Vääristynyt omakuva?

VääräPeilikuva

Tää voi olla ihan tyhmää mutta haluan kirjottaa tänne.. Tietää mitä mieltä ootte...

Välillä musta tuntuu että oon hoikka ja just sopiva. Sillon kun en vertaa itteäni toisiin mua hoikempiin ihmisiin. Mutta viime viikonloppuna olin riparilla. Mulle tuli tosi läski olo!! Mun kaverit on tosi hoikkia! Just täydellisiä! Vitsit ku tuli läski olo ja tunne ettei kuulu joukkoon... Ja aina jos heitän esimerkiksi ohi mennen että oon läski, ne sanoo ettet tod oo ja tommosta.. Musta oikeesti tuntuu että ne valehtelee mulle vaan ettei ne loukkais mua.. Sit musta tuntuu koko ajan että ne aattelee että tuo on vitn läski :'( Ja tuntuu myös tosi ankeelta olla tosi laihojen kanssa.. Tulee heti hirveen katkera olo (ei semmonen että vihaisin kateudesta laihaa vaan että alan vihaamaan itteeni ku en oo ite semmonen). Munki serkku on tosi laiha, just täydellinen. Nään sitä suunnilleen kerran vuodessa mutta musta tuntuu että en haluais tällä kertaa mennä sinne... Katkeroituisin heti sen läsnäollessa. Mulla on aina tunne että oon ulkopuolinen etten kuulu joukkoon.. ja musta myös tuntuu etten ansaitse ruokaa tai mitn syömistä! Eihän läskin tarvi syödä... En edes kunnolla tiedä mitä ajatella... En sano mun kokoja tänne, mitä se auttais...

Mutta olkaa niin kilttejä ja sanokaa oonko teidän mielestä läski, ei mitn säälin antoa vaan sanokaa ihan rehellisesti... Nick Galleriassa Armanda ja nuista kuvista ei kovin hyvin saa selvää mutta yrittäkää edes. Ja anteeksi tämmönen hirvee säälinkerjäys viesti :(

7

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

      Viime viikonloppuna olit riparilla, vaikka sulla kuvien perusteella oli konfis 20.8 -06?

      Jos toi kuitenkin on sun nicki, niin kuinkas laiha sä oikein haluaisit olla? Meinaan minusta sun olis ihan hullua alkaa laihduttamaan! Itse olen sinua laihempi, olen tosi laiha, mutta sanon vaan sen, ettei tämä mitn helppoa ole. Ei tod. Vaatteita on hankala ostaa ja ohikulkijat katsoo ällöksyen ja kauhistellen. =D
      Että milläköhän perusteella tää "mitä laihempi, sen täydellisempi" -juttu on tullut.. En ymmärrä.

      • VääräPeilikuva

        Se oli jatkoripari, missä olin. :D


    • Nimetön 2

      Olisko anorektikon kroppa täydellinen? Ei se ole vaarallista jos kilo tai kaksi on ylipainoa.

    • poika92-

      Et tod oo läski. hyvännäkönen. :)

    • läskiksi luuleva

      et ole läski!
      ja tämän viestin saa kopioida kaikille ketkä väittää tällä keskustelu palstalla olevansa läskejä!

    • minä vaan

      Et oo läskiä nähnytkään!! Oot hyvä just tollasena,ehkä jopa pari kiloa lisää tekis hyvää. Hauskaa syksyä :)

    • Anonyymi

      ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe