On menestynyt monella saralla. Tuntee kaikki siis lähes kaikki Suomen julkut. Kantavieras kaikissa pippaloissa, joissa ns. kannattaa käydä. Ratsastaa, reipas liikunnallinen. Esiintynyt Playboyssa. Omaa menestyneen vaateliikkeen Helsingissä. On ajan hermoilla muodissa. Hyvin toimeentuleva ja komea puoliso. Toimittajatkin pitävät Susannasta ei yhtään negatiivista julkisuutta. Kertoo aina välittömästi ja on hyvä ystävä myös toimittajille. Ei itse soittele kuulumisiaan toimittajille tai lehtiin niinkuin nämä ns. julkut. Hyvä Suski!
FERRER-SUSKI
8
940
Vastaukset
- ....
On menestynyt monella saralla.
-> yrittäjyyden lisäksi? ei huomattavaa menestystä ratsastuksen taikka malliuran kanssa.
Tuntee kaikki siis lähes kaikki Suomen julkut
-> lähde?
Kantavieras kaikissa pippaloissa, joissa ns. kannattaa käydä
-> lähde?
Esiintynyt Playboyssa
-> mikä numero? mikä vuosi? me muut olemme tietoisia vain fetissilehdissä poseeraamisesta..
Hyvin toimeentuleva
-> lähde?
Toimittajatkin pitävät Susannasta ei yhtään negatiivista julkisuutta
-> liityy siihen, että suurin osa keltaisen lehdistön toimittajista suskin henk.koht tuttuja; ihmisiä ei kiinnosta tarpeeksi, että suskista kannattaisi lähteä kirjoittelemaan sen kummempia
Ei itse soittele kuulumisiaan toimittajille tai lehtiin
-> seiskaan, kun siellä olin vielä töissä, soitti kertoakseen matkastaan miamiin ja että esiintyy fetissilehti vixensissä. toimittajatutut tietävät hänen kuulumisensa tuttavuuden kautta.- minäkin,,
olen ollut seiskassa 3 vuotta ja ikinä ei ole tämä Penttilä toimitukseen jutun toivossa soittanut. Moni muu kylläkin...Nyt alaa vaihtaneena epäilisin että Susannan julkisuuspositiivisuus liittuu hänen imagoonsa. On ollut aina ystävällinen ja kertoillut kuulumisaan suht avoimesta eli diivailu ollut kaukana,
- famous
ja kaunein ja seksikkäin näistä pleikkarimalleistamme. Lienee myös ainut, jolla businessälyä?
- jos et sitä tiennyt
outoo, et ei ollu tullu selväks jo :D
- Fake boobs?
Tämä tytsy ei luultavasti olisi mikään julkkis ilman isohkoja tissejään. Ovatko ne "se helppo ja kuuluisa tie julkisuuteen", eli silikonit? Ei oikein jaksa uskoa, että Suomen hömppälehdet olisivat hänestä muuten kiinnostuneet.
- keeko
Voi hyvä isä sinua tämän ketjun aloittaja. Pikkulapsikin näkee, että olet Suskin "kavereita" jotka tänne välillä kirjoittaa tuollaisia ylistysvirsiä, ilmeisesti sen toivossa että pääisist hänen suosioon ja ehkä joihinkin b-luokan julkkispippaloihin. Todellinen Suomen kerma löytyy bisnesspuolelta ja heidän suomenruotsalaisista vaimoistaan. Tähän piiriin ei Susanna Penttilällä ole valitettavasti koskaan asiaa, vaikka eläisi 100-vuotiaaksi ja ostaisi Louis Vuittonin laukkuja kaapit täyteen. Myöskään hevosen omistaminen ei valitettavasti avaa ovia yläluokan maailmaan, sillä nykyään hevosen omistaminen ei ole mikään statussymbooli. Siispä lopetappa jo tuollaisten naurettavien mainospätkien kirjoittelu tänne palstalle.
- mielenkiintoiseksi
keeko kirjoitti:
Voi hyvä isä sinua tämän ketjun aloittaja. Pikkulapsikin näkee, että olet Suskin "kavereita" jotka tänne välillä kirjoittaa tuollaisia ylistysvirsiä, ilmeisesti sen toivossa että pääisist hänen suosioon ja ehkä joihinkin b-luokan julkkispippaloihin. Todellinen Suomen kerma löytyy bisnesspuolelta ja heidän suomenruotsalaisista vaimoistaan. Tähän piiriin ei Susanna Penttilällä ole valitettavasti koskaan asiaa, vaikka eläisi 100-vuotiaaksi ja ostaisi Louis Vuittonin laukkuja kaapit täyteen. Myöskään hevosen omistaminen ei valitettavasti avaa ovia yläluokan maailmaan, sillä nykyään hevosen omistaminen ei ole mikään statussymbooli. Siispä lopetappa jo tuollaisten naurettavien mainospätkien kirjoittelu tänne palstalle.
En ole ketjun aloittaja, mutta minustakin tämä rouva on aika kaunis. Kävin googlettamassa...mistä moinen poru? Aika sähäkkä pakkaus. Tosin ei tuossa Katassakaan aikoinaan valittamista ollut ennen näitä anorektikkoaikoja. Lampenius ollut lähinnä pelle noilla hömppäjulkisuustempauksillaan.
- kanela
mutta näyttää kirjoittelevan tänne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244