ihmettynyt..

minä vaan..

Olen ihmetellyt kaksos-naiseni käyttäytymistä pitemmän aikaa..välillä tuntuu kuin olisin hänelle pelkkää ilmaa,ja että häntä ei kiinnosta mitä minulle kuuluu,mutta toisinaan hän on niin ihana että ihan "pahaa tekee"... :D..mutta..onko tälläinen käytös kaksos-naiselle tavallista..?Ja jos tällä jotain merkitystä on,niin itse olen h-merkiltäni rapu

4

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirkkop

Kyllä se on ihan normaalia kaksos-naista ;-))
      Mutta eipä se silti tarkoita etteikö naisesi olisi kiinnostunut. Hänellä luultavasti vain on mielessä "silloin tällöin" muita juttuja.
      Kaksonen tarvitsee rinnalleen vahvan MIEHEN, ei ruikuttajaa eikä kyttääjää. Kaksos-naiselle täytyy tehdä selväksi että hän on se kuningatar ja miehellä olla omaakin elämää että pärjää kyydissä. Kaskos-nainen voi antaa julmaakin kritiikkiä muttei siedä itse läheskään samanlaista. Ja totta, kun on ihana, on todella ihana, kaikella tavalla. Muistele niitä hetkiä silloin kun kaksos-naisesi on pahana :)
      Tsemppiä!!

• kaksoisnainen

No jos sinä olet hänelle pelkkää ilmaa sitten ja häntä ei siis kiinnosta. Voi silti olla ihana, vaikkei sattuis susta olemaan kiinnostunut.
      Jos rapu ei kiinnosta, niin voihan se olla tavallista. Onko vielä jotakin epäselvää?

• aika normaalia...

yksi hyvä vinkki on että välttääksesi naisesi turhautumiselta sekä itseensä liiaksi sulketumiselta on hyvä kaksoisnaisen miehenä pitää mielessä että naisesi kaipaa vaihtelua. En tunne ainoaakaan kaksoisnaista joka pitäisi arjen harmaudesta. Yllätä hänet jollain mistä hän pitää..ei välttämättä sellaisilla asioilla joka maksaa ylettömästi, mutta pikku yllätykset arjen keskellä antavat piristyneen ja iloisen mielen naisellesi. Helli häntä paljon ja anna myös omaa tilaa hengittää, ettei hän tunne itseään vangiksi. Pahinta mitä kaksosnainen tietää on että joku yrittää häntä ohjata ...rutiininomainen arki saa hänet kuivumaan henkisesti, hän tarvitsee paljon keskustelua ja älykästä ajatustenvaihtoa..Huonotuulisuus on merkki että jotain puuttuu....

jos hän rakastaa tanssia , vie häntä ulos ja tanssita koko yö =))

• minä vaan..

kiitoksia..tämä valaissut paljon.. :)
        tuli yllätettyä lahjalla..ja kyllä piti.. ;) :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1274
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      894
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      838
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      815
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      807
    Aihe