Luultavasti tällaiselle raittiuskerholle olisi tilausta varsinkin pääkaupunkiseudulla. Siinä olisi eräs tutustumiskeino myös lisää raitistumisen ohella. Raittiuskerhon tulisi olla vapaa uskonnollisesta paatoksesta. Tämä nyt vain tällaisena ideana, itse en ole riittävän juoppo että voisin osallistua.
Homojen AA-kerho
9
967
Vastaukset
- hullu ku pullosta perse vit...
oon homo ja täl hetkel kännis. vihaan mun elämää, en kyl sen takii et oon homo, mut vihaanpa kuitenki. \o/ jee, long live freedom. vetäkäähomofoobikot syvälle suoleenne, mä meen jättäytyy rekan alle.
- ideoija
Rekan alle ei kannata jättäytyä. Ajattele minkä elinikäisen trauman rekkakuski ehkä saa. Ei ole kiva katsella suolenpätkiä. Metrokuskeilla sama homma.
Sen sijaan tulisi harkita lakimuutosta, että voisi antaa eutanasian elämässään totaaliseen umpikujaan joutuneille ihmisille, mm. epätoivoiset seksuaalivähemmistöläiset.
Parempi vaihtoehto olisi tietysti joku ryhmä, missä saisi ensin purkaa vitutustaan ja koettaa selvitä sitä kautta. Ei kuitenkaan mikään mummojen kutomakerho.
Homofobi en ole, vaan homo itsekin. Kun tulen vanhaksi, niin eutanasia saattaisi olla järkeväkin vaihtoehto. Ei sitä tiedä vaikka vahingossa aidsin saisi suojauksesta huolimatta. Puhumattakaan muista vaikeista taudeista, mukaan lukien masennus. - Paikkoja
paikkoja missä tapaa komeita
- niistä
ideoija kirjoitti:
Rekan alle ei kannata jättäytyä. Ajattele minkä elinikäisen trauman rekkakuski ehkä saa. Ei ole kiva katsella suolenpätkiä. Metrokuskeilla sama homma.
Sen sijaan tulisi harkita lakimuutosta, että voisi antaa eutanasian elämässään totaaliseen umpikujaan joutuneille ihmisille, mm. epätoivoiset seksuaalivähemmistöläiset.
Parempi vaihtoehto olisi tietysti joku ryhmä, missä saisi ensin purkaa vitutustaan ja koettaa selvitä sitä kautta. Ei kuitenkaan mikään mummojen kutomakerho.
Homofobi en ole, vaan homo itsekin. Kun tulen vanhaksi, niin eutanasia saattaisi olla järkeväkin vaihtoehto. Ei sitä tiedä vaikka vahingossa aidsin saisi suojauksesta huolimatta. Puhumattakaan muista vaikeista taudeista, mukaan lukien masennus.foobikoista. Älä anna heidän puheiden häiritä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos haukut. Niin helppoa se on:)
- reino
Paikkoja kirjoitti:
paikkoja missä tapaa komeita
olen homo.Klap klap klap ja taputuksia. Näinkö uudessakin kerhossa.
Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
moi
- Anonyymi
Ota mallia nuorista. Alkoholi määrällisesti ei auta.
- Anonyymi
HUS:n henkilöstökulut ovat 1,4 miljardia euroa. Miksi yksikään lääkäri tai hoitaja ei vastannut tähän?
- Anonyymi
AH kerho. Anonyymit homot. Paitsi sitten kaikki tietävät että olet homo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211296Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373823Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092989Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042331Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin701986Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1941731Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679