Rakas 15 vuotias pikku-siskoni arvosteli Playing The Angelin ja kuunneltuaan sekalaisessa järjestyksessä n. 10 sekunnin ajan joitain biisejä tuli lopputulokseen:
"Itsemurhamusiikkia".
Sisko arvosteli PTA:n
6
678
Vastaukset 6
- (sisterofnight)
Pikkusisko pääsi heti jäljille. PTA on tosiaan vähän synkkä levy. Violatorista hän saattaisi olla toista mieltä ;)
- veli
Voisi ollakkin, mutta pari muttaa matkassa:
1)En omista Violatoria.
2)Sisko sai käsityksen että DM on pelkkää synkistelyä. - Nimetön DM-fani
veli kirjoitti:
Voisi ollakkin, mutta pari muttaa matkassa:
1)En omista Violatoria.
2)Sisko sai käsityksen että DM on pelkkää synkistelyä.Mitäs vikaa synkistelyssä on :) PTA on tosiaan synkkä, mutta jos synkästä ei pidä niin Speak & Spell ei ainakaan ole synkkä. (kamalaa synkkä-sanan toistoa...)
- levy
Nimetön DM-fani kirjoitti:
Mitäs vikaa synkistelyssä on :) PTA on tosiaan synkkä, mutta jos synkästä ei pidä niin Speak & Spell ei ainakaan ole synkkä. (kamalaa synkkä-sanan toistoa...)
Ihana yhdistelmä. Ensin Speak & Spell ja sen jälkeen PTA =) sama bändi(kö) ? tulee mieleen ne fiilikset kun ensimmäisen kerran kuuli noita alkutaipaleen kipaleita. Eihän sitä tahtonut modeksi millään uskoa!
- Agent Orange
Jos PTA on itsemurhamusiikkia niin mitäköhän siskosi mahtaa tuumia Nine Inch Nailsistä? =)
- (sisterofnight)
itsemurhamusiikista puhutaan, niin mun ehdokas olis Radioheadin Amnesiac. Siinä levy, joka on tehty tosi omituisissa tunnelmissa.
Mun mielestä veljen pikkusisko tavoitti olennaisen fiiliksen PTA:sta: Martinin avioero tais olla tosi pohjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474