemusta on 40vuoden ajalta voin vastata että KYLL KYLL skoprpioni tai vesimies sopisi molemmille paremmin pariksi !! siis

        rapu skorpioni tai vesimies
        kauris skorpioni tai vesimies

        t. opi

        no siis oonhan mä aina kysynyt siltä suoraan, et miks siitä ei kuulunu mitään. Kerran kysyin suoraan haluaako vielä nähdä mua vai poistaanko sen numern niin se heti ikään kuin heräsi ja sanoi et joo tottakai nähdään jne. Sen tapaamisen jälkeen ollu tas hiljainen, kun lähetin tekstarin et miks ei taas kuulu mitään, se vastasi et on ollu vaan kaikkea.. Kun kysyin mitä kaikkea, niin ei vastannu enää mitään. Sen jälkeen en ollu enää siihen yhteydessä, siitä on 3vk eikä tyypistä kuulunu mitään.. Noh ei hirveästi haittaakaan, rupesin jo tapailla toista, että saa herra sit maistaa omaa lääkettä kun/jos ottaa muhun taas yhteyttä.. hah hah. Uskomaton urpo.


      • Typsy
        ihmettelevä kaurisneiti kirjoitti:

        tota mä just ajattelinkin.. aika säälittävää toimintaa.. Pyörittää muutamaa koko ajan.. Pelkääkö rapu niin paljon yksinäisyyttä vai mikä vaivaa? Ja rapu on se joka saa lähetellä viestejä ja soitella niin paljon kuin huvittaa, jos toinen alkaa tekemään noin, niin kiinnostus hiipuu? Ihmeellistä.. Voi kun mä odotan että se joskus ottaisi yhteyttä silloin kun oon jo onnellisesti jonkun toisen kans yhdessä, niin nauran sille päin naamaa!!! :/

        liikuta sitä paskan vertaa tai sitten se on niin hyvä näyttelee että sulle tule silti ihan kurja olo. Paras on kuin ei välitä siitä ollenkaan :)


      • kerran on selvästi
        Typsy kirjoitti:

        liikuta sitä paskan vertaa tai sitten se on niin hyvä näyttelee että sulle tule silti ihan kurja olo. Paras on kuin ei välitä siitä ollenkaan :)

        .itse (tyttö) soittanut tai tekstarilla kysynyt,että missä mennään eikä saanut vastausta ,niin antaa olla.Antaa omille hyville tunteille tilaa.Viha rassaa itseä silti aina eniten. T.Rapu mies


    • Nimetön

      Rapumies testaa kärsivällisyyttäsi...jos sitä löytyy...niin lennät erotiikan messuilla. Ja taas , jos ei. Olet menneen talven lumia.

      • ihmettelevä kaurisneiti

        miten niin testaa? Jos en ota yhteyttä niin oonko sit kärsivällinen vai? Ei kuukauteen tyypistä kuulunu mitään.. No ihan sama nykyään mitä se testaa, kun tapailen jo toista..


      • opi

        hei kyllä kait tämä elämä on jatkuvasti sellaista "itsensä ja toisen testaamista"

        mutta laskelmallinen toisen testaaminen on aikas naurettavaa...

        Vai tarkoitatko testaamisella sitä miten toinen toimii ja käyttäytyy missäkin tilanteessa ?

        Sehän nyt kuuluu ihan normaalin seurusteluun. Eihän toista voi oppia tuntemaan muuta kuin tekemällä kaikenlaista yhdessä ja harrastamalla yhdessä eri asioita.

        Ja tuo erotiikan korostus on kyllä minun mielestä hieman liioiteltua "erotiikan messuille" heh ja että vielä rapumies ..
        no uskoo se ken tahtoo

        rapumies voi viedä sinut kyll elektroniikan messuille mutta en tiedä sitten siitä hurmion laadusta !!

        hyv yöt


    • Mitätäh

      Mystinen nainen, Rapu?
      En tiedä mitä haluaa.. Itse olen paljon määrätietoisempi. En tykkää pelata mitään peliä. Yli kk kirjoittelun jälkeen.. vaihdettu numeroita. Ja olen tässä kirjoitellut hänelle ja pyytäny treffeillekkin. 🤔
      En saa suoraa vastausta.
      Kannattaako yrittää....???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe