Olen 16vuotias, 169cm/48kg,oon kauhean läski. oon kuullu että itsetyydytys auttaa laihduttamaan, onko tämä totta? Liikun päivittäin väh.2h, hikoillen. harrastan 4 eri tanssia. en ole syönyt koulussa 8:n päivään,opettajat sanoo mun syömisistä,ja laihudesta.OON LÄSKI,kauan pitää olla syömättä että laihtuis 3kiloo? kiitos!
Itsetyydytys
10
3689
Vastaukset
- .........
Vielä vähän aikaa oot syömättä nii pääset sairaalakuntoon ja ku et oo kenenkää näkyvil ku lähtee taju nii kohta onki paino enää vaan luiden verran. Tosin muutama ötökkä saattaa olla mutta vähän ajan päästä nekään ei oo enää painamasa!
Ps. onnea laihdutukseen - fakta.
Tuolla menolla sulla ei ole ENERGIAA runkata, että semmosta...:)
- calmato
Itsetyydytys rentouttaa ja auttaa tutustumaan omaan kehoon ja seksuaalisuuteen. Tuskin kukaan kuitenkaan pystyy tekemään sitä niin paljon, että sillä olisi mitään laihduttavaa merkitystä. Liikut niin paljon, että kuntosi pysyy varmasti hyvänä edellyttäen, että saat ravinnostasi kaiken tarpeellisen ja nukut riittävästi.
Ei kannata jättää aterioita väliin, koska keho alkaa varastoida kaiken mahdollisen saamansa ravinnon rasvaksi ja alkaa verottaa lihaksiaan, jos liian vähäkalorinen ruokavalio jatkuu pitempään. Nyt olet hyvin hoikka ja jaksat vielä liikkua monipuolisesti.
Et kai havittele ns. lihavaksi läskiksi, eli sellaiseksi jolla on korkea rasvaprosentti, vaikka painaakin vähän? - 168
olet huomionkipeä teini! kasva aikuiseksi äläkä tahallaan hanki itsellesi ongelmia painonkontrolloimisen parissa kun ei siihen kerta todellakaan ole aihetta!
- dead angel
niin voin luvata että saavutat taivaan, siis ihan konkreettisesti..
- Amanda_
Kerran punnitsin huvikseni ennen ja jälkeen "session": olin laihtunut 200 grammaa...mutta huom. et ole läski vaan laiha.
- auttaa
juu, kyllä se on ihan tutkittua kuten seksikin laihduttaa niin myös itsetyydytys, mutta seksi kuluttaa paljon enemmän kaloreita..
- outi29
mä olen 29 vuotias paina 86. olen 154 pitkä syön viikon ajan nutrilett dietin
- kssssss-.
Se on lihallisten halujen ja himojen tyydytystä, ettekä ole edes lihavia vaan erittäin laihoja anorektisia ihmisiä, koittakaa parantua ja syödä normaalisti niinkuin muutkin pääsette paljon helpommalla normaalipaino on oikea ratkaisu ei liika laiha eikä myöskään liika lihava, onnea parantumiseen!
- Älä höpötä
Vitsailetko vai onko sulla anoreksia? Normaali paino 160-170 senttiselle On yli 50kg. Ala syömään(silti terveellisesti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502662Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h782272Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31661En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa511160Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.281996On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957- 69874
- 15864
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19769Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54751