Kuka roudaa yleensä loput tavarat talosta? Sorellan vaatteet ei mitenkään ole voineet kaikki mahtua ko. pikkulaukkuun. Vai meneekö hän huomenna takas?
pieni matkalaukku
liian pieni
5
1195
Vastaukset
- niillä on
Pienten lisäksi on isot matkalaukut, jotka on vostettu varastohuoneeseen. Pakkasivat myös ne valmiiksi
- Ellen
jostain sieltä sivusta.. ne ..isommat... erikseen?
Kaikki häätöuhan alla olevat vievät muut tavarat varastohuoneeseen isossa laukussa ja tuotantotiimi hakee pudonneen laukun pois talosta. Muut purkavat laukun.
- Liian pieni
Kiitos tiedosta, nytpä ei tartte tätäkään enää miettiä.
- matkalaukkuhuolitsija
Äly hoi ne laitetaan siihen isoon mustaan joka siellä makkarissa on seinää vasten :) ja se varastohuoneeseen se tulee sitten perästä heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336062
- 574356
- 582781
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282668Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131