335 olikin.............

Kävin tossa mulkaisemassa kysestä autoa.
Mutta,mutta omastamielestäni eise niin hieno ollutkaan kun mitä olin nähnyt kuvia.
Auto oli harmaa väriltän entiedä vaikuttiko asiaan koska itse tykkään tummemmista auton väreistä.
Olihan se matala ja leveä nojoo kauneushan on katsojan silmissä,mutta kumminkin pitäisin esim e60 hienompana autona.

12

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BBBBB

      Vähän samoilla linjoilla olen. E60 omistajana en lähtisi missään nimessä autoa vaihtamaan 3-coupeksi, mutta ilman muuta omassa luokassaan tuo kulkine on fiksu vekotin. Esim. kakkosautoksi ja lyhyempään pyöritykseen erinomainen laite. Itse kun pitkää väliä ajelen ja tuollaista 60 tkm vuodessa tulee, 335 olisi liian rauhaton peli. E60 diisselinä nielee tietä kuin juna ja tuntui "omalta" heti koeajon jälkeen. Jos taas pitäisi valita E90 ja E92 välillä, coupe veisi kyllä voiton linjakkaampana. Ehkä tuohon autoon olisi vielä voinut hitusen rohkeampaa designia duunata...vaikea sanoa. Huonon näköiseksi sitä ei voi moittia, perä voisi olla radikaalimpi?

    • "#¤&%!""#

      Minusta auto oli hienompi kuin kuvissa :) Väri oli musta.
      Ainut asia mikä ärsytti oli pakoputket jotka eivät autoon kuulu. Suoran kuutosmoottorin kanssa V-moottoriin kuuluvat tuplaputket olivat järkyttävä näky. Edes BMW ei enää pidä kiinni etiketeistä.

    • E90

      kävin minäkin Hertsikassa niitä katsomassa. Vähän kyllä petyin auton sivu- ja varsinkin perälinjaan, joka muistuttaa liika japsiautoja. Takavalot olis munkin mielestä pitänyt disainata paljon rohkeammiksi/vauhdikkaimmiksi. Etupää ihan jees.

    • isuggi

      Avensis-luokan perheautoissa monenkertaisesti parempi laatuvaikutelma.

      • BBBBB

        Tuo nyt taas Tojota-bullshittia on. Kyllä sisätilat ovat tuossa autossa varsin korkeaa tasoa kuten kaikissa BMW-autoissa.


      • saa Avensiksen?

        Sitten kun kerrot mistä saa sellaisen perheauton 3 litraisella tuplaturbolla missä on päälle 300hv ja vaarallisen etuvedon sijaan on takaveto niin laitetaan harkintaan. Eipä taida sisus olla ihan se kaikkein tärkein asia kyseisessä autossa. Sitäpaitsi parempi ettei olekaan mitään ihmeellisiä vilkkuvaloja ja muita pokemon kilkkeitä. Yksinkertainen on kaunista.


      • isuggi
        saa Avensiksen? kirjoitti:

        Sitten kun kerrot mistä saa sellaisen perheauton 3 litraisella tuplaturbolla missä on päälle 300hv ja vaarallisen etuvedon sijaan on takaveto niin laitetaan harkintaan. Eipä taida sisus olla ihan se kaikkein tärkein asia kyseisessä autossa. Sitäpaitsi parempi ettei olekaan mitään ihmeellisiä vilkkuvaloja ja muita pokemon kilkkeitä. Yksinkertainen on kaunista.

        Sitten kun kerrot mistä saa auton jossa on laivoista tuttu 30000-hevosvoimainen kaksitahtidiesel?

        Älä puhu seipäistä kun muut puhuu aidasta.


      • E90
        isuggi kirjoitti:

        Sitten kun kerrot mistä saa auton jossa on laivoista tuttu 30000-hevosvoimainen kaksitahtidiesel?

        Älä puhu seipäistä kun muut puhuu aidasta.

        minä olisin disainerina vaalinut hyväksi todettuja edellisten mallien kojetauluja jossa "kaikki oli käsillä". Nyt mun mielestä menty pilaan koko hieno juttu "lautadisainilla". Olis pitänyt kehitellä edellistä - siitä olis saanut vaikka kuinka makeen ja toimivan. Tässä menty valitettavasti taaksepäin. Olen tosin jo tottunut "uuteen",mutta mielipide on mielipide. Mitäs muut olette asiasta mieltä vai olenko täysin väärässä?


      • Wanna-Be
        E90 kirjoitti:

        minä olisin disainerina vaalinut hyväksi todettuja edellisten mallien kojetauluja jossa "kaikki oli käsillä". Nyt mun mielestä menty pilaan koko hieno juttu "lautadisainilla". Olis pitänyt kehitellä edellistä - siitä olis saanut vaikka kuinka makeen ja toimivan. Tässä menty valitettavasti taaksepäin. Olen tosin jo tottunut "uuteen",mutta mielipide on mielipide. Mitäs muut olette asiasta mieltä vai olenko täysin väärässä?

        Ylimalkaan saksalaista designia vaivaa nykyisin tämä lankkumuotoilu joka on, minun mielestä, kovin köyhän näköistä. Ulkoa isot ja komeat autot on sisältä kuin muinainen Lada 1500S. Jotenkin ulkokuori ja sisätilat käyvät eri tahdissa, vaikka sisällähän minä kuskina enemmän olen kuin kiesiä ulkoa päin kiertelen ihailemassa.

        Mutta en oikein ole kyllä otettu siitä Volvon uudesta läpyskäkonsolistakaan, kovin köykäisen ja heppoisen näköinen. Makuja on tietysti monia, joidenkin mielestä yksinkertainen ja pelkistetty on kaunistakin.


      • puhuttiin
        isuggi kirjoitti:

        Sitten kun kerrot mistä saa auton jossa on laivoista tuttu 30000-hevosvoimainen kaksitahtidiesel?

        Älä puhu seipäistä kun muut puhuu aidasta.

        Onko luetun ymmärtämisessä jotain hämminkiä? Suomen kieltä sentään kuitenkin.


      • sahabukki
        saa Avensiksen? kirjoitti:

        Sitten kun kerrot mistä saa sellaisen perheauton 3 litraisella tuplaturbolla missä on päälle 300hv ja vaarallisen etuvedon sijaan on takaveto niin laitetaan harkintaan. Eipä taida sisus olla ihan se kaikkein tärkein asia kyseisessä autossa. Sitäpaitsi parempi ettei olekaan mitään ihmeellisiä vilkkuvaloja ja muita pokemon kilkkeitä. Yksinkertainen on kaunista.

        eipä ole japsiautoissa sentään tällaista:    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=32224
        kelmut kuoriutuu sisustuksesta irti! se siitä laadusta.


      • noh...
        sahabukki kirjoitti:

        eipä ole japsiautoissa sentään tällaista:    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=32224
        kelmut kuoriutuu sisustuksesta irti! se siitä laadusta.

        Itselläni on vuoden vanha Nissan Primera, jonka keskikonsolista, vaihdekepin ympäriltä kuoriutui pinnoite. En ehtiny edes valittaa asiasta huollossa, kun kyllästyin jo auton nitinöihin & natinoihin ja korkeaan kulutukseen (1,8 litrainen moottori ja keskikulutus 10 litraa/100 km) ja myin pelin pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2060
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      616
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe