Pojallani on Tecni-mec Marcheno V.T haulikko.
En ole sen nimistä kampetta ennen tavannut.
Valmistettu Italiassa. Kuka lie Suomeen tuonut ja onko harvinainen? Rungssa lukee pienellä "isapi".
Halvalla sain 120 e ja päälekkäispiippuinen ase.
Oudon merkkinen haulinpaiskaaja
6
2464
Vastaukset
- on se
todella arvokas. Oiskos hintää noin 60e, sillä nissä os todella vaarallisia valmistus vikoja. monet on tappanu ittensä niillä niiitten valmistus vikojen takia..
- pilailumielessä
itse en ainakaan ole kuullut sellaisia tapauksia, ne olisivat luullakseni päätyneet jonkinlaisiin otsikoihinki.
- Jussi 1087
Tämä on nykyinen Fair.
www.fair.it - Günther
Itsellä samanlainen murheenkryyni. Aika epäluotettava ase kaikenkaikkiaan, mutta keveys ja näppäryys ovat plussaa.
- ollie
Asekauppias sanoi Eloranta nimisen tuontifirman tuoneen ko.asetta Suomeen.
Italian vanhimpia asetehtaita, laatupeli.
- Anonyymi
Olen samanlaisella ampunut satoja kertoja ja pidän erityisesti sen keveydestä. Miellyttävä ja tarkka ase. Laadullisesti hyvä Italialainen muttei merkkinä mikään arvostettu. Myyntihinta edullinen / keskiluokkaa kunnosta riippuen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565