HAKKAIS JONKUN PELLEN NYRKKEILIJÄ ASIKAISEN MENNEN TULLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
GREUSSI ON KOVIN
11
2872
Vastaukset
- hoiiuö
nyt pelle nyrkkeily o vielä oikeeta kamppailu_urheilua hippaleiki rinnalla taitais alkaa pohjolan pedofiilillä läski tummua
- kehäshakki
On olemassa huono provo, sitten on huonompi provo ja
viimeisenä tulevat tuon äskeisen kaltaiset.
Mutta oli siihen joku toinenkin urpo tarttunut. Ja nyt näköjään kolmas :P
Aika surullista, eikö vain? - -----------
Onhan SG sparrailut joskus nyrkkeilijöiden kanssa, mutta heikolla menestyksellä. Kun eräs tunnettu nyrkkeilijä osui sparrissa ensimmäisen kerran SG:iin, SG ei enää halunnutkaan sparrailla...hmmm... miksiköhän?!
- einari etelämäki
Nää on taas näitä juttuja. Todellisuudessa Greus tiputteli nyrkkeilijöitä, vaikka sparrailtiin nyrkkeilysäännöillä. Puhumattakaan mitä olisi tapahtunut, jos olisi tkd-säännöt olleet käytössä.
- summa
einari etelämäki kirjoitti:
Nää on taas näitä juttuja. Todellisuudessa Greus tiputteli nyrkkeilijöitä, vaikka sparrailtiin nyrkkeilysäännöillä. Puhumattakaan mitä olisi tapahtunut, jos olisi tkd-säännöt olleet käytössä.
Menkääpä lapset tänne jatkamaan ininäänne.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=123&conference=4500000000000475&posting=22000000020020662
Varataan tämä tkd-foorumi edes vähän tasokkaammalle keskustelulle, jookos? - skOh
Kyllä se vaan kuule niin on, ettei ole Sami ottanu keltään nyrkkeilijältä osumaa. Ihme paskanpuhumista
- H.B.K
siellä se kovin jätkä vaan istuu Oulun lääninvankilassa Pelkääjien osastolla.
- reeneissa
mut greussi on kevyeen kovin kaikista...pudottais aika kevyeen tollasen pellen kuin asikainen hah
- pelottaa
reeneissa kirjoitti:
mut greussi on kevyeen kovin kaikista...pudottais aika kevyeen tollasen pellen kuin asikainen hah
Olet varmaan ollut monissakin treeneissä (nimenomaan vain ollut), mutta harjoitteleppa joskus myös, äläkä vain istu siellä! =)
- jonne
Niimpä , eikä missään pelkääjien osastolla.
Pelurit ja pelkääjät on muualla, vapaalla nimittäin perse Satu ja kaikkien yhteinen Maija.
Jutun alulle panijat . - varmaa tietoako?
jonne kirjoitti:
Niimpä , eikä missään pelkääjien osastolla.
Pelurit ja pelkääjät on muualla, vapaalla nimittäin perse Satu ja kaikkien yhteinen Maija.
Jutun alulle panijat .SG on pelkääjien puolella eristyksessä. Varma tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401