Hei! Miten olette toimineet häämatkan yhteydessä passin suhteen? Olen nimittäin ymmärtänyt, että uutta passia/ajokorttia voi hakea vasta kun uusi nimi on rekisterissä. Siinä vaiheessahan sitä yleensä ollaan jo häämatkalla.. Eli matkustanko "vanhalla" passilla?
Häämatkalle "vanhalla" passilla
6
2032
Vastaukset
- veitikka
ja varaat liputkin vanhalla nimellä. Näin minä toimin, eikä ollut mitään epäselvyyksiä minkään suhteen. Tämäkin asia on puitu täällä miljoonaan kertaan...
- hö...
..mekin siirsimme häämme tämän asian takia, kun ei uskaltanut matkustaa väärillä asia papereilla...Kiesus
- vnp
vanhalla passilla ja vanhalla nimellä. Ei sen vaikeempaa.
- rouvashenkilö
Vanhalla passilla saa matkustaa, lipussa ja passissa oltava sama nimi.
Uutta passia voi hakea, vaikka hääpäivä vielä olisi edessä. Hakemusta täyttäessä ilmoitat vain hääpäivän, jolloin uusi nimi tulee voimaan. Hakemus menee eteenpäin heti, kun viranomainen näkee uuden nimesi väestörekisterissä.- passilla
Nimenmuutos ei mene rekisteriin kuin vasta kahden viikon päästä häistä joten vanhalla passilla sopii hyvin mennä ja kuuluukin mennä.
- se vanha nimi
Jopa euroopassa on joskus haluttu nähdä passi, kun on maksettu luottokortilla. Eikö silloinkin pidä olla sama nimi molemmissa asiakirjoissa. Ja onhan se kätevämpääkin, uusia kaikki kerralla, ajokortti, passi, yms. Tulee uudet hienot valokuvatkin molempiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819