tanssiminen laihduttaa(ko)?

jahahs

ajattelin kysyä että, tanssin yleensä yksin omassa huoneessa peilin edessä musiikin tahtiin,mulla tulee siinä kuuma ja liikun toki paljon. mutta auttaako se YHTÄÄN laihtumaan? tai esim. niinkuin juoksu..?

8

3214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

      Tanssiminen toisten kanssa tanssitreeneissä tai tanssipaikalla kuluttaa kaloreita. Sen sijaan tanssiminen yksin kotona omassa huoneessa peilin edessä LIHOTTAA, eikä auta YHTÄÄN laihtumaan vaan sairastuttaa mieltä. Mitä enemmän tanssit yksin peilin edessä, sitä häiriintyneemmäksi suhteesi omaan kehoosi muuttuu.

      Ainoa oikea peili on rakastavat silmät. Rakastavan silmistä näet itsesi juuri sellaisena kuin todellisuudessa olet.

      Tanssi yhdessä muiden kanssa.

    • I can't dance

      Tanssitko hitaita yksinäsi? Hehheh. Eikös tuo ole vähän kipeätä... Pistä ainakin verhot kiinni, etteivät naapurit näe...

    • monica:

      kyllä tanssiminen laihduttaa. itsekin tykkään tanssia. :DD
      mutta ei sillä tietenkään saa samanlaisia tuloksia kun esimerkiksi kuntosalilla yms. mutta kyllä se ainakin hyvän mielen ja hien tuo!! :D
      parantaa yleiskuntoa ;)

      • tanssihullu

        Itse asiassa suosittelen sinulle ap. itämaista tanssia. Siellä kimpassa vatsaa heiluttaessa opit suhtautumaan terveesti naisellisiin suloihin ja olemaan niistä ylpeä.


    • KoiranRuoka

      Itse tanssin kotona lempimuussikini tahtiin. Mutta käännän peilin pois että en saa ulkonäköpaineita. Tanssiminen laihduttaa niikuin muu liikunta jos suorittaa haasteet tai muut kuntoharjoitukset oikein. Aloitin juuri tanssimaan jazzia ja rakastan sitä. Teen kaikkea omasta sydämmestä

    • Anonyymi

      Tanssin pimeässä 30-60 min monta kertaa viikossa. Käsipainot on välillä ja lopuksi venyttely. Koronan aikana ainoa toimiva kotitreeni. Hiki tulee ja endorfiini kuten muustakin liikunnasta. Ja olen myös vähän laihtunut.

    • Anonyymi

      tanssimenin on hyväksi siitä ei ole mitään haittaa. Just dance pelissä on myös 15min ja 30min kuntoiluita ne on hyviä👍🏻

    • Anonyymi

      Kyllä laihduttaa jos on kalorivajeessa ja syö terveellisesti. Tanssin melkein joka päivä, äsken tunnin ja kaloreita paloi jopa 400. Hauskaa, helppoa ja edullista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe