Hei, osaisiko kukaan auttaa, tai onkohan kenelläkään ollut joskus samankaltaista tilannetta?
Ongelman ydin on siinä, että minulla on kaksi todella hyvää ystävää, jotka tietävät toisensa, mutta erityisen hyvin eivät tunne. Pyysin toista heistä kaasokseni, sillä mielestäni hän sopii tehtävään paremmin, on paljon rohkeampi, mitä toinen ystäväni... ja tiedän tämän toisen ystäväni pahoittavan mielensä, kun en häntä kunniatehtävään ole pyytänyt. Ystäväni ei tiedä vielä ketä kaasokseni olen pyytänyt, mutta pelkään hänen kuitenkin kuulevan sen jostakin muuta kautta. Miten olisi hyvä selittää hänelle, perustella valintani? Tiedän, hänen varmasti olettavan, että pyydän häntä, vaikka hän ei olekaan siitä sanallakaan puhunut. Hän on aivan ihana ihminen, mutta valitettavasti liian arka kaasoksi! Ja senpä takia valitsin kaasoni, niin kuin valitsin...
On vain niin hankalaa kertoa!!
Miten kerron ystävälle?
5
1877
Vastaukset
- Liitunen
Mielestäni Sinun ei tarvitse selitellä tai perustella toiselle ystävälle miksi et häntä pyytänyt kaasoksesi!
Mutta kerro ihmeessä pian, ennen kuin hän sen muualta kuulee. Luulen, että pettymys olisi paljon suurempi silloin jos joku muu siitä mainitsee. Kyllä hyvän ystävän tulisi tilanne ymmärtää!
Onnea tulevaan :) - osuva selitys!!!
Itse olen kauhean ujo. Mulle olisi ihana kunnia olla kaasona, mutta olen ujo...jännitän..pelkään.
Siskoni sanoikin minulle, että haluaisin sinut kaasokseni, mutta pyysin jo Tuuliaa, koska hän on sellainen, no tiedäthän, älytön puhumaan ja järjestämään. En halunnut sinulle paineita, ja vaikka olin hiukan harmistunut, olin kerta kaikkiaan kuitenkin onnellinne, että siskoni ymmärsi yliujouteni. Ja siis se oli itsellenikin paras ratkaisu. Voihan tämä toinen ystävä olla muussa tärkeässä roolissa, suunnitella mukana jne. muttei tarvitse sitten häissä olla "pääpalikkana". Sain tuoda mielipiteeni ja ideani esille ja olin toteuttamassa polttareita. Ja se oli hauskaa, eipähän tarvinnut oksennella pitkin hääaamua jännityksesta jäykkänä, koska niin siinä olisi käynyt. Sanot että tiedät, että hän on ujo, herkkä ja ihana ihminen, etkä halua, että hän joutuu pelkäämään häitäsi. Kuitenkin usein kaaso myös juontaa häät, eli laulaa ja höpöttää ja innostaa ihmisiä mukaan juttuihin, siihenkään minusta ei olisi ollut. Kyllä hän ymmärtää, kun sanot miten asia on. Ajattelit hänen parastaan, ja kerrot että haluat hänen silti olevan kaikessa mukana, sitenk kuin itse pystyy. AUttamassa sinua pukemaan jne. Kaasoja voi myös aina olla kaksi, toinen hoitaa isomman osan ja toinen pienemmän. Eli siis hyin ajateltuna kaaso nro 1 istuu morsiamen oikealla puolella ja kaaso nro 2 vasemmalla ;) Onnea! - Jeju
Miks et pyytäny molempia? Itse ainakin aion juuri tuon ongelman takia pyytää kahta ystävääni kaasoikseni, vaikkakin myös silloin pari muuta tyyppiä pettyy pahasti... Okei, mun häistä ei oo kyl vielä tietoakaan, kun mies ei kosi, vaan odottelee sitä sopivaa hetkeä... :)
- lilleri l.
miksei voi olla kahta? jakaisivat tehtäviä ja tutustuisivat samalla. varmasti tämä sun toinenkin ystävä on jossain asiassa hyvä.
- missään nimessä
Mieti nyt jos hän todella pahastuu siitä että olet valinnut jonkun muun niin ajattele kuinka hän siitä pahoittaa mielensä jos vielä haukut hänet sen päälle araksi reppanaksi jolta ei suju edes kaason tehtävät joita nyt pystyisi hoitamaan vajaaälyinen teinikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718