Olen jo vuosia kärsinyt lihasväsymyksestä, mutta sairaalassa tehtyjen tutkimusten perusteella ei ole löytynyt mitään vikaa. Rauta-arvot on tutkittu, kaikki ok. Kuntopyörän polkeminenkaan ei selittänyt voimien katoamista.
Päätin ottaa ohjat omiin käsiin (ainakin toistaiseksi). Niinpä menin labraan ja otatin virheelliseksi arvelemia veriarvoja. Selvisi että kupari on liian matala. Ostin kokeeksi luontaistuotekaupasta kuparia ja kuukauden kuluttua lihasväsymys poistui.
Kielen alla olevat sylkirauhaset ovat olleet turvonneena jo vuosia. Lääkärin mielestä ne ovat minun rakenteelle sopivat. Minusta ne ovat tulehtuneet ja sylkeä tulee runsaasti.
Nukkumaan mennessä saan viikoittain kouristuksen omaisia nykimiskohtauksia. Epilepsia on suljettu pois.
Voisiko tässä olla kysymyksessä jokin lihas- / neurologinen sairaus?
Lihasheikkous
5
6808
Vastaukset
- Santtu
ALSista ei varmaankaan ole kyse. Siinä sairaudessa lihaksiä nykii, mutta niitä ei yleensä huomaa itse ollenkaan. Nykiminen on lähinnä värinää.
- Nukkumatti
Hain tietoja ALSista ja näyttää siltä että siinä paino laskee, kun minulla se vain nousee.
- mievaah56
Nukkumatti kirjoitti:
Hain tietoja ALSista ja näyttää siltä että siinä paino laskee, kun minulla se vain nousee.
voisiko olla kyse kilpirauhas vaivoista, käyppäs labrassa tarkistamassa mitkä arvot ovat!
- Nukkumatti
mievaah56 kirjoitti:
voisiko olla kyse kilpirauhas vaivoista, käyppäs labrassa tarkistamassa mitkä arvot ovat!
Ns. tavallisen kilpirauhasen arvot ovat kohdallaan, mutta vaikuttaako mahdollisesti lisäkilpirauhasen parathormonin puute painon nousuun?
- keskustelua:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000043&posting=22000000017107689
Tuntuuko tutulta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275