Sain tollasen liitetiedoston meilissä, jossa ei lue mitään. Tuli Saunalahden meiliosoitteeseen, jolla oon osallistunut kilpailuihin ja jaellut netissä jos on pitänyt rekisteröityä johonkin. Lähettäjän osoite oli periaatteessa "aito nimi" Anna Hall ja osoitteen loppuosa viittasi hollantilaiseen palvelimeen. Onko toi virus ai mitä? Kyseessä siis zip ja viestissä ei edes otsikkoa. Mulla on osa omaa nimeäni meiliosoitteessa, joten ei toi voi olla tarkoitettu oikeasti, jollekin samannimiselle tms. Ei kukaan osaisi rakentaa vastaavaa osoitetta suomalaisesta nimestä ennen kuin näkee sen/kaappaa.
docs.zip - ??? Lähettäjänä Hall???
^***apuaa
2
344
Vastaukset
- sneLLu
..edes kepillä,poista,tuhoa.Älä yleensäkään avaa liitteitä jotka tulevat tuntemattomilta.Ja vaikka tuntisit lähettäjän,skannaa filu virustorjuntaohjelmalla(päivitetyllä)ennen avausta.Kaverinkin koneella voi olla virus joka levittää itseään mailin välityksellä.
- Griffith
muu kuin pakattu kansio. Oikean päätteen voi kätkeä tehokkaasti vaikka ne olisi asetettu näkyviksi.
docs.zip [150 välilyöntiä] .exe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013