noloin baarimoka

kertokaapas oma

Haluan kuulla teidän noloja paarimokia, koska olen tehnyt aika nolon ja haluan lohduttaa itseäni ja tietää etten oo läheskään ainoa. Kun tänne on muutama tullut niin saatan ehkä kertoakin...nyt se on vielä liian tuore, *HÄPE HÄPE*
voi äly, että oli nolo juttu.

17

11135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja viinaa

      vatsa meni kuralle ja tuli ripulit housuun. onneks oli vaihtopikkarit veskassa niin ei tarvinnut haista paskalta ja oksennukselta koko kotimatkaa, vain oksennukselta :)

    • kaiken se kestää

      Kävelin tyylikkäästi veskistä huulet töröllään ja ripset ojossa....veskipaprua roikkui perässä metrin verran minihameen alta.

    • vahingossa

      naisten vessaan. Sedät oli aika nopeasti kimpussa. Kaverit näki. ko. paikassa ei ole sen jälkeen tullut käytyä.

    • Iskukänni

      Keräsin rohkeutta ja otin muutaman neuvoa antavan. Sitten suunnistin ihastukseni pöytään, hän joi kahvia.
      Miten NOLOA kun mies sanoi että mene pois
      Tästä aikaa jo vuosia, mutta edelleen oon lätkässä ja edelleen nolottaa.

    • Beffaaa

      Heilutin pyllyy, iskin miehii, tansin ja söperin humalassa kaikkee seksysti. Lähin miehen mukaan. Normaalia???

    • mokailija

      Kyllähän niitä on monia esim.tanssisin baaritiskillä, örvelsin tuntemattomille jotain outoa yms

      • hauhaua

        oksensin johonkin baarin takahuoneeseen ja istuin siellä sulkemisaikaan asti. =( noloo


    • hiukset

      tulitikulla. Tosin en tiedä kuinka moni edes huomasi mut haju oli aivan kamala.

    • sitten..

      olin hiukan tuiskeessa ja hyvällä tuulella kun tein lähtöä eräästä ravintolasta ja kuinkas ollakaan otin portsarin naaman käsieni väliin ja moiskautuin oikein kunnon pusun ja mutisin jotain sille(en muista mitä). Hiukan hävetti seuravalla kerralla..

    • noloinko?

      Kaaduin vekkiminimekossa entisen hoidon pöydän eteen ja mekko lensi korviin, juoma jätkän pöydän alle ja tottakai mulla oli pelkät stringit alla. :D

    • Suomalainen maailmalla

      Jossakin kaukana täältä tuli mentyä paikalliseen ravinteliin ja tuli dokattua viskipaukkuja ja olutta. Sitten esiinnyin kitaran kanssa, kun se saatiin talon soittajilta minulle.. Enhän mä kuin luulin vain osaavani jotakin soittaa. No, eihän tämä mitään... mutta kun kaikkea siihen liittyvää en pysty ikinä kertomaankaan! Eikä näistä toivu koskaan.

      Toinen juttu taas päinvastaisella puolella maailmaa oli vähän vaimeampi kun siitä vaan toiset puhuivat jälkeenpäin ilman että se itseäni olisi mitenkään vaivannut. Tilasin kaljapullon tiskiltä ja - no, kun kaikki muutkin saivat juoda ilmaista kaljaa (kyllä!) - niin päättelin, että minäkin saattaisin onnistua pummaamisessa, ja laiton pullon takin sisään. No, baariukko viittoili pöytäämme päin tuomaan pullon takaisin. Tämä nyt jo hymyilyttää, mutta noita toisia on paljon, joista ei toivu konsanaan..

      Sitä se teettää jos nuoruuttaan tyhjän pään täyttää oluen vellillä.

    • kaadoin

      juomat päälleni. Peruutin takaperin, kompastuin korokkeeseen, lensin selälleni, siiderit lensi päälle. Vähän hävetti kun takana oli pöydät täynnä ihmisiä..

    • strippasin

      Vuosia sitten minä vedin niin överiksi, että join kaikkea sekaisin, kotiviiniä, siideriä ja paukkuja. Seurauksena oli, että kuppilassa nousin pöydälle, revin paitani auki ja nostin hameen korviin, stringit alla ja olin näyttänyt KAIKEN! Oli kuulkaa kuolema lähellä ja kauan sen jälkeen. Hävetti niin hev....ti! Vuodet onneksi armahtaa ja se kerta opetti ottamaan niin, että järki on aina päässä. Ei ikinä enää vedetä kuin pesusieni.

      • vaan näkyville

        näytikö vaan
        oisit antanut pillua viel lipasta ja panna kunnolla
        AVOT


    • Tonnikeijunen

      Ekaa kertaa baarissa täysi-ikäisyyttä juhlimassa ei ollut aikomustakaan rajoittaa juomista, ehei, sitä juotiin jokainen paukku joka eteen kannettiin. Jossain vaiheessa iltaa sitte horjuin vessasta käsissäni värikkäät drinkit (kenen lie olin sieltä napannut), istahdin tyylikkäästi seurueeni pöydälle ja kaadoin koko pöydän nurin :D.

      Sinne meni pöydällinen juomia ja minä drinkkeineni. Baarin työntekijä sattu seisomaan lähistöllä (nähden koko tilanteen!) ja tuli auttamaan "neidin ylös tahmealta lattialta". Ainoa asia minkä sillä hetkellä tajusin kiljaista, oli että "Mun ELÄMÄ jäi vessaan!!". Tarkotin tietenkin naisille niin rakasta käsilaukkua :)

      • olenhan aikuinen.

        Nyt on pakko avautua, kun on tilaisuus. Nämä tuli päällimäisenä mieleen 2000-luvulta.
        Sain kutsun häihin mieheni avecina, minulle ainoastaan puolituttujen ihmisten vihkiäisiin.
        Hääboolia join niin, että "tanssiessani" meinasin kaataa pöydän, jossa istui korrektin näköisiä kahviajuovia sukulaismiehiä. Kahviserviisi ja pöytäliina lähtivät luistamaan kiihtyvää vauhtia kohti lattiaa, kun sain toppuutettua pöydän vaateriin
        viime hetkellä tekemällä rajun vastaliikkeen pöydän päälle.
        " Ohhopss hops oijoii ny anteekshh huijui", naurahdin vapauttaakseni tilanteen.
        He eivät nauraneet.
        Suositussa kaupunkiravintolassa eräs nainen lauloi ihan kauniisti Olet kaikki-kappaletta, kun sain pakottavan tuntemuksen liittää minut jä hänet duoksi.
        Hoipuin kesken biisin laulajan viereen ja yritin kurotella samaan mikrofoniin ölähdellen tulkitsevasti.
        Lähipöydästä(kin) minua vilkuilttin vaivaantuneestii ja ihme kyllä älysin lähteä stagelta heilauttaen kättäni tyyliin "vaikee sävellaji toi...muuten kyllä olisin vetäny".
        Ihan kuin minua olisi muka pyydetty...!
        Kerran pubissa ihmettelin miksi tarjoilija ei osaa tehdä minulle tivaamaani paukkua:
        -Haluatko siis kaksi kertaa kaksikymmentä senttiä kossua eli yhden paukun verran vai tuplan? En voi myydä tupla-paukkuja, selitti baarimikko minulle kärsivällisesti 17.tta kertaa.
        - Häh, ukko? Mitä heleshvetin tuplaa? Mä haluun kossun kossulla...
        Lopulta tajusin että sehän olenkin MINÄ joka puhun hassuja! Kossu kolalla piti sanomani.
        Ja sitten on tullut halittua ihan kaikkein tuhnuisimmat tenukepit ja junteimmat
        kainalofarkku-jaakot.
        Tosin häpeä on varmasti ollut molemminpuoleista.
        Tässäpä näitä. Nyt helpottaa.
        Ja hävettää.


    • noloapina

      noh tuli tos viime lauantaina örveltyä sen verran et kiertelin miehest mieheen muistamatta yhenkään nimeä ja sit lopulta päädyinkin nais seuraan ja tunnustauduin lesboksi mut pakithan siel tulikin.... huoh ku olikin noloa. lähtiessä pussasin viel tyttöä kädelle. mikä idiootti olinki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe