tanssiminen laihduttaa(ko)?

jahahs

ajattelin kysyä että, tanssin yleensä yksin omassa huoneessa peilin edessä musiikin tahtiin,mulla tulee siinä kuuma ja liikun toki paljon. mutta auttaako se YHTÄÄN laihtumaan? tai esim. niinkuin juoksu..?

8

3970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

Tanssiminen toisten kanssa tanssitreeneissä tai tanssipaikalla kuluttaa kaloreita. Sen sijaan tanssiminen yksin kotona omassa huoneessa peilin edessä LIHOTTAA, eikä auta YHTÄÄN laihtumaan vaan sairastuttaa mieltä. Mitä enemmän tanssit yksin peilin edessä, sitä häiriintyneemmäksi suhteesi omaan kehoosi muuttuu.

Ainoa oikea peili on rakastavat silmät. Rakastavan silmistä näet itsesi juuri sellaisena kuin todellisuudessa olet.

Tanssi yhdessä muiden kanssa.

• I can't dance

Tanssitko hitaita yksinäsi? Hehheh. Eikös tuo ole vähän kipeätä... Pistä ainakin verhot kiinni, etteivät naapurit näe...

• monica:

kyllä tanssiminen laihduttaa. itsekin tykkään tanssia. :DD
      mutta ei sillä tietenkään saa samanlaisia tuloksia kun esimerkiksi kuntosalilla yms. mutta kyllä se ainakin hyvän mielen ja hien tuo!! :D
      parantaa yleiskuntoa ;)

• tanssihullu

Itse asiassa suosittelen sinulle ap. itämaista tanssia. Siellä kimpassa vatsaa heiluttaessa opit suhtautumaan terveesti naisellisiin suloihin ja olemaan niistä ylpeä.

• KoiranRuoka

Itse tanssin kotona lempimuussikini tahtiin. Mutta käännän peilin pois että en saa ulkonäköpaineita. Tanssiminen laihduttaa niikuin muu liikunta jos suorittaa haasteet tai muut kuntoharjoitukset oikein. Aloitin juuri tanssimaan jazzia ja rakastan sitä. Teen kaikkea omasta sydämmestä

• Anonyymi

Tanssin pimeässä 30-60 min monta kertaa viikossa. Käsipainot on välillä ja lopuksi venyttely. Koronan aikana ainoa toimiva kotitreeni. Hiki tulee ja endorfiini kuten muustakin liikunnasta. Ja olen myös vähän laihtunut.

• Anonyymi

tanssimenin on hyväksi siitä ei ole mitään haittaa. Just dance pelissä on myös 15min ja 30min kuntoiluita ne on hyviä👍🏻

• Anonyymi

Kyllä laihduttaa jos on kalorivajeessa ja syö terveellisesti. Tanssin melkein joka päivä, äsken tunnin ja kaloreita paloi jopa 400. Hauskaa, helppoa ja edullista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe