ajattelin kysyä että, tanssin yleensä yksin omassa huoneessa peilin edessä musiikin tahtiin,mulla tulee siinä kuuma ja liikun toki paljon. mutta auttaako se YHTÄÄN laihtumaan? tai esim. niinkuin juoksu..?
Vastaukset 8
- calmato
Tanssiminen toisten kanssa tanssitreeneissä tai tanssipaikalla kuluttaa kaloreita. Sen sijaan tanssiminen yksin kotona omassa huoneessa peilin edessä LIHOTTAA, eikä auta YHTÄÄN laihtumaan vaan sairastuttaa mieltä. Mitä enemmän tanssit yksin peilin edessä, sitä häiriintyneemmäksi suhteesi omaan kehoosi muuttuu.
Ainoa oikea peili on rakastavat silmät. Rakastavan silmistä näet itsesi juuri sellaisena kuin todellisuudessa olet.
Tanssi yhdessä muiden kanssa. - I can't dance
Tanssitko hitaita yksinäsi? Hehheh. Eikös tuo ole vähän kipeätä... Pistä ainakin verhot kiinni, etteivät naapurit näe...
- monica:
kyllä tanssiminen laihduttaa. itsekin tykkään tanssia. :DD
mutta ei sillä tietenkään saa samanlaisia tuloksia kun esimerkiksi kuntosalilla yms. mutta kyllä se ainakin hyvän mielen ja hien tuo!! :D
parantaa yleiskuntoa ;)- tanssihullu
Itse asiassa suosittelen sinulle ap. itämaista tanssia. Siellä kimpassa vatsaa heiluttaessa opit suhtautumaan terveesti naisellisiin suloihin ja olemaan niistä ylpeä.
- KoiranRuoka
Itse tanssin kotona lempimuussikini tahtiin. Mutta käännän peilin pois että en saa ulkonäköpaineita. Tanssiminen laihduttaa niikuin muu liikunta jos suorittaa haasteet tai muut kuntoharjoitukset oikein. Aloitin juuri tanssimaan jazzia ja rakastan sitä. Teen kaikkea omasta sydämmestä
- Anonyymi
Tanssin pimeässä 30-60 min monta kertaa viikossa. Käsipainot on välillä ja lopuksi venyttely. Koronan aikana ainoa toimiva kotitreeni. Hiki tulee ja endorfiini kuten muustakin liikunnasta. Ja olen myös vähän laihtunut.
- Anonyymi
tanssimenin on hyväksi siitä ei ole mitään haittaa. Just dance pelissä on myös 15min ja 30min kuntoiluita ne on hyviä👍🏻
- Anonyymi
Kyllä laihduttaa jos on kalorivajeessa ja syö terveellisesti. Tanssin melkein joka päivä, äsken tunnin ja kaloreita paloi jopa 400. Hauskaa, helppoa ja edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601059
- 981034
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60820- 135812
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124805Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 53678
- 45666
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142582- 46578
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11529- 48527