HILLA?

Mielipiteitä nimestä kiitos

Mikä toiseksi ja kolmanneksi nimeksi?

20

3567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa-Mari

      Hilla Suvi-Marja, Hilla Marja Unelma, Hilla Salla Maria. Hilla on minusta ihan kiva nimi.

      • ehdotukset

        En kyllä edes tajua miten kehtaat ehdottaa tuohon jatkoksi Marjaa. Mietipä ihan oikeasti haluaisitko itse olla Hilla Marja tai Kiwi Hedelmä? Siksi toisekseen Hilla Salla on ihan uskomattoman tökerö yhdistelmä, vaikka siinäkin kolmas nimi on jatkona.

        Omia ehdotuksia ei tähän hätään ole, mutta oli pakko kommentoida kun oli niin älyttömiä ehdotuksia.


      • Liisa-Mari
        ehdotukset kirjoitti:

        En kyllä edes tajua miten kehtaat ehdottaa tuohon jatkoksi Marjaa. Mietipä ihan oikeasti haluaisitko itse olla Hilla Marja tai Kiwi Hedelmä? Siksi toisekseen Hilla Salla on ihan uskomattoman tökerö yhdistelmä, vaikka siinäkin kolmas nimi on jatkona.

        Omia ehdotuksia ei tähän hätään ole, mutta oli pakko kommentoida kun oli niin älyttömiä ehdotuksia.

        Ehdotuksiamme kommentoikoon vain ap. Nimet ovat puhdas makuasia, jos et ole sitä tähän mennessä huomannut.


      • Vai mitenkä?
        Liisa-Mari kirjoitti:

        Ehdotuksiamme kommentoikoon vain ap. Nimet ovat puhdas makuasia, jos et ole sitä tähän mennessä huomannut.

        Juuri sanoin, ettei tule mieleen mitään sopivia nimiä. Missään ei sitä paitsi lue, että muiden ehdotuksia saa kommentoida vaan viestiketjun aloittaja. Olen kyllä huomannut, että nimet ovat makuasia, mutta näemmä toisilla ei ole mitään tyylitajua.


      • saarikki

        Hilla Marja Unelmasta tulee joku jäätelön nimi mieleen :P

        Minä ehdottaisin Hilla Hertta Elisa, Hilla Mari Linnea, Hilla Liina Mimosa


      • Liisa-Mari
        Vai mitenkä? kirjoitti:

        Juuri sanoin, ettei tule mieleen mitään sopivia nimiä. Missään ei sitä paitsi lue, että muiden ehdotuksia saa kommentoida vaan viestiketjun aloittaja. Olen kyllä huomannut, että nimet ovat makuasia, mutta näemmä toisilla ei ole mitään tyylitajua.

        yhtään mielikuvitusta tai leikkimieltä!


      • hyvä vitsi
        Liisa-Mari kirjoitti:

        yhtään mielikuvitusta tai leikkimieltä!

        Lapsi varmaan arvostaakin hyvällä omasta mielikuvituksesta keksittyä leikkimielistä nimeä. Siihen vielä vähän lisätään huumoria ja taas on yksi potilas lisää psykiatriselle.


      • Hillaiinaz

        Ehdotan Hilla Iina Ilonaa :)


      • Anonyymi

        Mää oon hilla
        🍉🍉 Ja se nimi on paras


    • Oikeita nimiä

      Juu ja joku sai sitten näemmä tappelun aikaiseksi tästäkin! Mutta juuh en ala itse sättimään vaan ehdottelen nimiä, kuten aloittaja toivoin.

      Hilla Aada Iiris
      Hilla Eevi Inkeri
      Hilla Saaga Olivia
      Hilla Enni- Maija
      Hilla Fanny Linnea
      Miellyttikö näistä mikään? Kiva nimi muuten tuo Hilla... Voisi laittaa omaankin mietintämyssyyn.

    • Täti

      Hilla Meiju Katriina
      Hilla Inka Juulia
      Hilla Mirka Melina
      Hilla Elsi Anniina

      • Anonyymi

        Mun nimi on Hilla Alisa Katriina


    • Mandariina

      Hilla Tuuli Vilhelmiina
      Hilla Anna Lyydia
      Hilla Oona Maria
      Hilla Maria Katariina
      Hilla Krista Marika
      Hilla Ester Linnea

    • sanaseppo.

      Hilla Lakka Suomuurain.Tai Hilda Aino sukunimi

    • hilla

      Vanha ketju, mutta ihan pakko kommentoida, kun nauratti niin kamalasti! Oon ollu Hilla-Marja reilut 20 vuotta. En ole vielä koskaan aiemmin kuullut, että nimeni olisi "älytön". Ennemmin näin kuin Kiwi Hedelmä. Voi tosin olla, että tämmösen nimen kantaja pistää joskus vielä vahingon kiertämään. Pidän nimittäin itse nimistä, joilla on jokin merkitys.

    • Aili Oili Sulevi

      Hilla Pulla Pakastin

    • Hilla Hillo Purkkine

      Omasta mielestäni hilla on kaunis nimi ja harkitsen sitä omalle marraskuussa syntyvälle tyttärelleni, mutta pakko sanoa, että toi Hilla Pulla Pakastin oli yliveto! :D kiitos päivän nauruista Aili Oili Sulevi! :DD

    • Lisää

      Hilla, Lakka, Lintti ja Suomuurain

    • Vanhaketju

      Hilla Lila Aurora
      Hilla Isla Aurora
      Hilla Lina Eerika
      Hilla Suvi Elina
      Hilla Aava Inari

    • Anonyymi

      Hilla Kaisa Maria

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe