tanssiminen laihduttaa(ko)?

jahahs

ajattelin kysyä että, tanssin yleensä yksin omassa huoneessa peilin edessä musiikin tahtiin,mulla tulee siinä kuuma ja liikun toki paljon. mutta auttaako se YHTÄÄN laihtumaan? tai esim. niinkuin juoksu..?

8

4148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

Tanssiminen toisten kanssa tanssitreeneissä tai tanssipaikalla kuluttaa kaloreita. Sen sijaan tanssiminen yksin kotona omassa huoneessa peilin edessä LIHOTTAA, eikä auta YHTÄÄN laihtumaan vaan sairastuttaa mieltä. Mitä enemmän tanssit yksin peilin edessä, sitä häiriintyneemmäksi suhteesi omaan kehoosi muuttuu.

Ainoa oikea peili on rakastavat silmät. Rakastavan silmistä näet itsesi juuri sellaisena kuin todellisuudessa olet.

Tanssi yhdessä muiden kanssa.

• I can't dance

Tanssitko hitaita yksinäsi? Hehheh. Eikös tuo ole vähän kipeätä... Pistä ainakin verhot kiinni, etteivät naapurit näe...

• monica:

kyllä tanssiminen laihduttaa. itsekin tykkään tanssia. :DD
      mutta ei sillä tietenkään saa samanlaisia tuloksia kun esimerkiksi kuntosalilla yms. mutta kyllä se ainakin hyvän mielen ja hien tuo!! :D
      parantaa yleiskuntoa ;)

• tanssihullu

Itse asiassa suosittelen sinulle ap. itämaista tanssia. Siellä kimpassa vatsaa heiluttaessa opit suhtautumaan terveesti naisellisiin suloihin ja olemaan niistä ylpeä.

• KoiranRuoka

Itse tanssin kotona lempimuussikini tahtiin. Mutta käännän peilin pois että en saa ulkonäköpaineita. Tanssiminen laihduttaa niikuin muu liikunta jos suorittaa haasteet tai muut kuntoharjoitukset oikein. Aloitin juuri tanssimaan jazzia ja rakastan sitä. Teen kaikkea omasta sydämmestä

• Anonyymi

Tanssin pimeässä 30-60 min monta kertaa viikossa. Käsipainot on välillä ja lopuksi venyttely. Koronan aikana ainoa toimiva kotitreeni. Hiki tulee ja endorfiini kuten muustakin liikunnasta. Ja olen myös vähän laihtunut.

• Anonyymi

tanssimenin on hyväksi siitä ei ole mitään haittaa. Just dance pelissä on myös 15min ja 30min kuntoiluita ne on hyviä👍🏻

• Anonyymi

Kyllä laihduttaa jos on kalorivajeessa ja syö terveellisesti. Tanssin melkein joka päivä, äsken tunnin ja kaloreita paloi jopa 400. Hauskaa, helppoa ja edullista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1621
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1031
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      906
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      790
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      782
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      727
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      722
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      721
    Aihe