Millaista siellä mpkk:ssa oikein on. Tarkoitan, millaisia päiviä/opiskelutahtia? Onks se vähän niinku "normaali" opiskelupaikka, joitain poikkeuksia lukuunottamatta.. Pitkääkö siellä istua luennoilla selkä suorassa ryhdissä, vai voiks ojentaa jalkaa vähän ja nojata käteen, vähän niinku lukion tunneilla yleensä.. Olen lukenut että tarjoavat ruokaa siellä. Ajattelin ihan kotona asua sen ajan, nii saakohan sieltä siltikin ateriat päivän mittaa, vaikka kuinka menis sieltä päivän päätyttyä kotiin yöks..? Ja eiks kaikki ohjelma ole ennestään ilmoitettu? Tai ettei yhtäkkiä ilmoiteta, et joo viikonloppuna on sit harjoitukset... Kaikki tiedot on tarpeellisia, kiitos asiallisuutta.
MPKK:n arki?
9
1680
Vastaukset
- Kadetti93
Ihan normaali yliopistomainen meininki muutamin poikkeuksin. Päivät alkaa vapaaehtoisella aamupalalla ja ensimmäiset oppitunnit pidetään 08.00. Lounas pakollinen joskin mitään vahvuuslaskentoja ei pidetä. Oppitunnit loppuvat 17.00 mennessä jonka jälkeen on vapaaehtoinen päivällinen.
Oppitunnilla voi ottaa rennosti mutta ei kuitenkaan mitään nukkumista. Oppitunneilla on kaikilla myös läsnäolopakko.
Ruokaa tarjotaan kaikille niitä haluaville ympäri viikon asuvat sitten saarella yöt tai ei.
Opiskelu erittäin asiallista eikä todellakaan mitään inttimeininkiä. Itse pidän.- Kateddi69
MPPK:ssa oli todellisuudessa aivan hillitön kuri. Vähänkin jos tunnilla pää heilahti niin vääpelin lentopallomaila mäjähti naamaan. Vääpelin räkääkin joutui syömään aina ennen kuin pääsi kaupungille. Siinä oli sitä jarrua nääs.
Opiskelu oli täydellisen asiatonta ja simpusmeininkiä aamusta iltaan. - tietämätön...
Hienoa että edes jotkut osaavat vastata asiallisesti. Kiitos, teit selkoa.
- kommentista.
Kateddi69 kirjoitti:
MPPK:ssa oli todellisuudessa aivan hillitön kuri. Vähänkin jos tunnilla pää heilahti niin vääpelin lentopallomaila mäjähti naamaan. Vääpelin räkääkin joutui syömään aina ennen kuin pääsi kaupungille. Siinä oli sitä jarrua nääs.
Opiskelu oli täydellisen asiatonta ja simpusmeininkiä aamusta iltaan.Lapsellinen käytös on lasten A ja O. Hyvää eskaria! ;)
- Kateddi69
kommentista. kirjoitti:
Lapsellinen käytös on lasten A ja O. Hyvää eskaria! ;)
Väitäkö, etten muka tiedä mistä puhun? Mikä olet arvostelemaan minua senkin alhainen maan matonen, oletko ehkä viestimies?
- jätä toi lastentarhaan.
Kateddi69 kirjoitti:
Väitäkö, etten muka tiedä mistä puhun? Mikä olet arvostelemaan minua senkin alhainen maan matonen, oletko ehkä viestimies?
En ole viestimies, en ole edes vielä menossa armeijaan, ja parhaaksi puoleksi, olen NAINEN! hah, taitaa ottaa päähän ku muna on niin pieni et voisit salakuljettaa sen saunaan. Jätä tää homma tosi naisille. ;)
- Kateddi69
jätä toi lastentarhaan. kirjoitti:
En ole viestimies, en ole edes vielä menossa armeijaan, ja parhaaksi puoleksi, olen NAINEN! hah, taitaa ottaa päähän ku muna on niin pieni et voisit salakuljettaa sen saunaan. Jätä tää homma tosi naisille. ;)
nainen niin millä ihmeen kompetenssilla kiistät minun tietoni sotalaitoksesta?
Ferrarini muuten olisi aivan riittävä sinunkin autotallisi täyttämiseen. - täälläkin pyörii
Kateddi69 kirjoitti:
nainen niin millä ihmeen kompetenssilla kiistät minun tietoni sotalaitoksesta?
Ferrarini muuten olisi aivan riittävä sinunkin autotallisi täyttämiseen.Sori vaan, mut mun autotalli on jo varattu paljon tyylikkäämmälle autolle ku ferrari. Eiköhän lopeteta tämä aihe nyt ja tässä, jotta pääset miettimään mitä kannattaa netissä päästää suustaan ja mitä ei. Ei tää mikään lastentarha ole, että vähän järkeä iso mies käteen ja mieti sitä henkistä ikääsi, taisi armeija-aika kulua vaan peukun imemiseen. Adiós Amigo!
- Kateddi69
täälläkin pyörii kirjoitti:
Sori vaan, mut mun autotalli on jo varattu paljon tyylikkäämmälle autolle ku ferrari. Eiköhän lopeteta tämä aihe nyt ja tässä, jotta pääset miettimään mitä kannattaa netissä päästää suustaan ja mitä ei. Ei tää mikään lastentarha ole, että vähän järkeä iso mies käteen ja mieti sitä henkistä ikääsi, taisi armeija-aika kulua vaan peukun imemiseen. Adiós Amigo!
se käänsi puheen navan alle, häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144