Rakas 15 vuotias pikku-siskoni arvosteli Playing The Angelin ja kuunneltuaan sekalaisessa järjestyksessä n. 10 sekunnin ajan joitain biisejä tuli lopputulokseen:
"Itsemurhamusiikkia".
Sisko arvosteli PTA:n
6
671
Vastaukset
- (sisterofnight)
Pikkusisko pääsi heti jäljille. PTA on tosiaan vähän synkkä levy. Violatorista hän saattaisi olla toista mieltä ;)
- veli
Voisi ollakkin, mutta pari muttaa matkassa:
1)En omista Violatoria.
2)Sisko sai käsityksen että DM on pelkkää synkistelyä. - Nimetön DM-fani
veli kirjoitti:
Voisi ollakkin, mutta pari muttaa matkassa:
1)En omista Violatoria.
2)Sisko sai käsityksen että DM on pelkkää synkistelyä.Mitäs vikaa synkistelyssä on :) PTA on tosiaan synkkä, mutta jos synkästä ei pidä niin Speak & Spell ei ainakaan ole synkkä. (kamalaa synkkä-sanan toistoa...)
- levy
Nimetön DM-fani kirjoitti:
Mitäs vikaa synkistelyssä on :) PTA on tosiaan synkkä, mutta jos synkästä ei pidä niin Speak & Spell ei ainakaan ole synkkä. (kamalaa synkkä-sanan toistoa...)
Ihana yhdistelmä. Ensin Speak & Spell ja sen jälkeen PTA =) sama bändi(kö) ? tulee mieleen ne fiilikset kun ensimmäisen kerran kuuli noita alkutaipaleen kipaleita. Eihän sitä tahtonut modeksi millään uskoa!
- Agent Orange
Jos PTA on itsemurhamusiikkia niin mitäköhän siskosi mahtaa tuumia Nine Inch Nailsistä? =)
- (sisterofnight)
itsemurhamusiikista puhutaan, niin mun ehdokas olis Radioheadin Amnesiac. Siinä levy, joka on tehty tosi omituisissa tunnelmissa.
Mun mielestä veljen pikkusisko tavoitti olennaisen fiiliksen PTA:sta: Martinin avioero tais olla tosi pohjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591