Ongelmani on litran jogurttipurkin törkyisyys avaamisen jälkeen! Siis kuinka te pidätte purkin kaatoaukon siedettävän näköisenä? Olen haeskellut kaupoista muovisia "irtonokkia" (ennen niitä oli), mutta en ole löytänyt mistään. Pistäkääpä nyt parhaat niksit kehiin!
litran jogurttipurkki
7
2198
Vastaukset
- meriroswo
kaada kaikki jukurtti kerralla. toimii.
- Pitkäkieli
Kun olet kaatanut annoksesi purkista, nuolase kielellä purkin suu puhtaaksi. Näin se on taas siisti seuraavalle käyttäjälle, jolle olet opettanut saman niksin.
- propleema
täälläkin . Mutta pyyhkäisiskö mielummin purkin suun hyvin pestyllä sormella , kuin kielellä , yäk! Mutta taidanpa kuitenkin putsata purkin suun pikkulusikalla.....
- kun aina
jää noin desin verran pohjalle ja reunoille hyvää tavaraa. Muovisella nuolijalla on aika sottaista ja en oikein muuta ole keksisnyt kuin vain valuttaa....Mites muut?
- Saksilla
Kun pohjalla tuntuu olevan tavaraa, joka ei kaatamalla ulos tule, ota avuksi sakset. Purkki poikki ja lusikka käteen.
- Loput
Ensinnä pohja lituskaiseksi, sitten rullaamaan pohjasta alkaen miehen voimalla,
joko astiaan tai suoraan isoon suuhun!
Että sillälailla!- Anonyymi
Saksilla purkki poikki, lusikalla omaan käyttöön. Koira nuolee loput, purkki valkjanvirkeeksi.😝😝😝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594