Onko Valo käynyt armeijan.....?

Tyyppi vaaan...

Kunhan kyselen mielenkiinnosta.

18

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oHIMo

      Eipä taida olla käynyt. Joskus ainakin herra puheli siitä, että pitäisi sekin suorittaa, että miehistyisi. Monet muusikothan lykkävät ja lykkäävät tuota asepalvelusta tappiin asti.

    • Julia

      Muistaakseni juttu oli niin, että sillä on armeijasta vapautus astman takia. Korjatkaa, jos muistan väärin.

      • Inttiin vaan

        mokoma vellihousu. Jos vetää röökiä noin paljon (tosin kuulemma vain kun kamera on lähettyvillä) niin voi kyllä käydä intinkin.


      • Tex.
        Inttiin vaan kirjoitti:

        mokoma vellihousu. Jos vetää röökiä noin paljon (tosin kuulemma vain kun kamera on lähettyvillä) niin voi kyllä käydä intinkin.

        Suomalaista perisyntiä kateutta taas ilmassa. :)


      • ...
        Tex. kirjoitti:

        Suomalaista perisyntiä kateutta taas ilmassa. :)

        niin? kauteutta taas? mistä työ ihmiset joka helvetin asiaan esitätte syyks kateuden? eihän armeijaan ole kenenkään pakko mennä. miksi siis olla kateellinen? vai röökinpoltostako piti olla kateellinen vai mistä? häh?


      • kade-tti
        ... kirjoitti:

        niin? kauteutta taas? mistä työ ihmiset joka helvetin asiaan esitätte syyks kateuden? eihän armeijaan ole kenenkään pakko mennä. miksi siis olla kateellinen? vai röökinpoltostako piti olla kateellinen vai mistä? häh?

        se on perusvastaus kehä1. tuon puolen..


      • Olen jo intin
        Tex. kirjoitti:

        Suomalaista perisyntiä kateutta taas ilmassa. :)

        käynyt.

        Entä mistähän olisin herra Valolle kateellinen?


      • realisti vauhdissa jälleen
        Olen jo intin kirjoitti:

        käynyt.

        Entä mistähän olisin herra Valolle kateellinen?

        ja se on myynyt USA:ssa 500 000 levyä. On siinä jo vähän syytäkin olla kateellinen.


      • nainen...
        realisti vauhdissa jälleen kirjoitti:

        ja se on myynyt USA:ssa 500 000 levyä. On siinä jo vähän syytäkin olla kateellinen.

        ollut jo kymmenen vuotta. Rahaa ruokaan ja huvituksiin, katto pään päällä. Levyjä en ole myynyt yhtään eikä kiinnosta. Saan toimeentuloni toiselta alalta.

        Eli?

        Kaikki emme ole kuten sinä.


      • ei pidä paikkaansa
        Inttiin vaan kirjoitti:

        mokoma vellihousu. Jos vetää röökiä noin paljon (tosin kuulemma vain kun kamera on lähettyvillä) niin voi kyllä käydä intinkin.

        sinä totta puhut nimimerkillä olet väärässä! Viltsulle tuli astma, kun sen koira kuoli!!


      • dovaara
        kade-tti kirjoitti:

        se on perusvastaus kehä1. tuon puolen..

        Joko olet alle 15-vuotias tai sitten et ymmärrä vain yksinkertaisia asioita. Ainakin minun poikaystäväni kävi sivarin kun ole astma eikä armeijaan mennyt. Niin että miksei Valo joudu sinne kysyttää minuakin. Ja älä jauha kateudesta koska menisin armeijaan jos voisin.


      • jjjjjjjj
        dovaara kirjoitti:

        Joko olet alle 15-vuotias tai sitten et ymmärrä vain yksinkertaisia asioita. Ainakin minun poikaystäväni kävi sivarin kun ole astma eikä armeijaan mennyt. Niin että miksei Valo joudu sinne kysyttää minuakin. Ja älä jauha kateudesta koska menisin armeijaan jos voisin.

        "Ja älä jauha kateudesta koska menisin armeijaan jos voisin."

        Niin mikset sitten mene armeijaan? Oletko liian nuori vai mikä on syynä?


      • Myrskykatti
        ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        sinä totta puhut nimimerkillä olet väärässä! Viltsulle tuli astma, kun sen koira kuoli!!

        Siis onko se jokin vitsi, että se sai astman kun sen koira kuoli? Siis uskooko joku todellakin tohon? On minultakin kuollut koko liuta koiria ja kissoja ja muita elikoita mutta ei minulla mitään astmaa ole.


    • mies--

      taas täällä itketään kun ei itse ole päässyt menestymään... surullista
      Antaa Villen nauttia.
      Se intti mitään miestä välttämättä tee (kokemusta on)

    • soiro

      Nää pissisten v4stauxet on aina niin ihania:
      SÄ OOT VAAN NIINQ KATEELLINEN!!!1!
      VILLE ON NIIIIN IHQRAXUPOXU

      • viestejä mutta

        ONKS SE KÄYNY ARMEEJAA VAI EI?


      • jonka olisit
        viestejä mutta kirjoitti:

        ONKS SE KÄYNY ARMEEJAA VAI EI?

        voinut lukea tämän viestiketjun (osittain järjettömistäkin) viesteistä: Ville Valo ei ole käynyt armeijaa, koska hänet vapautettiin asepalveluksesta astman tai jonkin vastaavan takia.


      • asdfasd
        jonka olisit kirjoitti:

        voinut lukea tämän viestiketjun (osittain järjettömistäkin) viesteistä: Ville Valo ei ole käynyt armeijaa, koska hänet vapautettiin asepalveluksesta astman tai jonkin vastaavan takia.

        Astman takia hänet vapautettiin. Eikä astma imhiselle tule, jos hänen koira kuolee, eikä tupakanpolttokaan ole astaa aiheuttanut, vaikka pahentanut varmasti on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe