Missä yksityisellä gynekologilla ootte käyny ekassa ultrassa? Millä viikolla ja paljonko maksoi?
Haluaisin löytää kivan paikan mihin on mukava mennä. Meillä täällä lähikunnassa ei ole ultraa ja sydänäänien kuuntelu menis vkolle 12, en jaksais odottaa sinne saakka. Malttamaton mami ku oon = )
Kiitos vastanneille!
paras gynekologi Treella?
5
3565
Vastaukset
- kyselly/kuullu
koskikeskuksen gyneistä?
Itse en ole käynyt ultrassa mutta kynellä käynyt (ihan vakkarina) monesti ja parilla eri ihmisellä! Oon tykänny tosi paljon ja palvelu on ainakin sillä osin ollu tosi hyvää!
Sori ku vastaan vaikka en paremmin tiiäkkään hinnoista sun muista tohon ultraan mut luulisin et vois olla kiva paikka sunki käydä ku itte oon ainaki tykänny tosi paljo enkä enää muualle menis!! Taatusti menen myös sitten kun (toivottavasti lähitulevaisuudessa) ultraanki täytyy päästä!
Kivoja masuasukin tiirailuita :)
Toivottavasti löydät kivan paikan!!! - piipsu
Mehiläisessä Finlaysonilla on hyvä naistentautien- ja synnytyslääkäri, Ahti Pekkola, jolla olen itse käynyt kaksi kertaa. Eka ultra tehtiin terkkarissa koska kunta sen suostuu kustantamaan, mutta rakenneultra ja yksi ylimääräinen käytiin tosiaan mehiläisessä. Olen kuullut siitä lääkäristä muutenkin kehuja ja oma kokemukseni oli hyvä. Ammattitaitoinen mies ja selitti suomeksi mitä ruudussa näkyy. Omavastuu hinta jäi siihen 67e paikkeille kun kela korvaa loput. Suosittelen lämpimästi. ( mehiläinen.fi )
- on ainakin
TAYSissakin työskentelevä Erkki Kujansuu, mutta en tiedä onko yksityisvastaanottoa. Koskiklinikka?
- kans
käyny koskikeskuksessa ja tykkäsin kovasti!
Itse en mistään hinnasta halua miehelle ja löysin sieltä monta naislääkärivaihtoehtoa!
Suosittelen lämmöllä =)- rv20
koskiklinikassa:
- Leena Norri
- Leena Vasara
- Veronika Tuimala
Nämä kaikki hyviä naisgynejä koskiklinikassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358