Eka kerta ;>

Viena006

Mikko kävi taas meillä tänään. Se oli tullut kuulemma ovelle kyselemään mua, just sillon kun olin kaupungissa. Tietenkin. Tämä on niin mun tuuria. No, äiti oli sit sanonu sille et se voi tulla myöhemmin uudestaan. Mikko oli äitin sanojen mukaan vaan pudistellu päätään ja sanonu tulevansa taas huomenna, josko silloin olisin kotona.
Yhtäkkiä havahduin parvekkeen oven kolahdukseen. Tuuli oli näköjään puhaltanut oven auki. Nousin sängyltä oikeen vetelänä ja laahustin parvekkeelle. Oli upee alkukesän ilta, tähdet loistivat kirkkaina. Lämmin tuuli laittoi hiukset tanssimaan mukanaan. Omalla tavallani rakastin tätä paikkaa.
Katoin siinä sitten maisemia, kunnes kuulin kuiskauksen partsin alapuolelta. Kurkotin kattomaan alas ja näin Mikon huitomassa villisti käsillään. Sillä oli asiaa. Huidoin sille jotain käsillä ikäänku merkiks et pysy siinä. Menin sisälle, alakerran kautta ulko-ovelle hiljaa ku hiiri. Äiti ja isä nukkuivat jo.
Pääsin kunnialla ulos, ja kiersin talon taakse partsini alle. Mikko hymyili kuun valossa söpöä hymyään. Mun yöpaita lepatti tuulessa, ja ruoho tuntui kostealta paljaiden varpaideni alla.
"Mitä hittoa sä teet täällä? Tajuutsä et kello on puol 1 yöllä." sanoin tiukasti.
"Rauhotu. Et ollu päivällä kotona, ja tiesin et oisit viel hereillä ku on viikonloppu." Mikko hymähti rauhallisesti.
"No mitä asiaa sulla sitten on?" kysyin vähän turhan äkäisesti, vaikka oikeasti olin mielissäni Mikon saapumisesta. Vedin kädet puuskaan, jotenkin tuuli tuntui viileemmältä.
Mikko jätti mun äänensävyn omaan arvoonsa ja asteli mun eteen ja hymyili. "Onks sulla kylmä?" Se kysyi hiljaa, pehmeällä äänellä. Se sai mun jalat miltein pettämään alta.
"Vähän. Kerro se asias nyt ni pääsen sisälle." Sanoin hieroen käsivartta. Olin kananlihalla ja miltei tärisin siinä seistessä. Mikko tuli lähemmäs. Haistoin sen partaveden tuoksun. Ja värähdin pelkästä onnesta. Mikko otti pois mustan hupparinsa, ollen sitten valkoisessa t-paidassa. Sitten se tarjos mulle sen hupparia.
"Ota toi." Se sano. "En mä nyt sun vaatteitas voi ottaa, sähän jäädyt tänne ite." Hymähdin, vaikka mieleni teki niin ottaa tuo Mikon tuoksuinen ja lämmin huppari. Mikko otti mun käsistä kiinni ja nosti ne kohti taivasta. Katoin hölmönä sitä. "Oo paikallas." Se sanoi ennenku kerkesin vastustella, suoristi hupparinsa ja pujotti sen mun pään yli, ja veti hellästi mun kädet hihoista läpi. "Noin on parempi." Mikko naurahti ja katsoi mua silmiin. Mun suu yksinkertasesti suli hymyyn, ja mun sydän lauloi hoosiannaa. "Haluisitsä tulla tota.. meille?" Mikko kysyi vähän vaivautuneena. "Teille? Tähän aikaa?" Katoin silmät laajentuen Mikkoo. Ei se voinu olla tosissaan. "Nii. Tuu meille yöks. Mul jotenki ollu nii yksinäine olo ku porukatki on siel lapis." Mikko katto mua anovasti. Ja koska oon niin heikkona siihen jätkään, ni tietty suostuin. "No.. okei. Venaa sekunti, käyn kirjottaa lapun noille porukoille, ja käyn hakee samal jotain vaatteit.." selitin. "Et sä tarvii mitään ihmeellistä." Mikko keskeytti. Luuliko se että mä meen niille hyppimään puolalasti? "No kai mä nyt housut ainaki otan." Tokaisin ja menin sinne sisälle. Olin nii onnessani että melkein alkoi kukkia kasvaa niille kohille mihin olin astunu. Kirjotin sen lapun ja kävin vetää nopeesti farkut jalkaan mun huoneessa, ja palasin takas pihalle kenkineni. "Valmista." Sanoin ja menin Mikon luo. Lähettiin siit sit käppäilee tien laitaan, Mikko oli kuulemma jättäny moponsa sinne. Siinä hiljaa tietä pitkin kävelles se otti mua kädestä kiinni. Meinasin pakahtua onnesta.

Kun me päästiin niitten pihalle, ni olin iha yllättyny. En ollu tienny millanen mesta se Mikon koti on. Mut ny ku näin sen, ni vau. Valkonen kolmikerroksinen ökytalo plus viel varmaan kymmenen hehtaarin piha-alue. Siis vau. Mentii siit sitte sisälle, Mikolla ei tosiaan ollu ketään kotona. Pyörin ympäri sitä huonetta. "Teil on iha sairaan makee talo." Henkäsin hämmästyksissäni. "Kiitti." Mikko näytti vähän vaivautuneelta. Ei se snobi ollut, ja varmaan oli kyl kuullu tota talonkehumist iha tarpeeks. Menin sitte Mikon luokse. "Haluut varmaa hupparis takasin.." Sanoin hymyillen, vaikka olisin mieluusti pitänyt sitä paitaa päälläni elämän loppuu asti. "Voit sä sitä pitää, jos haluut." Mikko sanoi hymyillen. "Onks sul nälkä?" Se kysyi kääntyen jääkaapin puoleen. "Ei. Söin illal kyl." Vastasin ja kävelin niitten ruokapöydän luo ja hyppäsin tottuneesti siihen päälle istumaan. Mikko kääntyi takas. Sit se pysähty. Se ei varmaan oikeen tienny mitä sen ois pitäny tehä tai sanoo. Toisaalta ei se mitään sanonutkaan loppujen lopuks. Se vaan tuli mun luo siihen pöydän ääreen, ihan lähelle, ja katsoi mua taas tiiviisti silmiin. Oltiin siinä sekunti, pari. Sit en enää kestäny. Vein kädet sen kaulalle ja painoin huulet hitaasti ja pehmeesti sen huulille. Ei Mikko vastustellut. Sitten se nosti omat kätensä mun selän taakse, ja piti mua siinä. Lujasti. Tunsin oloni nii turvalliseks siinä Mikon syleilyssä. Ei se suudelma montaa sekuntia kestänyt. Kun meidän huulet eros toisistaan, niin tajusin sitten mitä oli tapahtunut. Vedin kädet pois ja olin niin nolostuneen näkönen. En ees viittinyt kattoo Mikkoo silmiin. Myös Mikko irrotti otteensa musta. "Öö.. Sori.. " Takeltelin siinä sitten. Mikko nosti mun leukaa, ja meidän katseet kohtas. Se hymyili. Ei näyttänyt tippaakaan nololta, ei vihaiselta. "Älä pyydä anteeks." Se sanoi hieman hymyillen. Munkin tukala olo helpottu vähän. "Joo mut.. en mä tollee ois saanu.." Yritin vielä selittää. Mikko otti hellästi mun päästä kiinni ja painoi huulensa mun omia vasten saaden mut hiljaseks. Mun kädet vaelteli takaisin sen kaulalle ja niskalle. Toinen käsi eksyi haromaan Mikon pehmeitä hiuksia. Oltiin siinä hetken. Se tuntu jotenki niin oikeelta. Rakastuin sillä siunaamalla Mikkoon, sen pehmeisiin huuliin, sen tyyliin suudella, sen hellyyteen.. kaikkeen. Ikuisuudelta kestävän suudelman jälkeen Mikko ei lähtenyt pois. Sen kädet kiertyi mun ympärille ja me halattiin. Oltiin niin lähellä toisiamme että varmaan tunnettiin toistemme sydämenlyönnit. Mun sydän ainakin tuntui siltä että se hyppää kohta rinnasta ulos. Vedin syvään henkeä haistellen Mikon tuoksua, ja painoin pääni sen olkapäätä vasten. Ja huokaisin. Olisin halunnut nukahtaa siihen, ja painoin silmät kiinni hetkeksi. Sitten Mikko kuiskas mun korvaan "Mennään nukkumaan." ja nosti mut siitä pöydältä syliinsä ja kantoi sen huoneeseen. Varovasti se laski mut sen pehmeälle parisängylle. Hymyilin Mikolle. En osannu sanoo oikeen mitään. Mikko autto ottamaan sen hupparin pois mun päältä. Heitin farkutkin pois siihen lattialle. Mikko riisui paitansa ja farkkunsa, ja kömpi mun viereen siihen sängylle, peiton alle. Se tuli ihan lähelle, silitti mun hiuksia hymyillen. Hivuttauduin sitten ihan kiinni Mikkoon. Se oli niin lämmin. Kiedoin käteni sen ympärille. Mikko laski kätensä mun lantiolle silittäen hiljaa siitäkin. Halusin olla silleen ikuisesti. Sydämeni hakkasi vieläkin tuhatta ja sataa. "Hyvää yötä." Mikko kuiskasi painaen suukon mun päälaelle. Hymähdin ja painoin silmät kiinni. Vaikken mä vielä pystynyt nukahtamaan. Tän päivän tapahtumat laukkasi villisti mielessäni. Tää kaikki oli jotenki ollu niin nopeeta. Vaikka olihan meillä jo jotain juttua ollut Mikon kanssa aikasemminkin. Silmäpeliä lähinnä. Mulle tuli niin levollinen olo siinä kuunnellessani Mikon tasaista hengitystä, että nukahdin pian itekin.

Aamulla ku heräsin, ni ensimmäinen tunne oli se et olis perhosia vatsassa. Ikkunasta paistoi aurinko jonkun verran, vaikka verhot olikin kiinni. Mikko oli jo noussut aikasemmin. Makasin siinä sängyllä vielä jonkun aikaa, ja hymyilin ittekseni. Tää oli liian hyvää ollakseen totta. Sit sain itteni nousemaan sängystä, ja lähin ettimään vessaa. Nopeesti se löytykin, Mikon huonetta vastapäätä. Pesin naaman ku oli vielä eilisen päivän meikitki naamassa. Siistin muutenki vähän ulkonäkööni ja tapsuttelin sitten keittiöön. Mikkoo ei näkyny missään. Kiersin kaikki kerroksetkin läpi. Sydän hypähti yhden ylimääräisen lyönnin. Oliko se jättänyt mut tänne yksin? Entä jos sen vanhemmat tulee? Aloin miltein jo panikoida, ja palasin keittiöön ja istuin tuolille. Mietin. Yhtäkkiä ovi kävi ja miltei kaaduin tuolilla. Mikko tuli päivän sanomien kanssa sisälle. "Ai sä heräsit jo." Mikko sanoi hymyillen tuodessaan lehden pöytään. Helpotuin sanoinkuvaamattomasti ja nyökkäsin. "Otatsä kahvii? Jotai ruokaa?" Mikko kyseli kaivaessaan jääkaappia. "Voisin mä kupin kahvii ottaa ni lähtis tää päivä käyntiin." Räpläsin hermostuneesti lehden kulmaa. Perhoset lenteli vatsassa enkä tienny oliko se eilinen totta vai ei. Mikko katto mua kulmiensa alta. "Ootsä okei?" Se kysyi vähän huolestuneesti. "Joo ei täs mitään." Vastasin vääntäen hymyn naamalleni. Mikko katto hetken lehdenräpläystäni, mut oli hiljaa. Se kaato kaks kuppii kahvii ja toi ne pöytään. "Kai sä juot mustana?" Se kysyi. "Joo." Vaikka oikeasti käytin maitoa kahvin kanssa. En vain pystynyt sanomaan sitä.
Hiljasuuden vallitessa me juotiin siinä kahvia. Olevinani luin lehteä ja Mikko katto vähän väliä mua hassusti. En tienny mikä muhun oli menny. "Ootsä Iina varmasti okei?" Mikko kysyi ottaen mua kädestä kiinni. Säpsähdin. "Mm... Mul on vähän huono olo." Sanoin totuuden mukaisesti. Kahvi tyhjään vatsaan ja kun vielä jännitin niin paljon. Ei hyvä. "Mee pitkälles vähäks aikaa, jos se helpottaa." Mikko sano ja katto mua myötätuntosesti. Nousin kankeesti ylös penkistä, Mikko teki samoin. Se tuli ihan lähelle mua ja halas. Mä halasin takasin ja huokasin. Se vähän helpotti. Sit vein kahvikupin tiskialtaaseen ja laahustin takaisin sänkyyn.
"Miks mä oon tällänen? Mikä mulla oikeen on?" ajattelin itsekseni. Mikko tuli kohta perässäni ja heittäytyi sängylle mun viereen.
"Iina." Se sanoi hiljaa. "Mm..?" myhäilin kysyen. Mikko kääntyi mun puoleen. Ja mä katsoin sitä silmiin. "Onks sun paha olla näin?" Mikko kysyi varovasti, ilmeisesti tarkottaen meitä kahta. Katoin Mikkoo hetken. "Ei. Tää on vaa jotenki niin.. tää tuli niin äkkiä. Oon iha hämmentyny." Huokaisin sitten vastaukseks. Mikon suupieli kääntyi pieneen hymyyn. "Mä jo pelkäsin ettet sä haluu.." Se aloitti, mut mä painoin sormen sen suulle. "Shh.." Sanoin hiljaa. Mikko tyytyi kohtaloonsa ja oli hiljaa. Sen käsi vaelsi mun kädelle, ja se otti siitä kiinni. Miettiväisen näkösenä se silitteli sormellaan kuvioita mun käteen. Hymyilin. "Oot söpö kun sä mietit." Naurahdin. Mikko katto mua ja hymyili. "Sä oot söpö aina." Se sanoi ja kurottautu lähemmäs. Se paino päänsä mun rintaa vasten ja huokas. Silitin sen hiuksia. Mulla oli heti paljon parempi olo. Ku katoin Mikkoo, ni mun sisällä lenteli perhosia. Vatsanpohjaa kutitti.
Hetken päästä Mikko nousi siitä ja kattoi mua. Hymyilin sille. Aloin saamaan itseni järjestykseen, enkä ollut enää niin sekasin. Ei tää ollutkaan mitään pelleilyy. Mikko katsoi mua herkeämättä silmiin. Katsoin takaisin. Sitten se nousi käsiensä varaan, kohottautu mun ylle ja suuteli. Vastasin suudelmaan. Mikon huulet laskeutu mun kaulalle. Huokasin. Se suuteli mua kaulasta, teki yhden fritsunki. Se jatkoi suutelemistaan yöpaidan läpi mun vatsalle, ja rinnoille. En vastustellut. Painoin silmät kiinni. Mikko lopetti alavatsan kohdalla, ja palasi takaisin ylös. Kaulaa suudellessaan se kuiskasi "Iina.." Mumisin jotain. "..Iina.. mä haluun sua." Lause tärähti tajuntaani. Himoitsin puolestani Mikkoa. Aukasin silmät ja sanoin hiljaa. "Mäkin sua." Mikko suuteli mua suulle. Sen kädet hyväili mun kaulaa sen suudellessa. Se tuntu niin hyvältä, ja aattelin että se on menoa nyt. Olin vielä koskematon, mutta luotin Mikkoon. Halusin sitä enemmän kuin mitä pelkäsin. Mikko jatkoi edelleen suutelemistaan mun vatsalla. Sen kädet hyväili mun reisiä yöpaidan helman alta. Värähdin Mikon käden koskettaessa reiden sisäpintaa. Huokaisin. Mikko veti hitaasti yöpaitaa ylemmäs, se suuteli nyt mun paljasta vatsaa ja reisiä. Mun käsi haroi peittoa, ja kun sain siitä otteen niin puristin sitä. Mikon kädet liukuivat pitkin mun vartaloo. Ne riisuivat yöpaidan kokonaan mun päältä. Olin alusvaatteissani Mikon edessä. Tunsin pientä häpeää ja nolostumista. Mikko hymyili mun häpeävälle ilmeelleni. "Sulla on kaunis vartalo." Se sanoi pehmeästi liu'uttaen kättä mun vatsaa pitkin. Sitten se nousi mun ylle kokonaan, olin Mikon jalkojen välissä. Se suuteli mua suulle. Pidin kiinni peitosta, ja Mikko huomasi sen ja tajusi mun olevan ekakertalainen. "Ei tartte jännittää. Edetään varovasti." Se sanoi hymyillen. Hymyilin vienosti takaisin, mutten uskaltanut hellittää otettani peitosta. Mikon kädet hakeutuivat mun selän alle. Sen kädet liukuivat mun selkää pitkin aina pakaroille asti, samalla kun se suuteli mua. Samassa tunsin kädet rintsikoiden hakasilla. Mikko suuteli mua ja aukaisi hakaset. Nostin hieman yläruumista jolloin Mikko veti hitaasti rintsikat pois mun päältä. Mulla oli sopusuhtaisen kokoiset rinnat, B-kuppi. Mikko laskeutui alemmas. Se suuteli mun kaulaa, ja sitten rintoja. Varovasti, ihan ku se ois kulkenut miinakentällä. Niin pehmeesti se kosketti huulillaan. Huokailin ja puristin edelleen peittoa. Mikon kädet kulkivat ympäri mun vartaloa. Kaulasta vatsalle ja sieltä reisille, taas ylöspäin reisiltä vatsalle ja rinnoille. Ei se puristanut, hyväili vaan. Pistin taas silmät kiinni. Mikon kosketus tuntui niin hyvälle et olisin voinu kuolla siihen. Pikkuhiljaa Mikko liu'utti kätensä lantiolleni. Se otti varovasti kiinni pikkareideni reunasta, vetäen niitä alaspäin. Vähän kerrallaan. Suudellen alavatsaani. Pian olin ihan alaston Mikon silmien edessä. En enää välittänyt siitä, vartaloni melkein huusi lisää Mikon kosketusta. Mikko nousi päältäni. Ja aukaisin silmät. Oliko se siinä? Katsoin Mikkoa. "Sun vuoro, jos haluut." Se sano hymyillen, maatessaan käsiensä varassa. Nousin vähän parempaan asentoon, ja tajusin samassa et oon ihan alasti. Pieni puna nousi poskille mutten sanonu mitään. Menin lähemmäs Mikkoa ja suutelin sitä. Työnsin käden sen paidan ali. Mikolla oli aika treenattu kroppa. Mun sormet haparoi epävarmasti sen vatsaa. Tunsin lihaksia sormieni alla. Liikuttelin kättä Mikon vartalolla ja suutelin sitä. Sitten Mikko pudottautui kokonaan selälleen. Menin lähemmäs ja hyväilin sen ylävartaloa, suutelin niskaa ja kaulaa. Halusin tehä yhtä hyvää Mikolle kun mitä se oli tehnyt mulle. Hivutin paitaa ylemmäs ja suutelin pojan vatsaa. Tunsin kun Mikko värähti. Kutittelin sormella alavatsan seutua, housunrajasta. Toinen käsi hyväili ylempää, suuni kosketus pyöri vatsalla. Huomasin kun Mikko pisti silmänsä kiinni huulieni edetessä alavatsalle. Mikko tuoksui ja maistui hyvälle. Se oli varmaan käynyt suihkussa aamulla. Vedin Mikon paidan kokonaan pois, ja suutelin sitä suulle. Mikko piti edelleen silmiään kiinni. Liu'utin käsiä alemmas, farkkujen napille. Aukaisin housut hitaasti, ja vedin ne pois. Huomasin Mikon boksereissa pullistuman. Tavallaan säikähdin sitä vähän. Tulin vähän epävarmaksi, Mikko aukas silmänsä ja huomas sen. Se otti mun kädestä hellästi kiinni, ja liu'utti sitä alavatsalla, ja housun rajalla. Sitten vedin boksereita hieman alemmas toisella kädellä, ja suutelin siitä. Tunsin Mikon tiukentavan hetkellisesti otettaan mun kädestä. Se siis tykkäsi siitä. Pian Mikko päästi irti kädestäni, ja sain oma-aloitteisesti jatkaa. Suutelin sen vartaloa puolelta toiselle, työnsin hieman kättä sen boksereitten sisään. Hyväilin sen reittä ja herkkää aluetta, koskematta Siihen itseensä. Mikko huokaisi. Huomasin Mikolla seisovan nyt täydellisesti. Otin taas tajuamattani vähän pakkia. Mikko tajusi etten halunnut enää edetä siltä osin, ja se nousi siitä makaamasta hymyillen. "Se tuntu hyvälle." Mikko sanoi hiljaa painaen olkapäistä mut takaisin selinmakuulle. Se suuteli hetken, intohimosia kielareita. Sen kädet kävivät sisäreisilläni, joka kerta värähdin kosketuksesta. Sit Mikko lopetti, katsoi mua silmiin. "Haluutsä tätä varmasti?" Se kysyi totisena. Nyökkäsin. "Joo." ja otin Mikon kädestä kiinni ja vein sen jalkojeni väliin. Mikko hymähti ja sen sormet hyväilivät hetken häpyämi. Huokailin ja päästin irti Mikon kädestä. Pian Mikon sormi kävi tutkailevasti klitallani, pyöritteli sitä hetken jolloin inahdin ja pistin taas silmät kiinni. Hapuilin taas peiton käsiini. Mikko kokeili varovasti työntää sormensa emättimeeni. "Sano heti jos sattuu tai tuntuu pahalle." Mikko sanoi vakavasti, ja mä nyökkäsin. Olin aivan märkä ja sormi upposi sinne minne pitikin. Huokaisin ja puristin peittoa. Mikko kokeili kahdellaki sormella. Se tuntui vähän epämukavalta, muttei sattunut. Sitten Mikko lopetti. "Iina.. Käytätsä mitään e-pillereitä?" Mikko kysyi sitten. Avasin silmät. "Syön mä e-pillereitä." Vastasin niinkuin asia olikin. Mikko nyökkäsi sitten taas hymyillen, ja se suuteli mun rintoja. Pian se otti bokserinsa pois. Kauhistuin hieman Mikon kalun kokoa, ja se varmasti näky silmistä. Mikko tutki ilmettäni ja sanoi, että lopetetaan jos tuntuu liian pahalta. Nyökkäsin koska en saanut sanottua mitään. Mikko kohosi taas ylleni, ja tunsin pian painetta alapäässä. Mikon kalu työntyi hitaasti neitseelliseen vakooni. Se sattui. Painoin silmät kiinni ja puristin peittoa. Mikko pysähtyi. Huohotin hiljaa. "Sattuuko?" Mikko kysyi. "Vähän.. mut ei se mitään." Vastasin. Halusin kokea sen juuri Mikon kanssa. Tiesin että se pitäis musta huolta. Mikko työntyi taas hitaasti sisälleni. Se sattui niin paljon, että silmäkulmaani kihosi kyynel. Puristin peittoa rystyset valkoisina, ja huohotin. "Jatka vaan.." Sain sanottua hengenvetojen välissä. Mikko katsoi huolestuneesti mua, mutta työntyi sitten loppuun asti. Sitten se pysähtyi. "Onko kaikki okei?" Se kysyi suudellen mua kaulalle. Avasin silmät, ja kyynel vierähti poskelle. Mikko miltei kauhistui. Hymyilin sitten. "Ei mitään hätää, mä oon okei." sanoin hymyillen kyynelieni lomasta. Irrotin käden peitosta ja hyväilin Mikon niskaa. "Hoidetaan tää loppuun asti." Sanoin hiljaa ja Mikko suuteli mua. Sitten se veti kaluaan takaisin päin, ei ihan kuitenkaa ulos asti. Ja hitaasti taas sisään. Huohotin. Ei se enää tuntunu niin pahalle. Mikko suuteli mua. Ja jatkoi edestakasliikettä. Musta se ei tuntunut oikeastaan millekään enää. Tai ehkä vähän epämukavalt. Katsoin Mikkoa ja se katsoi mua. Näin sen silmistä että se nautti. Mikko kiihdytti hitusen vauhtia, ja katto mua kysyvästi. Huohottaen nyökkäsin. Huomasin myös Mikon hengityksen kiihtyneen. Hikikarpalo muodostui sen ohimolle. Tunsin kuinka vauhti kiihtyi entisestään, ja Mikon kalu alkoi sykkiä sisälläni. Tajusin että se laukeaa kohta. Pian Mikko työnsi rajusti pohjaan asti, jolloin vastasin puristamalla kalua lantiopohjanlihaksilla. Lämmin neste purkautui sisääni. Mikko miltei rojahti päälleni huohottaen. Molemmilla oli hiki. Mikko suuteli mua pitkään ja pehmeesti. Sitten se kierähti pois mun päältä huohottaen. Se kuitenkin kääntyi kohta mun puoleen ja hymyili raukeana. "Kiitos.." Se sano hiljaa ja suuteli mua taas. Tunsin itteni jotenkin onnistuneeks. Mulla oli vähän outo olo. Eka kerta. Se oli nyt siinä. Silitin Mikon hiuksia. Meidän hengitykset oli tasaantuneet. Huokaisin sitten. Jotenki jotain jäi puuttumaan. Mikko hivuttautu ihan muhun kiinni. "Haluutko sä että mä teen sulle jotain hyvää?" Se kysyi. En oikein osannut vastata siihen. "Jos sä haluut tehä." Sanoin ja hymyilin kohoten vähän istuma-asentoon. Mikko nyökkäsi ja laskeutui mun jalkopäähän. Se painoi kädellä mut täysin selinmakuulle. Mikon lämpimät kädet hyväilivät taas mun vatsaa ja reisiä. Olin jo valmiiks aivan vesimärkä. Pian kroppani alkoi taas haluta kosketusta. Mikko antoi sille sen mitä kroppani halusi. Mikon kädet liikkuivat reisilläni. Sitten tunsin sormet emättimessä. Ne työntyivät hitaasti sisään ja aloittivat edestakaisinliikkeen. Sit tunsin jotain ihan uutta. Olin ensin ymmälläni, kunnes tajusin et se oli Mikon kieli, joka pehmeästi liukui pitkin vakoani sormien edelleen jatkaessa liikettään. Värähdin kun kieli saavutti määränpäänsä. Mikko nuoli, pyöritteli kielellään klittaani, välillä imikin. Olin hurmiossani, inahtelin ja huohotin. Mikko kiihdytti tahtia, imi klittaani. Tunsin lihasteni alkavan supistella, ja huippu oli tulossa. Melkeen vikisin, puristin peittoa Mikon kielen ja sormien tehdessä työtään. "Mä tuun.." Huohotin villisti. Mikko lisäsi entisestään tahtia, pyöritteli ja imi klittaani. Pian tunsin huippuni tulevan, puristin peittoa minkä kerkesin. Selkä köyristyi kaarelle saadessani orgasmin. Emätin sykki voimakkaasti Mikon sormien ympärillä. Sitten se veti sormensa pois ja lopetti nuolemisen. Huohotin hikisenä siinä maatessani. Mikko nousi ylleni ja suuteli mua joka paikasta. "Iina sä oot niin ihana." Mikko sanoi ja katseli mua. Hymyilin onnellisena ja suutelin Mikkoa. Olo oli fantastinen. Mikko kömpi ylös sängyltä ja veti peiton mun alastoman vartalon suojaksi. Sitten se painoi vielä pusun mun päälaelle ja meni ilmeisesti suihkuun. Jäin makaamaan raukeana siihen sängylle. Jossain välissä nukahinkin.


____________

En tiedä jatkuuko. Ensimmäinen novelli, vapaamuotoisesti kirjoitettu tylsyyden tulos. En vastaa mahdollisista virheistä tms ;D Kommentteja saa toki laittaa.

19

20167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mie-

      Hyvä stoori! :) Moneltas heräsit kun oli kirjottanu novellin 06:30??? ;) Jatka samaan malliin! :D

    • Mimmuska

      Loistavaa! Jatka samaan malliin!

      • saa harvoin

        luettavaksi näillä tiimoilla. Jatka hyvä ihminen kirjoittamistasi! ole niin hyvä. Ja sitten laitat kappalejaot selvemmiksi, niin lukunautinto on tuplaten suuri. Oli se jo nytkin.

        Nyt menen nuorikkoni viereen ja teen sen hänelle, minkä tein 40 v sitten ja lopun teemme kaikkien niiden kokemusten rikastamina, mitä aika on antanut.


    • tykkäsin

      Olipas liikuttava ja herttanen. :)

    • Beauty

      Aivan ihana ja hellä tarina! Oli nautinto lukea, kirjoita toki lisää. Olisi mukava lukea enemmänkin. :)

    • kauniss

      tarina,naisen kirjoittamana.jatka vaan samaan malliin.

    • secondstar

      oli aivan mahtava! oikeasti! tätä luki todella mielellään ja kuvitteli helposti päässään kuinka kaikki tapahtui. oli kaunis kertomus. ihanaa jos jollakin tapahtuu eka kerta näinkin kauniisti *muistelee omaansa* :D. jatka samaa rataa. odottelen lisää hienoa tekstiäsi.

    • ...ihmisläheinen...

      ...ja lämmin, helposti lähestyttävä novelli. Hyvä teksti,hyvää työtä. Ihana lukea:).

    • ku hyvä

      Tää oli nii hemmetin hyvä! Riitti luettavaa kolmeks (ellei neljäks? :D) kerraks. Kirjota enemmä vaa!!

    • nimetön22313

      Oli kyllä tosi mahtava. jatkaisit ihmeessä :)

    • Cassius Clay

      Varsin hyvä tarina. Kysymykset kuten "käytätkö pillereitä" voi käytännössä jättää novelleista pois. Toki jotkut tykkää äärirealistisista novelleista, mutta se hieman katkaisee tapahtumaketjua.

      Toinen homma on, että käytä ihmeessä kappaleita. Helpottaa ja selkeyttää lukemista todella paljon. Nyt tekstiin "eksyy" helposti.

      Muuten aivan loistava novelli, tykkäsin :)

    • hensi

      olihan se ihan hyvä, mutta vitun pitkä, että ensi kerralla kun kirjoitat niin voisit katsoa sen pituuttakin!

    • oma tyydytys tärkein.

      Eli vaikka kundi yritti pimppiä imemällä kertoa että tykkäisi suuseksistä,et suostunut edes runkkaamaan munaa puhumattakaan että oisit ottanut sen suihin.

      Meillä aikuisten maailmassa nainen ottaa mieheltä suihin juuri kun mies alkaa tulla ja nielee sitten sen kuvailemasi "Lämpimän nesteen". Mutta muuten hyvä stoori :)

      • aikuisten maailmassa, hah!

        Meillä aikuisten maailmassa kaikki nyt ei mene just niinkuin juuri katsomassasi nettipornossa.
        Tarina oli hyvä, kerrankin vähän erilainen!!!


    • betty

      Siis aivan ihana kertomus! Hyvää kerrontaa ja mä ainakin kastuin. :D Kaunista.

    • HeikkiKoo

      Pidin tästä novellista erityisen paljon juuri siksi, että olit ottanut tunteet mukaan. Useimmat novellit näillä palstoilla keskittyvät (mielestäni) liikaa itse aktiin ja sukupuolielinten kuvaamiseen. Tämä oli kauniisti kirjoitettu! Olet hyvä kirjoittamaan!

    • tyttöee

      Aivan ihana tarina

    • pera

      kaunista

    • kaivataan

      ihana juttu ku ei ollut pelkkää rynkytystä vaan oikeaa tunnetta mukana!!! Mahtavaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe