mistä johtuu epäm.vuoto

eli, luulen että minulla on taas jokin tulehdus alapäässäni koska vuoto on hieman ruskeaa.minulla on ollut nyt täs vuoden aikana monen monta kertaa tulehdus,ja lääkkeet oon saanut,välillä emätin puikkoja, välillä suusta otettavia.mistä nämä tulehdukset johtuu?pesen alapääni joka päivä,pelkällä vedellä.mieheni ei ole raju seksissä joten tuskin mitkään kalvotkaan olisi tulehtunut.rupeaa ärsyttään kun joka kuukausi saan mennä lääkäriin saman vaivan takia.eikö tuntuisi että tämä on jo jotain muuta?vakavampaa?vuoto ei kutise, tai kirvele,mutta haittaa kun housuihin tulee ruskeaa vuotoa.varsinkin silloin kun esim.punnaan,tulee enemmän.voiko jollakin taudilla olla tälläinen vaikutus?klamyn ja ne normaalit olen ottanut,negatiiviset olivat.kertokaa kaikki mitä mieleenne tulee,omasta kokemuksesta tai tiedoista.
kiitos!
4804
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mulla on ihan samaa vaivaa. Mietin et voiskohan se johtua mahdollisesti hormoneista...

Äänestä
  • ehkäsy laastaria,käyttäny nyt n.vuoden...

    Äänestä

  • käytän evra kirjoitti:

    ehkäsy laastaria,käyttäny nyt n.vuoden...

    liian matala hormonipitoisuus aiheuttaa helposti ylimääräisiä vuotoja, koska kohdun limakalvo ei jaksa pysyä koossa jos hormonipitoisuus on liian matala. ehkäisy vaihtoon.

    Äänestä

mulla oli samanmoinen vika jokin aika sitten eli mulla tuli aina yhdynnän jälkeen veristä vuotoa jonkinverran. seuraavan kerran lääkärillä "vuositarkastuksessa" käydessäni mainitsin asiasta lääkärille joka laittoi lähetteen sairaalaan. sinne pääsinkin melko pian ja ensimmäisellä kerralla gynelääkäri tutki (jollain laitteella muistaakseni) ja sanoi että vaiva jouhtuu siitä että kohdunsuu oli jotenkin vähän kääntynyt ulospäin. sovittiin "polttotoimenpide" muutaman viikon päähän, jolloin vaiva oli kylläkin itsestään jo parantunut, mutta lääkäri poltti silti varmuuden vuoksi kohdunsuuta.
eli lääkäriin vaan ja vaadi toimenpiteitä!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


joka kuukausi kirjoitti:

eli, luulen että minulla on taas jokin tulehdus alapäässäni koska vuoto on hieman ruskeaa.minulla on ollut nyt täs vuoden aikana monen monta kertaa tulehdus,ja lääkkeet oon saanut,välillä emätin puikkoja, välillä suusta otettavia.mistä nämä tulehdukset johtuu?pesen alapääni joka päivä,pelkällä vedellä.mieheni ei ole raju seksissä joten tuskin mitkään kalvotkaan olisi tulehtunut.rupeaa ärsyttään kun joka kuukausi saan mennä lääkäriin saman vaivan takia.eikö tuntuisi että tämä on jo jotain muuta?vakavampaa?vuoto ei kutise, tai kirvele,mutta haittaa kun housuihin tulee ruskeaa vuotoa.varsinkin silloin kun esim.punnaan,tulee enemmän.voiko jollakin taudilla olla tälläinen vaikutus?klamyn ja ne normaalit olen ottanut,negatiiviset olivat.kertokaa kaikki mitä mieleenne tulee,omasta kokemuksesta tai tiedoista.
kiitos!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu