vyöhykkeellä IV?Saan purettavasta talosta pelastettavan sin.kukkaisen Metsäköynnöksen.Minun on istutettava se nyt lokakuussa,vaikka kärhöt liene parasta istuttaa keväällä.Edellisessä paikassa ollu lämpösellä seinustalla ja jos meillä laittaisin niin tulis punaista seinää vasten,eikä se minun mielestä sovi siihen????Vai sopiiko???Tuleeko liian räikeä?
Toinen vaihtoehto olis aitan seinustalle,mutta on varmaanki styrokset puolessa metrissä,joten en sais syvään istutettua.Kolmas vaihtoehto olis pihlajan juurella,joka ei olis kovin aurinkoinen paikka ja eikä niin suojaisakaan,mutta värien puolesta sopis pihlajan oksille!!!!?En haluais tappa köynnöstäni,kun se minulle uskotaan...aika myöhäseen menee istutus.....(jaksoitteko lukea?)
Metsäköynnöksen istutus näin syksyllä
5
3112
Vastaukset
- Liaani
En tiedä mikä on metsäköynnös, mutta ihan hyvin sopii punaiseen seinään, onhan kasvilla vihreätkin osat, ei vain kukat.
Puitten juurille ei yleensä kannata istuttaa kukkia, eivät menesty, koska ne tuskin juuristossa saavat tarpeeksi elintilaa. En tosin tiedä, kuinka pinnassa pihlajan juuret levittäytyvät.
Köynnöksille voi myös rakentaa/laittaa tukisäleikön vapaaseen paikkaan, ei niitä tarvitse välttämättä laittaa pitkin seiniä tai puita menemään.- on metsäköynnös
Clematis on sama kuin metsäköynnös, tuo Clematis on nyt yleisemmin käytetty nimi.
- kiitos tiedosta
on metsäköynnös kirjoitti:
Clematis on sama kuin metsäköynnös, tuo Clematis on nyt yleisemmin käytetty nimi.
En ole kuullut koskaan nimitettävän metsäköynnökseksi.
Olen ollut käsityksessä, että clematis tarkoittaa kärhö.
Hyvä kun viisastuin.
- ***''''**^^
tarkoittaako nimimerkkisi jotain?
- putko1
Alpo Räisänen
"Silmäkkeiden nimet ja nimitykset suomen kielessä."
Siellä pukro
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303817Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83119Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322844Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122662Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322413- 411868
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611205"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821129Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361099Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781099