"Käytän käytettyjä vaatteita, kylässä sukulaisisssa tai tutuissa käydessä kyselen olisko neulaa ja lankaa ja paikkaan vaatteet housun persausta myöten siellä. En tuhlaa omia lankoja. Ja syön kahvileipää niin paljon ettei tarvitse ruokailla, jos kahvit tarjoavat.
Huoltoasemilta aina ruokaliinoja reilusti mukaan - jos pakko käydä ja ottaa halvin annos mustaa kahvia. En soita kellekkään vaikka olisi kuinka yhteinen hätätilanne, minulle soitakoot.
Pihtaan kaikkea. En heitä mitään menemään. En edes tyhjiä ruokapakkauksia. Hyviä säilytyskoteloita.
Säästötilini on jo mittava - tosissaan. En koske siihen, piheys on elämäntapa ollut 40 vuotta. Rahaa on jo kuin Nokian osakkaalla.
Esim. jos joku tuttuni aikoo hirttää itsensä sanon: "ajattele paljonko köysi maksaa, kannattaako sitä itsemurhaa tehdä jo kovin kalliiksi tulee".
Samoín sairaille: "kannattaako niitä lääkkeitä syödä jos kovin kalliita ovat?"
Jos minut heittäisi kaivoon, sieltä pummpaisi pihiä vuoden."
Tämmöinen on sukulaiseni.
Jeesus että on kestämistä.
Sairaalloinen piheys on sairaus.
kaikkein pihein
6
1362
Vastaukset
- viimeisen henkäyksen
ja noutaja tuli.
Mitään et nauttinut elämästäsi, valtio vei perintöveron nimissä roposet ja mitä jäi jäljelle, serkkupoika ryyppäsi yhtenä kapakki-iltana. Sen pituinen se.
Eli miten olisi kohtuus kaikessa, jopa pihiydessä;) - Onnittelija
Usein köyhät eivät ole niitä varsinaisimpia pihejä. Kaikkein pihimmät löytyy just näistä joilla rahaa olisi elää normaalistikin.
- hannu kalle
No jos lapsia on niin voihan sitä pihtailla elämäntapana...he siitä hyötyy. Muutoin rajansa kaikella.
- Pihi ja rikas
Eipä ole minulla koskaan tulot olleet suuret. Mutta pihi olen aina ollut. Nyt olen rikas. On niin mukavan turvallista olla ja odotella vanhuutta.
- Pissaa piheille
Pihi ja rikas kirjoitti:
Eipä ole minulla koskaan tulot olleet suuret. Mutta pihi olen aina ollut. Nyt olen rikas. On niin mukavan turvallista olla ja odotella vanhuutta.
On mukava olla ja odotella vanhuutta kun pihtaillut elämänsä. Vanhana istut yksin vanhainkodissa paskomassa vaippoihin ihan samallalailla kuin köyhät vanhuksetkin.
Ja kun kuolet pihtaamasi rahat menevät valtiolle - kalliiksi tulevia lapsia tai perillisiä sinulla ei varmasti ole. No, tuetpa sitten valtion kassaa tuntuvasti, jos kerran rikas olet.
Mukavaa odottelua. - suhteellista..
Pissaa piheille kirjoitti:
On mukava olla ja odotella vanhuutta kun pihtaillut elämänsä. Vanhana istut yksin vanhainkodissa paskomassa vaippoihin ihan samallalailla kuin köyhät vanhuksetkin.
Ja kun kuolet pihtaamasi rahat menevät valtiolle - kalliiksi tulevia lapsia tai perillisiä sinulla ei varmasti ole. No, tuetpa sitten valtion kassaa tuntuvasti, jos kerran rikas olet.
Mukavaa odottelua.Minusta pihi saa olla jos tuntuu siltä, ei ole mitään järkeä törsätä uusiin vaatteisiin kun kerran löytyy hyviä käytettyjä. Minäkin toivoisin että elääkkeellä ollessani olisi pieni vararahasto olemassa, jos vaikka sattuisi joku rahaa vievä sairaus. Yhteiskunnan tukeen on turhaa nojautua. Ja sitten voi ostaa apua jos tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829