59 kilpailijaa sisään. Kilpailu kestää 365 päivää. Näin saksassa tehtiin 5 tuotantokaudella.
Sama suomeen joskus tulevaisuudessa niin jo riittäisi löpinää asiasta. Tosin toivottavasti suomi tekee tämän. Sillä siinä sitä taas olisi hyvä tilaisuus mokata ja pahasti monta asiaa.
Minä toivon keskustelua tästä asiasta. Kannattakaa tai vastustakaa. Ihan sama minulle. Ideana pähkähulluun maahamme sopiva. Talo tosin pitäisi olla isompi. No kyllä sponssorit maksaa. Loput tulot kerätään katsojilta, eiks jee. Kännykät vain käyvät kun äänestys tulee.
365 päivää talossa
tämä suomeen
2
508
Vastaukset
- :))))
se olis kyl hyvä:D paitsi ehkä ois kyl vähä liikaa porukkaa samas talos.pitääs kyl olla VÄHÄN isoompi kämppä:)
tulla aika kalliiks tehä. En usko et tehään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874