hua hin ja "teinit"

äitikkä

Olemme lähdössä kahdeksi viikoksi hua hin;n marras-joulukuun vaihteessa matkanjärj. aurinkomatkat. Eka kerta Thaimaahan, mukaan lähtee myös kaksi nuortamme 13-15 vuotiaat. Kertokaapa vinkkejä ostoksista, ruokailusta ja ajanvietteistä ym. joista nuoretkin tykkäävät. Tietoa tarvitaan myös Kabantamar resortista, onko siisti, millainen aamupala, palvelu, kuljetus keskustaan jne. Kaikki tieto on tarpeen

4

2517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISO S

Vanhempani olivat marraskuussa 2004 kyseisessä hotellissa.Tykkäsivät ja ihastuivat siihen. Aamiainen nautitaan ulkona, "nurmikolle katettuun" buffetpöytään. kaikille löytyy jotain syömistä. Huoneet siistejä,kodikkaita. Pieni Smurffikylä,kuulemma. Hotellilta oli ilmainen kuljetus muutaman kerran päivässä keskustaan/hotellille.Oliko se nyt jokin lava-auto. Yömarkkinoilta tekee parhaat ostokset,muistakaa tinkiä. teineille on varmasti suuri shoppailu muisto,jos vietätte päivän tai kaksi Bankokissa. On kiinteä hintaisia ostoskeskuksia joka kukkarolle.

• sama

Joo ja muistakaa todella tinkiä!!! Jos kauppiaat saavat haluamansa hinnan tavaroistaan niin kohta siellä alkaa hinnat nousta. Sillä konstilla saadaan pidettyä hinnat alhaalla. Ainakin puolet saa hinnoista vähentää heti ja sit ruvetaan hieromaan kauppaa.....

• riittää

Ei sinne tarvi mitään erikoista etukäteen miettiä, kyllä se ympäristö ja eksoottinen elämä näille teineillekkin puree. Ihan rantabeachia, ostoksia, ulkona syömistä, pizzaa, hampuilaisia, oman kotihotellinurkan kuppiloita ja musiikkibaareja, muutama kiva retki jne. Se on siinä. Normaalia lomaa ja arkielämää lomalla. Ihmettelemistä, paljon kävelyä, ulkoilua, tuktukilla ajoa, temppeleitä, luontoa, löhöämistä, se on lomaa myös teineille.

• bath

kävin hua hinis v 2004. Mukava ja rauhallinen kohde. Löytyy kaikkea. Muihin thaimaan kohteisiin verrattuna ei ole niin turistimesta. Kaupungissa ei välttämättä ole paljon nähtävää. Suosittelen kwai-joen reissua. Jos elämä hua hinis alkaa kyllästyttää kannattaa kävästä cha amis, mistä löytyy hyvät rannat. Retket kantsii ottaa suomalaiselta äijältä, kuka on asunut siel pitemmän aikaan (en muista nimeä). Hinnat on melkein puolet halvempia matkanjärjestäjien hinnoista. Shoppailuksi kannattaa lähtee Bangokiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1867
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1570
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1100
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1011
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      49
      852
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4