Missä yksityisellä gynekologilla ootte käyny ekassa ultrassa? Millä viikolla ja paljonko maksoi?
Haluaisin löytää kivan paikan mihin on mukava mennä. Meillä täällä lähikunnassa ei ole ultraa ja sydänäänien kuuntelu menis vkolle 12, en jaksais odottaa sinne saakka. Malttamaton mami ku oon = )
Kiitos vastanneille!
paras gynekologi Treella?
5
3529
Vastaukset
- kyselly/kuullu
koskikeskuksen gyneistä?
Itse en ole käynyt ultrassa mutta kynellä käynyt (ihan vakkarina) monesti ja parilla eri ihmisellä! Oon tykänny tosi paljon ja palvelu on ainakin sillä osin ollu tosi hyvää!
Sori ku vastaan vaikka en paremmin tiiäkkään hinnoista sun muista tohon ultraan mut luulisin et vois olla kiva paikka sunki käydä ku itte oon ainaki tykänny tosi paljo enkä enää muualle menis!! Taatusti menen myös sitten kun (toivottavasti lähitulevaisuudessa) ultraanki täytyy päästä!
Kivoja masuasukin tiirailuita :)
Toivottavasti löydät kivan paikan!!! - piipsu
Mehiläisessä Finlaysonilla on hyvä naistentautien- ja synnytyslääkäri, Ahti Pekkola, jolla olen itse käynyt kaksi kertaa. Eka ultra tehtiin terkkarissa koska kunta sen suostuu kustantamaan, mutta rakenneultra ja yksi ylimääräinen käytiin tosiaan mehiläisessä. Olen kuullut siitä lääkäristä muutenkin kehuja ja oma kokemukseni oli hyvä. Ammattitaitoinen mies ja selitti suomeksi mitä ruudussa näkyy. Omavastuu hinta jäi siihen 67e paikkeille kun kela korvaa loput. Suosittelen lämpimästi. ( mehiläinen.fi )
- on ainakin
TAYSissakin työskentelevä Erkki Kujansuu, mutta en tiedä onko yksityisvastaanottoa. Koskiklinikka?
- kans
käyny koskikeskuksessa ja tykkäsin kovasti!
Itse en mistään hinnasta halua miehelle ja löysin sieltä monta naislääkärivaihtoehtoa!
Suosittelen lämmöllä =)- rv20
koskiklinikassa:
- Leena Norri
- Leena Vasara
- Veronika Tuimala
Nämä kaikki hyviä naisgynejä koskiklinikassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181