Minkä hintaisia?

pattern

Niin elikkäs minkä hintaisia dogit näin yleisesti ottaen on. Jos osaisitte sanoa edes muutaman sadan euron tarkkuudella.

Mitä olette mieltä siitä, voiko tanskandoggia ottaa opiskelijakämppään eli luultavasti yksiöön vai onko tyydyttävä pienempään koiraan?

12

2570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaatooppaa

      1600e-1800e riippuen "laadusta"

      • mitähäh??????????

        No ei tod. ole doggi tuon hintainen noin yleisesti.. 1000-1600e on normaali hinta. 1400e varmaan yleisin suositus.


      • kaatooppa
        mitähäh?????????? kirjoitti:

        No ei tod. ole doggi tuon hintainen noin yleisesti.. 1000-1600e on normaali hinta. 1400e varmaan yleisin suositus.

        Minä olen ainakin tuon verran pulittanut molemista toisesta 1600 ja toisesta hiukan vähemmän mutta siihen kuului ehto.Koirat ovat kyllä ihan huipu sukua.


      • pattern
        kaatooppa kirjoitti:

        Minä olen ainakin tuon verran pulittanut molemista toisesta 1600 ja toisesta hiukan vähemmän mutta siihen kuului ehto.Koirat ovat kyllä ihan huipu sukua.

        No nyt tietää kumminkin minkä hintasia suunnilleen, että yli tonninkin voi maksaa helposti.

        Kommentoisko joku vielä tuota asiaa, että voiko pienessä asunnossa pitää niin isoa koiraa?


      • Pieni kaksio 45m2
        pattern kirjoitti:

        No nyt tietää kumminkin minkä hintasia suunnilleen, että yli tonninkin voi maksaa helposti.

        Kommentoisko joku vielä tuota asiaa, että voiko pienessä asunnossa pitää niin isoa koiraa?

        Toki voi ottaa dogin pieneenkin asuntoon. Mielestäni asunnon koolla ei ole väliä... Meidän doggi viettää kotona suurimman osan ajasta omalla sohvalla...Käy välillä juomassa ja syömässä. Ollaan opetettu siihen että kotona levätään ja rauhotutaan. Ulkona saa sitten riehua niin paljon kun jaksaa. Siis silloin kun ollaan irti ei hihnassa ;)


      • ....
        mitähäh?????????? kirjoitti:

        No ei tod. ole doggi tuon hintainen noin yleisesti.. 1000-1600e on normaali hinta. 1400e varmaan yleisin suositus.

        Ompas teillä kalliita koiria... Omani on vanhemmista ja maksoi 1000e. Ja taustalla todella huippu suku. Toisilla vissin hieman yli hinnoiteltu


      • pattern
        Pieni kaksio 45m2 kirjoitti:

        Toki voi ottaa dogin pieneenkin asuntoon. Mielestäni asunnon koolla ei ole väliä... Meidän doggi viettää kotona suurimman osan ajasta omalla sohvalla...Käy välillä juomassa ja syömässä. Ollaan opetettu siihen että kotona levätään ja rauhotutaan. Ulkona saa sitten riehua niin paljon kun jaksaa. Siis silloin kun ollaan irti ei hihnassa ;)

        No hyvä, ettei asunnon koolla ole väliä. Vielä en ole koiraa ottamassa, mutta ehkä parin vuoden päästä kun muutan omaan kämppään lukion jälkeen.


      • jos tahtoo
        .... kirjoitti:

        Ompas teillä kalliita koiria... Omani on vanhemmista ja maksoi 1000e. Ja taustalla todella huippu suku. Toisilla vissin hieman yli hinnoiteltu

        tietyn koiran tietystä linjasta niin kait siitä on valmis maksamaan


      • ....
        pattern kirjoitti:

        No hyvä, ettei asunnon koolla ole väliä. Vielä en ole koiraa ottamassa, mutta ehkä parin vuoden päästä kun muutan omaan kämppään lukion jälkeen.

        Tosiaa vielä tosta hinnasta... Kuka tahansa pystyy ostamaan dogin, mutta ne ylläpito kustannukset on sitten toista luokkaa... En suosittele opiskelija budjetille...


      • -entinen opiskelija-doginom...
        .... kirjoitti:

        Tosiaa vielä tosta hinnasta... Kuka tahansa pystyy ostamaan dogin, mutta ne ylläpito kustannukset on sitten toista luokkaa... En suosittele opiskelija budjetille...

        Opiskelijabudjetillakin selviää dogin kanssa, mutta se tietää sitä, että joka sentti on laskettava tarkoin ja juuri muuhun, kuten viikonloppu-iltoihin ulkona ystävien kanssa tai uusiin hienoihin vaatteisiin, ei sitten enää jää rahaa. Asia erikseen jos opiskelun ohella käy töissä, mutta sitten koiran, työn ja opiskelun sovittaminen yhteen on hankalaa ajankäytön kannalta, koira kun ei voi olla yksin kotona juuri enempää kuin 8 tuntia/vrk. Kolmas vaihtoehto on se, että varakas isukki maksaa myös muksun illanvietot ja koiraharrastuksen. Muussa tapauksessa on paras odottaa, kunnes rahatilanne on parempi opiskelujen päättymisen ja työpaikan saamisen myötä.


      • Virosta saa halvalla

        Virosta saa viidelläkympillä vähän käytettyjä. Ei kannata roskasta tonnia maksaa.


    • ***

      Meijän tyttö maksoi 1000e ja toinen joka tuli n.1-vuotiaana niin 600e. Mustia molemmat...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe