Pojallani on Tecni-mec Marcheno V.T haulikko.
En ole sen nimistä kampetta ennen tavannut.
Valmistettu Italiassa. Kuka lie Suomeen tuonut ja onko harvinainen? Rungssa lukee pienellä "isapi".
Halvalla sain 120 e ja päälekkäispiippuinen ase.
Oudon merkkinen haulinpaiskaaja
6
2650
Vastaukset 6
- on se
todella arvokas. Oiskos hintää noin 60e, sillä nissä os todella vaarallisia valmistus vikoja. monet on tappanu ittensä niillä niiitten valmistus vikojen takia..
- pilailumielessä
itse en ainakaan ole kuullut sellaisia tapauksia, ne olisivat luullakseni päätyneet jonkinlaisiin otsikoihinki.
- Jussi 1087
Tämä on nykyinen Fair.
www.fair.it - Günther
Itsellä samanlainen murheenkryyni. Aika epäluotettava ase kaikenkaikkiaan, mutta keveys ja näppäryys ovat plussaa.
- ollie
Asekauppias sanoi Eloranta nimisen tuontifirman tuoneen ko.asetta Suomeen.
Italian vanhimpia asetehtaita, laatupeli.
- Anonyymi
Olen samanlaisella ampunut satoja kertoja ja pidän erityisesti sen keveydestä. Miellyttävä ja tarkka ase. Laadullisesti hyvä Italialainen muttei merkkinä mikään arvostettu. Myyntihinta edullinen / keskiluokkaa kunnosta riippuen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1422272Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154940- 78903
- 64891
- 117889
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581