Voiko huimaus johtua vatsavaivoista? Onko kenelläkään kokemusta?
Vatsavaivat ja huimaus
10
7708
Vastaukset
- on, pitää myöntää :),
yleensä huimaus johtuu hartia-, niskaseudun ongelmista, tasapainohäiriöistä, hyvänlaatuisesta asentohuimauksesta ... syitä voi olla monia mm. lääkitys (jos on)yhtenä. Kannattaa tutkia asia paremmin. Yleensä huimaukset ovat kuitenkin neurologisia.
- mullakin
vatsavaivat ilmeni myös huimauksena.
- vai mistä oli kyse?
mullakin kirjoitti:
vatsavaivat ilmeni myös huimauksena.
Ihan puhtaan mielenkiinnon pohjalta kyselen :). Toki ei ole pakko vastata, ellet halua.
- leea'
vai mistä oli kyse? kirjoitti:
Ihan puhtaan mielenkiinnon pohjalta kyselen :). Toki ei ole pakko vastata, ellet halua.
huimaus ei johdu raskaudesta. Mutta on alkanut mietityttämään onko huimauksella ja vatsavaivoilla yhteyttä. Tuntuu että silloin aina huimaa kun vatsakin voi huonosti.
- ollut raskauden
vai mistä oli kyse? kirjoitti:
vuoksi. Mulla oli mahahaava ja ruokatorventulehdus. Huimausta oli melkolailla.Nyt on asiat kunnossa ja huimauskin loppunut.
- lääkärin silloin, kun ...
leea' kirjoitti:
huimaus ei johdu raskaudesta. Mutta on alkanut mietityttämään onko huimauksella ja vatsavaivoilla yhteyttä. Tuntuu että silloin aina huimaa kun vatsakin voi huonosti.
siihen liittyy kuumetta, oksentelua ja muita yleisoireita. Koska huimaus on aivoperäistä (alkup.syy muualla yleisimmin), liittyykö sinulla kuvotuksen tunne kuvaan? Entä muuta? Onko mahdollisesti "tension neck", eli jännitysniska, jolloin hartioiden kipeytyminen muuttunut krooniseksi?
- edelliseen ...
lääkärin silloin, kun ... kirjoitti:
siihen liittyy kuumetta, oksentelua ja muita yleisoireita. Koska huimaus on aivoperäistä (alkup.syy muualla yleisimmin), liittyykö sinulla kuvotuksen tunne kuvaan? Entä muuta? Onko mahdollisesti "tension neck", eli jännitysniska, jolloin hartioiden kipeytyminen muuttunut krooniseksi?
Entä stressioireet, onko huolia tms.?
- Vieraat aineet aiheuttaa
leea' kirjoitti:
- Anonyymi
leea' kirjoitti:
Olen 61-v nainen. Minulla IBS ja kun vatsa reistailee, on esim. ilmavaivoja, minua huimaa tosi paljon. Kun saan vatsan kuntoon, loppuu yleensä huimauskin. Ja toisinaan, kun päätä särkee, vatsakin alkaa reistailla (yleensä tulee ummetusta) eikä päänsärky lopu särkylääkkeillä ennenkuin maha toimii normaalisti. On tutkitusti todistettu, että vatsahermotus toimii aivojen kanssa symbioosissa - kun toinen hermosto voi huonosti, se heijastuu toiseenkin hermostoon.
- Muistele lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784