tanssiminen laihduttaa(ko)?

jahahs

ajattelin kysyä että, tanssin yleensä yksin omassa huoneessa peilin edessä musiikin tahtiin,mulla tulee siinä kuuma ja liikun toki paljon. mutta auttaako se YHTÄÄN laihtumaan? tai esim. niinkuin juoksu..?

8

3546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

Tanssiminen toisten kanssa tanssitreeneissä tai tanssipaikalla kuluttaa kaloreita. Sen sijaan tanssiminen yksin kotona omassa huoneessa peilin edessä LIHOTTAA, eikä auta YHTÄÄN laihtumaan vaan sairastuttaa mieltä. Mitä enemmän tanssit yksin peilin edessä, sitä häiriintyneemmäksi suhteesi omaan kehoosi muuttuu.

Ainoa oikea peili on rakastavat silmät. Rakastavan silmistä näet itsesi juuri sellaisena kuin todellisuudessa olet.

Tanssi yhdessä muiden kanssa.

• I can't dance

Tanssitko hitaita yksinäsi? Hehheh. Eikös tuo ole vähän kipeätä... Pistä ainakin verhot kiinni, etteivät naapurit näe...

• monica:

kyllä tanssiminen laihduttaa. itsekin tykkään tanssia. :DD
      mutta ei sillä tietenkään saa samanlaisia tuloksia kun esimerkiksi kuntosalilla yms. mutta kyllä se ainakin hyvän mielen ja hien tuo!! :D
      parantaa yleiskuntoa ;)

• tanssihullu

Itse asiassa suosittelen sinulle ap. itämaista tanssia. Siellä kimpassa vatsaa heiluttaessa opit suhtautumaan terveesti naisellisiin suloihin ja olemaan niistä ylpeä.

• KoiranRuoka

Itse tanssin kotona lempimuussikini tahtiin. Mutta käännän peilin pois että en saa ulkonäköpaineita. Tanssiminen laihduttaa niikuin muu liikunta jos suorittaa haasteet tai muut kuntoharjoitukset oikein. Aloitin juuri tanssimaan jazzia ja rakastan sitä. Teen kaikkea omasta sydämmestä

• Anonyymi

Tanssin pimeässä 30-60 min monta kertaa viikossa. Käsipainot on välillä ja lopuksi venyttely. Koronan aikana ainoa toimiva kotitreeni. Hiki tulee ja endorfiini kuten muustakin liikunnasta. Ja olen myös vähän laihtunut.

• Anonyymi

tanssimenin on hyväksi siitä ei ole mitään haittaa. Just dance pelissä on myös 15min ja 30min kuntoiluita ne on hyviä👍🏻

• Anonyymi

Kyllä laihduttaa jos on kalorivajeessa ja syö terveellisesti. Tanssin melkein joka päivä, äsken tunnin ja kaloreita paloi jopa 400. Hauskaa, helppoa ja edullista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe