Älkää nyt hyvät ihmiset

Puolaan menkö

se on umpihullujen leikkikenttä täynnä fundamentalistikatolisia jotka luulevat kaikkia
paitsi muita fundiksia homoiksi ja kommareiksi kun
joutuivat itse olemaan osana Neuvostoliittoa hyvin
pitkään. Puolan johdossa on sekopäitä muutenkin ja maa kärsii köyhyydestä eli täysin rappiolla ollaan
Puolassa. EU:n säännöksiäkään ei puolassa noudateta
vaikka se siihen on liittynyt. Mitä hienoa muka
Puolassa teidän mielestänne on? Puolalaiset taitavat myös kadehtia hyvinvointivaltioiden kuten Suomen asukkaita.

18

3347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynnyt

      Paljon hienoja paikkoja ja nähtävyyksiä kun vaan osaa valita oikeat paikat mihin mennä.

      Halvat hinnat ja ihan mukavia ihmisiä,ei ole vielä noussut kusi päähän kuten joissain naapurimaissa pienen talouskasvun jälkeen.

      5 vuotta lisää ja täällä kaukaisessa kylmässä korvessa kadehditaan niitä Puolalaisia.

      10 vuotta lisää ja täältä kurjalasta lähdetään sinne siirtotöihin paremman palkan toivossa.

      • Spaddu

        Aika turhaa toiveajattelua.


      • Käynnyt
        Spaddu kirjoitti:

        Aika turhaa toiveajattelua.

        Puolaan syntyy vuodessa enemmän työpaikkoja kuin Suomesta lähtee Kiinaan;)


    • ???

      Onko nyt helpottunut olo? Mitä oikein vaivaa sinua? Oletko itse ksenofobi vai sittenkin toivottomasti rakastunut (puolalaiseen kenties)? Vai etkö edes ole koskaan Puolassa käynyt? Sekin selittäisi paljon.

    • mush

      Jaa että täysin rappiolla... No, minä ainakin viihdyn täällä oikein hyvin :)

      Ehkä sinunkin kannattaisi edes kerran käydä täällä.

    • Hande_vee

      ... siitä hankala tiede että tuo lääkeannostuksen koko on pirun hankalaa muodostaa yksilölle ettei lähtisi tolla viisiin lapanen käsistä :)

      Yhdyn edelliseen, ei miulla ainakaan mitään valittamista ole ja ihan hyvin opintolainoja makselen nykyisellä palkallani Suomeen täältä käsin. Ja ei toistaiseksi fundiskatolilaiset ole suuremmin huolta miulle aiheuttaneet, ehkä niin että naisystäväni kanssa olen kirkossa käynyt muutaman kerran.

      Tervetuloa tänne visiitille, ehkä samalla käydään jonkun kivan sedän luona hakemassa nappeja suurempaan hätään.

    • westend

      ..Sinulle suopottujen tervaamista turvallisessa kotosuomessa.
      Puola on upea maa, paljon nähtävää, tekemistä ja ystävällisiä ihmisiä.Puolassa rakennetaan ja pyritään kehittymään siirtymätaloudesta kohti Euroopalaista taloutta. Siinä on hyviä puolia jos on haittapuoliakin.
      Puolassa on loistava kulttuuritarjonta ja oopperaliput ja klassisenmusiikin konserttiliput ovat edullisia kuten muissakin entisen Itä-Blokin maissa.Jazzin ja buesin harrastajalle vaikkapa Krakowa tarjoaa loistavia ja edullisia mahdollisuuksia kuunnella lemppari musaa lukuisissa klubeissa halvan oluen kyytipoikana.
      Klubeille voi mennä ihan tälläinen taviskin eikä tarvitse jonotella ja katsoa kuinka kaikenmaailman pellejulkkikset livahtavat jonon ohi kuten Suomessa.
      Onko Suomi hyvinvointivaltio mitä esim. Puolan kansalaisten pitäisi kadehtia?
      Jos rupeaisin kirjoittamaan mitä hienoa Puolassa on niin siihen menis mulla koko päivä.

      • hande_vee

        Vaikken itse mikään Jazzin ystävä olekaan, niin täällä Katowicessa on todella SUURI jazz tarjonta, tosin muutenhan kaikki tietävät kuinka kiva kaupunki tämä muuten on :)

        Eli, tervotuloa jatsaamaan.

        Hannu


      • I like Poland

        SO WHAT JOS KAIKKI EIVÄT arvostakkaan Euroopassa monikulttuurista homoilua kuten Suomessa


      • polskij
        I like Poland kirjoitti:

        SO WHAT JOS KAIKKI EIVÄT arvostakkaan Euroopassa monikulttuurista homoilua kuten Suomessa

        Olen samaa mieltä !!!! Suomi on pahoinvointivaltio....


      • OutomaaSuomi
        polskij kirjoitti:

        Olen samaa mieltä !!!! Suomi on pahoinvointivaltio....

        Suomessa on siirtolaisten sukupuoleen hyökkäyksiä ja törkeä väkivalta , tuhansia seksuaalinen hyväksikäyttö lasten ja naisten ja tämä on vasta alkua !
        TUHANSIA SEKSUAALINEN NAISTEN HYVÄKSIKÄYTÖÖN ! - väkivaltaiset muslimit ! " muslimimaahanmuuttoa ja raiskaus epidemia"http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/raatikainen_uv_hyokkaykset_jarjtoimintaa-45178
        Pakolaiset raiskaavat naisia ohikulkijoita ja yhä enemmän on heidän rikollisuutta nykypäivään! Suomen hallitus rajoittaa ajattelun ja sanomisen vapautta tällaista kohtelua on Suomessa !


    • henrikkarlsson

      HERÄÄ VITUN SUOMALAINEN PELLE.

    • Näitä riittää

      Onhan se toisaalta ihan kunnioitettavaa, että näin monet sentään jaksavat vastata aloittajalle, joka ei ymmärrä mistään mitään ja haluaa sen silti tuoda esille täällä matkailupalstalla.

    • Mitä sen väliä

      mitä jotkut fundiskatoliset kuvittelee en osaa kieltä joten ei niiden tyhmiä juttuja kuitenkaan ymmärrä ja samoin baarissa Suomea halvemmat hinnat eikä onneksi ymmärrä mitä tyhmää ihmiset puhuu toisin kuin Suomen baareissa. Ja muutenkin halvemmat hinnat, kauniita paikkoja ja on ne kirkot ihan kauniita kattella.

      Entinen johto oli hyvän nykyisestä en tiedä. EU:n säännöksiäkään ei noudateta koska siellä ihmisillä on enemmän munaa, meillä vaan lapataan rahaa Kreikkaan.

      niin ja meillä on jauhopäitä jotka ajaa ns. tasa-arvoista avioliittolakia.

    • late34

      Puola=todeella mielenkiintoinen maa. Kaikenlisäksi suht. halpa.
      Jos kaipaa euroopan lomiltaan jotain erilaista, suosittelen Puolaa

    • Koiuytrewas

      Ja todella kauniit naiset!!

      • polska4

        Puola on loistomaa! Näkemistä ja kokemista löytyy joka lähtöön.


    • ntbgbrvafed

      adam malytz

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe