Rakas 15 vuotias pikku-siskoni arvosteli Playing The Angelin ja kuunneltuaan sekalaisessa järjestyksessä n. 10 sekunnin ajan joitain biisejä tuli lopputulokseen:
"Itsemurhamusiikkia".
Sisko arvosteli PTA:n
6
598
Vastaukset
- (sisterofnight)
Pikkusisko pääsi heti jäljille. PTA on tosiaan vähän synkkä levy. Violatorista hän saattaisi olla toista mieltä ;)
- veli
Voisi ollakkin, mutta pari muttaa matkassa:
1)En omista Violatoria.
2)Sisko sai käsityksen että DM on pelkkää synkistelyä. - Nimetön DM-fani
veli kirjoitti:
Voisi ollakkin, mutta pari muttaa matkassa:
1)En omista Violatoria.
2)Sisko sai käsityksen että DM on pelkkää synkistelyä.Mitäs vikaa synkistelyssä on :) PTA on tosiaan synkkä, mutta jos synkästä ei pidä niin Speak & Spell ei ainakaan ole synkkä. (kamalaa synkkä-sanan toistoa...)
- levy
Nimetön DM-fani kirjoitti:
Mitäs vikaa synkistelyssä on :) PTA on tosiaan synkkä, mutta jos synkästä ei pidä niin Speak & Spell ei ainakaan ole synkkä. (kamalaa synkkä-sanan toistoa...)
Ihana yhdistelmä. Ensin Speak & Spell ja sen jälkeen PTA =) sama bändi(kö) ? tulee mieleen ne fiilikset kun ensimmäisen kerran kuuli noita alkutaipaleen kipaleita. Eihän sitä tahtonut modeksi millään uskoa!
- Agent Orange
Jos PTA on itsemurhamusiikkia niin mitäköhän siskosi mahtaa tuumia Nine Inch Nailsistä? =)
- (sisterofnight)
itsemurhamusiikista puhutaan, niin mun ehdokas olis Radioheadin Amnesiac. Siinä levy, joka on tehty tosi omituisissa tunnelmissa.
Mun mielestä veljen pikkusisko tavoitti olennaisen fiiliksen PTA:sta: Martinin avioero tais olla tosi pohjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412405Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011984- 201780
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231414- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371141- 361026