Terve !
Mitkä ovat alan hyvät ja huonot puolet ?
suositteletteko alalle ?
Kuljetusyrittäjäksi ..
4
4862
Vastaukset
- Tex-Aco
Ei kannata alkaa kuljetusyrittäjäksi.Eniten kilpailtu ala.Hinnat poljettu alle kannattavuusrajan.Osta auto ja ala yrittäjäksi=>Unohda lomat.Asu autossa.Älä sairasta.Tee velkaa.Toivo,että ajoja riittää(kilpailutus).Jos ei riitä,niin toivo pitkää pinnaa rahoitusyhtiöltä.Toivo,ettei polttoaineen hinta nouse enää ylemmäs.Koita saada vanha auto kestämään edes jotenkuten.Vältä remontteja ja huollossa vietettyä aikaa.Tee itse huollot/remontit.Unohda perhe-elämä.Ja hommaa kunnon lääkäri,kun jossain vaiheessa alkaa nuppi kiristämään auton seistessä pihalla ja muut halvemmalla ajavat vievät keikkasi.
Tossa muutamia "kannustamisia".Siis noin alkuun.- se on
..näihän se tahtoo olla.Lisäksi odotat pikku-
firmoilta/välittäjiltä rahaa.Hoidat ison
toimeksiantajan julkisuus kuvaa.
Tiellä pelkäät kokoajan valvotaa;kuorma-autossa
löytyy aina jotain sakotettavaa.
Mutta, jos keksit jonkin spesiaalihomman,voit
jopa menestyä..ainakin hetken aikaa,kunnes naapurilla on samanlainen reteli. - hyvin menee
se on kirjoitti:
..näihän se tahtoo olla.Lisäksi odotat pikku-
firmoilta/välittäjiltä rahaa.Hoidat ison
toimeksiantajan julkisuus kuvaa.
Tiellä pelkäät kokoajan valvotaa;kuorma-autossa
löytyy aina jotain sakotettavaa.
Mutta, jos keksit jonkin spesiaalihomman,voit
jopa menestyä..ainakin hetken aikaa,kunnes naapurilla on samanlainen reteli.15 vuotta yrittäjänä,ja en ikinä olisi päässy näin hyville palkoille kuskina.onneksi on käynyt näin ja uusi auto tilauksessa,eikä sen enenpää töitä kuin olisin kuskina
- dfgdfg
hyvin menee kirjoitti:
15 vuotta yrittäjänä,ja en ikinä olisi päässy näin hyville palkoille kuskina.onneksi on käynyt näin ja uusi auto tilauksessa,eikä sen enenpää töitä kuin olisin kuskina
Ei kannata ryhtyä. Edellinenkin kaataa mettää sitä mukaa, kun autot vaihtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118