Hei,
Onko kukaan käynyt monacossa formuloita katsomassa? Mitä kautta hankitte liput, onko jossain netissä tms. ns musta lista, miltä välittäjältä ei kannata lippuja hankkia?Millaista oli? Näkikö mitään? Vihjeitä kiitos.
Formulat
3
1853
Vastaukset
Kuulin luotettavalta F1-matkanjärjstäjältäni, että alkaa Monaco olla jo loppuunmyyty. Siksipä lähden Magny-Coursiin.
Yksi ex-duunikaveri ratkaisi Monaco-ongelman ostamalla kämpän radan varrelta...
[email protected]- loppuunmyyty
...vielä on irtolippuja (ja hotelleja Nizzassa) pilvin pimein. Pitää tietää kanavat. Ei niitä lippuja ole turisteille tarkoitettu kuin murto-osa kun puhutaan Monacosta. Eivät Ne halua sinne tuulipukukansaa kovinkaan mieluusti; pitää olla silmäätekevä ja silmillänäkevä ju^nou? Meikän tuttavapiirissä kiertää jonkin verran irtolippuja, joista varmaan osa jää käyttämättä, kun ei kaikki kerkee tai pääse silloin liikenteeseen. Juu, kyllä siellä paikan päällä kokee faktasti formulahengen: jengiä on, kuohuviinit kuplii, rahanmahti näkyy ja loistaa ja KALLISTA ON. Kannattaa ottaa tonni, parikin taskurahaa pelkkiin käyttöostoksiin. Eläminen on sitten eri asia.
- loppuunmyytykö
Elämä kallis ... .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467