Tv ohjelman tallentaminen dvd:lle

J.P.Jakomieli

Kun talletan tallentavalla dvd:llä digiohjelmaa dvd:lle ja viimeistelen rw levyn, niin pitäisikö riittää jotta voi katella/polttaa nerolla toiselle dvd rw levylle tietokoneessa?
Vai pitääkö olla kaikenmaailman muita ohjelmia tietokoneessa?
Ja jos nerolla voi poltaa niin miten se poltetaan niin että se näkyy jonkun muun dvd laitteessa?

4

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rw levyjä ei viimeistellä. Jos tallentimesi tuollaisen mahdollisuuden antaa se joko tekee jotain muuta tai ei tee mitään. Muu voisi olla editointien muuttaminen yhteensopivaksi.

Levyn voi kopioida toiselle DVD:lle myös esim. R, eli voit kopioida levyn halvemmalle ja säilyvämmälle R:lle ja tyhjentää. Tuo onnistuu ihan kopioimalla levy Nero Expressillä.

• J.P.Jakomieli

Voiko R-levyn tyhjentää uutta tallennusta varten?
        Vai tarkoitatko, että talletan tv ohjelman rw levylle ja otan koneelle sitten koneelta R levylle?

Siis olen tosi alottelija näissä puuhissa ja kun näinä päivinä tullee melkein joka päivä jotain uutta ,mennee siinä heikkopäisimmältäkin nuppi sekaisin.
        Joten jos vaik hiukan neuvoisit miten edes siirrän tosta rw levyltä tv-ohjelman tietokoneelle ja niinpois päin?

• jestas5
        J.P.Jakomieli kirjoitti:

Vai tarkoitatko, että talletan tv ohjelman rw levylle ja otan koneelle sitten koneelta R levylle?

Siis olen tosi alottelija näissä puuhissa ja kun näinä päivinä tullee melkein joka päivä jotain uutta ,mennee siinä heikkopäisimmältäkin nuppi sekaisin.
        Joten jos vaik hiukan neuvoisit miten edes siirrän tosta rw levyltä tv-ohjelman tietokoneelle ja niinpois päin?

Haet slysoft sivuilta clonedvd ohjelman jolla ko
        pioit rw levyn r levylle.jos kyseessa pysyva kopio.

• J.P.Jakomieli kirjoitti:

Tarkoitan juuri sitä, että otat kopion R:lle. R:ää ei tietenkään voi uudestaankäyttää. Yksittäisen ohjelman kopioimisesta en tiedä, mutta levyn voi kopioida kovalevylle esim. Imagena (nerolla) tai sitten kopioi sen video_ts hakemiston.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4683
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3798
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      3208
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      113
      3061
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2884
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2548
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      247
      1977
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36