Voisiko joku asiasta tietävä ystävällisesti kertoa mulle millä Karin levyllä on biisit Romanialainen kitara ja Hiljainen kitara? Kiitos. On muuten ihana tulkinta Karilta just tuo Romanialainen kitara, siinä tangokunkut kalpenee ;)kuten muutkin Karin esittämät tangot, tangoihin "hurahtaneena" nautin noista tulkinnoista.
Vastaukset 5
- Santtu
Biisin Hiljainen kitara löydät joko Kari Tapion kokoelmalevyltä Olen suomalainen-20 suosikkia, joka on julkaistu vuonna 1995, tai sitten Parhaat-kokoelmasta, joka on julkaistu vuonna 1997. Romanialainen kitara taas löytyy Juna kulkee-levyltä, joka on julkaistu vuonna 2003. Noita kokoelmia kannattaa varmaan hakea joistakin hyvin varustetuista levykaupoista tai sitten voit soittaa esim. Polar-artisteille Jalkasen Joonalle ja kysyä häneltä. Numero löytyy Polar-artistien nettisivuilta osoitteesta www.polarartistit.fi kohdasta Yhteystiedot. Mut eiköhän aika monia Karin levyjä myydä vielä kaupoissakin, joten onnea etsinnöille! :)
- kitara soi...
Yritetään etsiä.Mulla on jo kaksi Karin parhaat tupla-levyä mut kummallakaan ei tota biisiä ole,mut katselen ja kyselen,josko löytyis lisää.Niitä levyjä vaan on niin mahdoton määrä :) pitkän uran ajalta...mut kiitos neuvoista.
- Santtu
kitara soi... kirjoitti:
Yritetään etsiä.Mulla on jo kaksi Karin parhaat tupla-levyä mut kummallakaan ei tota biisiä ole,mut katselen ja kyselen,josko löytyis lisää.Niitä levyjä vaan on niin mahdoton määrä :) pitkän uran ajalta...mut kiitos neuvoista.
Eipä kestä! :) Neuvon mielelläni, jos vain voin! Onnea sinulle etsintöjen suhteen, toivottavasti löydät haluamasi levyt!
- ML320
kitara soi... kirjoitti:
kaipaamasi tiedot löytyvät.
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.php
Anttiloiden levyhyllyjä kannattaa penkoa. - ML320
ML320 kirjoitti:
kaipaamasi tiedot löytyvät.
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.php
Anttiloiden levyhyllyjä kannattaa penkoa.jäi epähuomiossa pois, mutta tässä.
https://viola.linneanet.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781260
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️48955Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?15847- 71817
- 82801
- 150751
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80729Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk40722- 68717
Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei20635Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m121605Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203598- 56577
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115555- 90528
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet171521Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline123512Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18510- 95480
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25466